„Tavaliselt on mul rahutu uni, aga Kyänit tarvitades magasin käed üle pea nagu laps,” ütleb ta. Arvutiga töötava abikaasa silmad ei väsinud nii ruttu. Lapsedki sõid Kyänit hea isuga, kuid nende tervise juures Cathy Tullkvist erilist vahet ei märganud.

„Ma ei ole kunagi vitamiine söönud ja võimalik, et organism oli võimsas miinuses,” oletab ta, miks Kyäni nii tõhus tundus olevat. Cathy oli tootest nii vaimustuses, et käis seda isegi koolides tutvustamas, „et lapsed ei sööks mingit saasta koolipuhvetist”.

Kyäni fenomenil on kaks külge, neist üks on toode ja selle tervislikkus ning teine on kaasnev äri ehk otseturundus.

Inimesed soovitavad tooteid üksteisele, mis pole meile päris harjumuspärane müügimeetod. Eesti on Kyänile fenomenaalne turg – hinnates müüki elaniku kohta, on Eesti maailmas esimene! Kusjuures Kyänit müüakse neljakümnes riigis. Piirkonna juht Ira Linea von Witte, kes resideerib Soomes, kiidab Eestit ja loodab, et toote populaarsus jätkub ka edaspidi.

Loe homsest laupäevalehest LP, mida arvavad imerohust kasutajad, mida toitumisspetsialistid ja proviisorid ning kuidas Margus Eslon Kyäni abil Mercedesesse istus.