NB! Oled kommentaaride lehel. Kommentaarid on avaldatud Delfi lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida Delfi toimetuse seisukohtadega.
Kommentaaride järjekord: registreeritud parimad uuemad vanemad
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 18:25
    Miks käibemaks?
    Selle osakaal on niigi kõrge (Euroopas 2.kohal).

    http://riigieelarve.fin.ee/public/eelarve...

    Miks aktsiisid. Miks ikka ja jälle "kaudsed" maksud.
    Pigem ikka tulumaksud!!
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 19:04
    Miks -? Sest üks erakond on lubanud, et tulumaks vaid langeb. Millestki peab ju kinni hoidma.(raskem on nägu pesta)
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 19:05
    Sest muu väljamõtlemiseks mõistust ei jätku.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 19:06
    Ansip on oma lemmiktegevuse juures - vaeste inimeste taskutest viimaseid veeringuid välja õngitsemas.

    Muidugi on ta ka suure portsu otsas, eile tuli ju välja, et ta on aprilli jooksul 1,55 miljardit pensioni reservfondist valitsuse jooksvateks kuludeks (s.t. oma palgaks ja Evelin autoostuks jne) suutnud hakkama panna.

    Ega seal pensionireservis talle palju kulutamiseks jäänud enam olegi. Nüüd siis püüab pensionäride taskust käibemaksu tõstmisega rohkem kätte saama hakata.

    Ning muidugi ei suuda tema vähendada 30 000-list vanemapalka või sajatuhandelisi riigifirmajuhtide palkasid. Rääkimata sellest, et ta nõustuks miljonitulude saajate tulude kallale minna.

    Kahju, et rahvaliit Ansipi paati astumisega endalegi vee peale tõmbab.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 19:06
    Kui maksustatakse tarbimist, nii nagu parasjagu plaanis, siis kokkuvõttes tarbitakse ju vähem.
    Kõige enam kannatvad siinkohal madalapalgalised või töötud.

    Kuid kui Villu Reiljanit kahtlustatakse kauplusest koti varguses, siis tuleb välja, et kõige "vaesemad" on meil ikka need kes korralikult on palka ja muid hüvesid saanud.

    Nojah, mis teha, mis teha - kellel pole, sellelt võetakse viimnegi...

    Tegelikult aga siit riik täiendavat tulu ei saa, sest rahval on ju varasemast vähem raha käibes, laene ka enam niisama ei anta.

    Minu jaoks jääb selline lähenemine arusaamatuks.

    Raskel ajal peaksid ikka rikkad vaestega koos solidaarselt riigi eest vastutust kandma, mitte aga tegema selliseid tobedaid plaane, millest pole riigile kasu vaid vastupidiselt lihtrahva olukord halveneb järsult.

    Vaja on kärpida pensione ja nn. emapalka. Ma arvan, et pensionärid mõistavad olukorda, nii kuis ka emapalgalised.

    Samuti tuleb sellisel juhul koheselt tõsta toimetulekutoetusi seniselt 1000 kroonilt kuus 1200 krooni peale kuus, et kõige hädalistemal siiski hing sisse jääks.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 19:06
    kui tõuseb on reform minu häälest ilma (mida ta on saanud aastaid), see on lubadus ja ma teen alati, mida luban. Ma arvan, et samal seisukohal on paljud ettevõtjad, nii suured, kui väiksed ja ka tavalised inimesed, kes olid enne nõus tulumaksu, kui käibemaksu tõstmisega!
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 19:27
    Keegi ehk selgitaks, kuidas käibemaksu tõus võtab nn vaese inimese käest rohkem kui rikkalt ja tulumaksu tõus võtab nö solidaarselt? Ma ei saa kuidagi sellest loogikast aru.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 19:32
    regasin just eelmine kuu oma firma saksamaale ringi ning hakkan käibekat sinna maksma, eestisse teen filiaali ning pangakonto. arveid hakkan esitama GmbH alt.

    käi munni eesti riik ja sure piinades!
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 19:39
    myy kui tüüpiline plutokraatia esindaja ei tule loomulikult selle pealegi, et tavalisest palgatöötajast rahvuskaaslane kulutab toidu ja esmatarbekauba peale suurema osa oma palgatulust kui dividentidest elatuv rantjee.
    Eesti rahva väljasuretamiselt pakute te ausat konkurentsi juudibolševikele. Paistab, et ajate ühist asja.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 19:49
    5000 - 10000 EEK - 20%
    10000 - 15000 EEK - 22,5%
    15000 - 20000 EEK - 25%
    20000 - 25000 EEK - 27,5%
    25000 - 30000 EEK - 30%
    30000 - 35000 EEK - 32,5%
    35000 - 40000 EEK - 35%
    40000 - 45000 EEK - 37,5%
    45000 - 50000 EEK - 40%
    50000 - 55000 EEK - 42,5%
    55000 - 60000 EEK - 45%
    60000 - 65000 EEK - 47,5%
    65000 - 70000 EEK - 50%
    70000 - 75000 EEK - 52,5%
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 19:59
    Kui keegi saab näiteks kuus 10000 krooni sissetulekuid ja raha säästmiseks ei jagu, siis käibemaksu peale kulutab ta varasema 1800 krooni asemel 2000 krooni.
    Teisitisõnu saab ta osta 200 krooni eest vähem, sest rohkem raha ju pole.

    Kui keegi saab näiteks kuus 50000 krooni sissetulekuid ja raha jääb säästmiseks või pangavõlgade tasumiseks, siis ta ei maksa ju käibemaksu proportsionaalselt ehk 1000 krooni rohkem,
    vaid selle võrra vähem kuis ta tarbib.

    Lihtrahvas ehk vaesemad elavad tavaliselt peost suhu, s.t., et nad kulutavad kõik selle mida on sissetulekuna saanud.
    Rikkam rahvas suudab üldreeglina säästa.
    Siit tulenevalt käibemaksu tõus lööb kõige valusamlt just vaeseid, sest tarbida saab ju reaalselt senisest vähem.

    Eraldi küsimus on siin tõik kuivõrd palju on meil Eestis täna neid rikkaid, kes sudavad säästa.

    Seega myy küsimises on suur tõetera sees.

    Kuid neid siiski on.

    Seetõttu on õige suurendada tulumaksu.
    Ja tulumaksu tuleb just nõnda astemeliselt tõsta, et rikkamad kannaksid suuremat materiaalset ja vaimset vastutust vaesema rahva ees.

    Ja kui nõnda saab olema, siis hakkab rahvas ka oma rikkureist lugu pidama, soovides ka ise ennast üles töötada, kasvõi selleks, et tasuda tänuvõlg varasema abi eest.

    Kõigile kõiges ühtemoodi ei ole kunagi vaimu ergastav nähtus vaid vastupidiselt vaimu ja tervet mõistust nüristav nähtus, sest välistatakse Inimesele omane endast nõrgema järeleaitamine, mis teebki inimesest Inimese.

    Päikest!
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 20:04
    Limburger, kõik inimesed tarbivad. Mida rohkem tarbid, seda rohkem maksad. Minu meelest õiglane. Tulumaksu maksavad aga kõik täie rauaga.
    Või loodavad madalapalgalised, et neid see tulumaksu tõstmine ei puuduta, et tõstetakse ka maksuvaba miinimumi? :p
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 20:17
    Kõige lihtsam on näha käibemaksuga vaeste nöörimist pensionäride juures. Nende käest saab Ansip raha nöörida ainult käibemaksu tõstes. Ning sellepärast ta käibemaksu tõstabki ja tulumaksu pole nõus tõstma, sest selle pealt peaks miljonitulusaajad kah maksma.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 20:20
    AS Eesti Vabariik, mis muud.
    kolin siit vereimejate riigist ära, aitab.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 20:35
    Muide, ka pensionärid maksavad tulumaksu.
    Ja mil kombel küll on võimalik neil miljonitulusaajatel ilma tarbimata elada (et käibemaksu tõus neid ei puuduta, nagu sa väidad)?
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 20:40
    Sa myy valetad juba pea sama hästi kui Ansip.
    Tulumaksu maksavad ainult sinu kallid personaalpensionärid.
    Tavalise inimese pensioni pealt tulumaksu veel ei võeta. Aga millal sina ometi tavalisest inimesest midagi tead, või teaa tahad.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 20:52
    Kui te veel pole võlgu , siis teeme me kõik selleks, et see teil oleks või surete muidu.
    IMPEERIUM teeb endale teed. Tahate või ei taha. Vahet pole.
    Kusjuures raha on muidugi ainult trükitud.
    Teid hoitakse ainult teile enesestmõistetavate jäävusseaduste kaudu selles orjuses, mis on tegelikult mõnes mõttes lihtsalt ärapuhutav.
    Aga mitte selles mõttes, mida me iga päev harjutame.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 20:53
    Kui te veel pole võlgu , siis teeme me kõik selleks, et see teil oleks või surete muidu.
    IMPEERIUM teeb endale teed. Tahate või ei taha. Vahet pole.
    Kusjuures raha on muidugi ainult trükitud.
    Teid hoitakse ainult teile enesestmõistetavate jäävusseaduste kaudu selles orjuses, mis on tegelikult mõnes mõttes lihtsalt ärapuhutav.
    Aga mitte selles mõttes, mida me iga päev harjutame.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 21:00
    Ära seleta. Sel aastal peaks tulumaksuvaba pension olema 5800 krooni. Meie peres küll neid eripensionide saajaid ei ole, aga tulumaksu maksavad küll.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.05.2009 21:03
    Püüa ometi endale selgeks teha, palju keskmise pensioni saajal siis tulumaksutavat tulu on.
    Ära aja ometi Ansipi taseme mulli ainult.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
LISA OMA KOMMENTAAR
Selle artikli kohta on 37 kommentaari
Nimi
Kommenteerimistingimused
Eesti Päevaleht - viimased uudised
Koomiks
13. veebruar 2012 06:00

Koomiks
13. veebruar 2012 06:00

Karikatuur (1)
13. veebruar 2012 06:00
1 LAUSEGA
13. veebruar 2012 06:00

Ilm

4 tunni prognoos:

Vaata.ee
-74%
24,90 €
MEIGIKOOLITUS! Personaalne meik algajatele ...
Vaata
Kaunis õhtu kuninglikus restoranis Maikrahv -50%


M-kindlustus
SMS laen