Postimehe peatoimetaja Merit Kopli sõnul on tegemist reklaamprojekti sarjaga, kus eri riikide saatkondadele antakse võimalus tutvustada enda maad.

"Toimetusel pole selle üllitisega mingit pistmist," kinnitas Kopli Delfile, et toimetuse töötajad pole reklaamlehe valmimisele mingil moel kaasa aidanud ning ei olnud ka vahelehe sisuga enne kursis.

Postimehe vahel olnud erilehel ei ole aga mingit märgistust, et tegemist on reklaamprojektiga.

"Möönan seda, et kui lugejale jääb arusaamatuks, et tegemist on toimetusevälise ettevõtmisega, siis kindlasti püüame järgmine kord seda paremini märgistada," tunnistas Kopli, et ajaleht eeldas, et kuna erilehel ei ole kuskil nimetatud Postmeest ja saatkond on lehe küljendamisel kasutanud teisi stiile kui põhileht kasutab, siis saab lugeja aru, et tegemist on makstud projektiga.

"Tõenäoliselt oleks pidanud reklaamitoimetus parmini ja selgemini märgistama et tegemist on reklaamiprojektiga," lausus ta.