NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teata sellest moderaatoreid vajutades linki "Teata sobimatust kommentaarist"!
Ma ei saa sellest Merkelist aru. Võim ei saa ju üheaegselt kahes kohas paikneda. Kui see Euroopasse kolida, siis jääb selle võrra seda kodus vähemaks. See tähendaks saagida oksa, millele ise istutakse? Või arvab ta, et temast saabki see Euroopa võim? No siis on ta selle küll kegelt kätte saanud. Ei õnnestunud see ei Karl Suurel, Napoleonil ega Hitleril meeletute sõdade hinnaga ja nüüd tuleb üks lahke daam, korjab üles selle, mida keegi pole enam tükk aega tahtnud ja kõik kummardavad tema ees nagu oleks tegu uue messiasega? No mina selles küll nii väga kindel ei oleks. Eks tal lähe kodumaalgi iga päevaga ikka hapramalt ja hapramalt. Või selle pärast ta nüüd võimu koondamisega nõus ongi? Saksamaal näidatakse talle kõikjal trääsa, aga Euroopas on tema number üks. Tänu kodusele kõikuvale positsioonile. Või õigemini teda kõigutavale kodumaale. Sest ohjad tunduvad Euroopas nüüd kindlalt olevat vaid tema käes. Võimukas naine, SDV karastusega.
Vasta
paneuroopa
09.06.2012 11:04
1848. märtsis tuli Giuseppe Mazzini välja Euroopa ühendamise kavaga - Euroopa Ühendriikide ehk Merovingute impeeriumi loomiseks.
Mazzini peaeesmärk oli monarhiate kukutamine Austria - Ungaris, Venemaal ja Osmani impeeriumis.
Soovis ühendada riigid Balti merest Egeuse ja Musta meredeni.
Venemaale soovitas anda Baltikumi asemele kompensatsiooniks territooriume Aasias.
Kuulutas natsionalismile kadu juba XX sajandil.
Ka Rahvasteliidu abil loodeti luua Euroopa Ühendriike. See katse luhtus, sest USA Senat hääletas 25.09.1919 Rahvasteliidu liikmeks astumise vastu. Euroopa Ühendriikidest on rääkinud lisaks Garibaldi ja Mazzinile veel Trotski, Lenin, Coudenhove – Kalergi ja Churchill.
SS-i harta sisaldas üldiselt samu põhimõtteid. Erinevused: intressivaba pangandus ja homogeensed rahvusriigid.
Selle jutu järgi tahab frau Merkel võimu Euroopa üle. See oli ka Hitleri unistus. Hakkab aga jälle pihta...
Vasta
Shack Žirack
09.06.2012 12:26
Aga minu arust tuleks kõik need krdi Vene-juudid toast välja ajada. Eesti on kokkuvõtes kuratlikult hästi läinud, et me veel olemas olema ja tema, mis loom on eestlane. Kui I Vabadussõda oleks nurjunud täielikult, siis oleks siin kõik kaunis ära juhmistunud ja/või venestunud Vene Impeeriumi "avarates" tingimustes. Vastu tuleb hakata kõigi vahenditega, näiteks Soome hakates Vastu Suur-vene kurjusele kaotas elanikkonnast ca 85000 kuna toona oli riigi rahvaarv ca 4 miljonit, siis see teeb vaid 2.2% rahvaarvust. Eestis ei toimunud mingit süsteemset vastuhakku ja kaotati Siberi ja mitmel rindel sõdides (ka üksteise vastu ja muud lollused) kokku ca 90 000 surnud hinge s.o ca 8% rahvastikust. Selge on see, et tõusiklik "eliit" pageb siit juba esimese häda korral. Hea oleks kui vene rahval oleks niipalju mõistust, et mitte ennast anda uroodide kätte käsualustena!
Vasta
arvaja
09.06.2012 12:42
kui euroopale siis kellele
Vasta
Metsamati
09.06.2012 12:56
Seda nim. sionistide maailmakorra loomiseks ja euroopa ülevõtmisest. Seda nad on ise edevusest ka tunnistanud Siioni Tarkade Protokollide omaks võtmisena.
Mida muud oli NSVL või Hitleri Saksamaa kui üritus suurte liitude kaudu saavutada uus maailmakord ja maailmavõim.
Üleüldse on viimase 100.a loodud ülivõime ja üliliite: WTO, Maailmapank, ÜRO, EL, IMF, NATO, SRÜ, jne jen.
Vasta
euro
09.06.2012 15:10
saadi kasutusele võtta vaid kompromisside tulemusena ja algusest saadik kaheldi üksnes heale tahtele rajatud euro elujõulisuses.
Nüüd selguski, et sellisel kujul euro ei tööta ja tuleb liikuda föderatsiooni suunas, kuid karta on, et praegused valijad föderatsiooni ideed vastu ei võta ning seda üritatakse varjata bürokraatliku sõnaekvilibristikaga ja ilmselt seda teed minnakse, sest teine lahendus on veelgi halvem.
Teine lahendus on Saksamaa eestvedamisel nn põhjariikide eraldumine, kuid see võib kaasa tuua ülejäänud riikide vastumeetmed, mis võivad väga valusalt haavata ekspordist elavat Saksamaad, Rootsit jt.
1 vastus
Vasta
N-euro
09.06.2012 15:48
euro kirjutas: Nüüd selguski, et sellisel kujul euro ei tööta ja tuleb liikuda föderatsiooni suunas...
Ei selgunud mitte midagi, plaanid (Euroopa Ühendriikide tegemiseks) on juba aastakümneid valmis.
Vasta
euro
09.06.2012 16:04
Euroopa ajaloo suurim petuskeem on läbi kukkunud. Proovitakse veel teha kunstlikku hingamist.Algul Kreekale,varsti Hispaaniale.See pole mingi turumajandus ega demokraatia.Iga mulgi talupoeg saab sellest aru.Kahju,et Eesti kogu selle projektiga nii kergelt kaasa läks.Meil oli ajalooline zans minna oma teed ja säilitada mingisugunegi iseseisvus.Suhteliselt kergelt see iseseisvus meile tuli ja on kadumas.Veidi kahju.Ei tea.
1 vastus
Vasta
mari
09.06.2012 16:13
Ja ühel päeval avastame, et kuulume Suur-Saksamaa koosseisu. Mida pole suudetud mõõga ja tulega, pole suudetud kahurite ja lennukitega , seda suudetakse nüüd SÕNADEGA.
Vasta
ätt.
09.06.2012 16:30
Õigem ongi moodustada Euroopa Ühendriigid,sest meie ise ju valitsemisega toime ei tule.Tahaksin väga näha kui Merel käivitab Euroopas Eesti majandusmudeli !!!!!Kardan,et minu silmad seda ei näe kuna ükski eurooplane pole niisuguse jamaga nõus.Meile see sobib elagu autorid........ .
Vasta
utreeritult
09.06.2012 18:13
Mis on "Euroopa", et sellele võim üle anda? Kas midagi niisugust nagu oli Moskva? Aga kus see võimukeskus Euroopa paikneb? Saksamaal, Prantsusmaal või Brüsselis?
ui tahetakse võimu üleandmist, siis tähendab see, et suveräänsete riikide põhikirjad muutuvad õigustühiseks, seega ei ole enam suveräänseid riike, vaid on liiduvabariigid Euroopa Liidu (vaba?)riigis. Kui on enam vabad.
Kui tehakse ühtne majandus-rahandusorganisatsioon, kuidas siis kujutatakse ette eri piirkondade majanduslikku, rahalist, elatustasemelist erinevust? Kas ka hinnad ja palgad ühtlustuvad?
Väga Suure Peetri ja Väikese Peetri moodi kipub olema. Paneme kõik kokku, suur saab ja sööb oma, väike jäetakse, müts käes, ukse taha (võrdsuse piiri taha).
Vasta
maks
09.06.2012 18:36
Euro oli rahaeliidi projekt
rahvusriikide hävitamiseks ja totaalse ülemvõimu kehtestamiseks.
Juba täna POLE Eesti iseseisev vaid poliitiline ripats, isegi 100W pirni ei tohi poes müüa!
90% seadustest on euroaktid, nende kohaldus kuni koera jalutusnööri pikkuseni.
Mingit Saksa ülemvõimu EI ole ega ka tule. Saksa on sõjaliselt null, Bundeswehr kui Straussi operetis, riik aga US okupatsiooni haardes ja riigis ca 200 US A-pommi. Hale ripats Juudiriigi käsualune. Jutt Suur-Saksamaast on eriti rumala eestlase vaimuhaigus. Saksa pole võimeline okupeerima täna isegi tillukest Luksemburgi.
Meile tuleks see küll ainult kasuks, kasvõi Euroopa sotsiaalhartaga ühinemine oleks rohkem väärt kui 20 aastat iseseisvust.
Vasta
to Shack Žirack
10.06.2012 08:50
Hilja juba ,juut juhib ammu juba Eesti riiki!Mis mõttes hästi läinud?Ega see raha juurde trükkimine siis elu paremaks ei tee!Sellega tõusevad vaid kaupade ja teenuste hinnad ning kaasa venivad ka palgad ,elaniku heaolu jääb ikka madalaks.Jõukas riik tähendab rikast elaniku mitte aga eelarve täitmist, vaeseks kooritud elaniku säästude arvelt!Mart Laar tegi karuteene kui hakkas kasutama juutide raha ning pressis läbi Eesti IME mis tappis kõik kohaliku ettevõtluse ning riik anti kandikul maailma suurkettide kätte.Selles süsteemis rikastub vaid 5% kohalikust elanikkonnast ja ka seda teiste vaesumise arvelt.Ega siis juut tööle ei hakka!Aeg oleks hakata huvi tundma mis toimub Eesti fosforiidiga!
Vasta
Assa Nui
10.06.2012 11:22
Seega rahadega hakkama ei saa aga vaja oleks võimu juurde.
No umbes sama , et sõiduauto juhtimisega hakkama ei saa aga vott kui tank oleks istumise all, no küll ma siis sõidaks.
Vasta
Maali Metsast
10.06.2012 12:12
Äkki olekski meie elatustase kõrgem mingi saksa liiduvabariigina kui Ansipi-Ligi säästumarketis.
Vasta
vana kuld
10.06.2012 12:38
Mis kergelt tulnd, see kergelt läeb.
Vasta
Intressist rääkides
10.06.2012 13:33
Kas võlal põhinevas rahanduses oleks kogu nõutavat laenu ja intressi isegi põhimõtteliselt võimalik lõpuni tasuda?
The Disease is our Monetary System http://www.marketoracle.co.uk/Article34891...
Merkel: vaja on poliitilist liitu, võimu Euroopale üleandmist
imestav kodanik
paneuroopa
Mazzini peaeesmärk oli monarhiate kukutamine Austria - Ungaris, Venemaal ja Osmani impeeriumis.
Soovis ühendada riigid Balti merest Egeuse ja Musta meredeni.
Venemaale soovitas anda Baltikumi asemele kompensatsiooniks territooriume Aasias.
Kuulutas natsionalismile kadu juba XX sajandil.
Ka Rahvasteliidu abil loodeti luua Euroopa Ühendriike. See katse luhtus, sest USA Senat hääletas 25.09.1919 Rahvasteliidu liikmeks astumise vastu. Euroopa Ühendriikidest on rääkinud lisaks Garibaldi ja Mazzinile veel Trotski, Lenin, Coudenhove – Kalergi ja Churchill.
SS-i harta sisaldas üldiselt samu põhimõtteid. Erinevused: intressivaba pangandus ja homogeensed rahvusriigid.
Maali maalt
Shack Žirack
arvaja
Metsamati
Mida muud oli NSVL või Hitleri Saksamaa kui üritus suurte liitude kaudu saavutada uus maailmakord ja maailmavõim.
Üleüldse on viimase 100.a loodud ülivõime ja üliliite: WTO, Maailmapank, ÜRO, EL, IMF, NATO, SRÜ, jne jen.
euro
Nüüd selguski, et sellisel kujul euro ei tööta ja tuleb liikuda föderatsiooni suunas, kuid karta on, et praegused valijad föderatsiooni ideed vastu ei võta ning seda üritatakse varjata bürokraatliku sõnaekvilibristikaga ja ilmselt seda teed minnakse, sest teine lahendus on veelgi halvem.
Teine lahendus on Saksamaa eestvedamisel nn põhjariikide eraldumine, kuid see võib kaasa tuua ülejäänud riikide vastumeetmed, mis võivad väga valusalt haavata ekspordist elavat Saksamaad, Rootsit jt.
N-euro
Ei selgunud mitte midagi, plaanid (Euroopa Ühendriikide tegemiseks) on juba aastakümneid valmis.
euro
mari
ätt.
utreeritult
ui tahetakse võimu üleandmist, siis tähendab see, et suveräänsete riikide põhikirjad muutuvad õigustühiseks, seega ei ole enam suveräänseid riike, vaid on liiduvabariigid Euroopa Liidu (vaba?)riigis. Kui on enam vabad.
Kui tehakse ühtne majandus-rahandusorganisatsioon, kuidas siis kujutatakse ette eri piirkondade majanduslikku, rahalist, elatustasemelist erinevust? Kas ka hinnad ja palgad ühtlustuvad?
Väga Suure Peetri ja Väikese Peetri moodi kipub olema. Paneme kõik kokku, suur saab ja sööb oma, väike jäetakse, müts käes, ukse taha (võrdsuse piiri taha).
maks
rahvusriikide hävitamiseks ja totaalse ülemvõimu kehtestamiseks.
Juba täna POLE Eesti iseseisev vaid poliitiline ripats, isegi 100W pirni ei tohi poes müüa!
90% seadustest on euroaktid, nende kohaldus kuni koera jalutusnööri pikkuseni.
Mingit Saksa ülemvõimu EI ole ega ka tule. Saksa on sõjaliselt null, Bundeswehr kui Straussi operetis, riik aga US okupatsiooni haardes ja riigis ca 200 US A-pommi. Hale ripats Juudiriigi käsualune. Jutt Suur-Saksamaast on eriti rumala eestlase vaimuhaigus. Saksa pole võimeline okupeerima täna isegi tillukest Luksemburgi.
siiski
to Shack Žirack
Assa Nui
No umbes sama , et sõiduauto juhtimisega hakkama ei saa aga vott kui tank oleks istumise all, no küll ma siis sõidaks.
Maali Metsast
vana kuld
Intressist rääkides
The Disease is our Monetary System
http://www.marketoracle.co.uk/Article34891...
kröösus
Rahamehed ühinevad...