NB! Oled kommentaaride lehel. Kommentaarid on avaldatud Delfi lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida Delfi toimetuse seisukohtadega.
Kommentaaride järjekord: registreeritud parimad uuemad vanemad
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:14
    Kuidas keskturuerakonna noortel poevarastel läinud on?
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:20
    Kas loodad, et keski sõimamisest tekivad kuidagi reformaritele sotsiaalsed võimed?

    Ref on nüüd näidanud oma kõige sotsiaalsemat nägu toetusesaajate kerjusteks sõimamisega.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:20
    Keskerakonnast ei tule kuidagi mõtlevaid inimesi.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:21
    Vaatamata sellele, et Kesk on minu valikus viimane, tuleb paraku tõdeda, et neil on sedakorda õigus.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:31
    Jälk, jälk, jälk,mis nad minu kohta räägivad.Minge te töötud kah perse.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:35
    Jah, tõepoolest on seekord keskidel õigus. Reformikate ajus on ainult üks ajukäär, mis reageerib vaid rahamärkidele. Teised asjad erutust ei tekita.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:35
    Kesknoored, millal hakkate taunima valetamist, varastamist, korruptsiooni, võimuahnuse nimel oma isamaa ohtu seadmist?
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:42
    Eesti Iseseisvuspartei õnnitleb eesti rahvast riigi 91. sünnipäeval. Täna on meil veel võimalus üksteist selle puhul õnnitleda, sest omariiklus on veel alles. Kuid Eesti rahvuslik majandus on hävitatud, väliskapitalile müüdud, reservid sulavad lühikese aja jooksul. Võimudel puudub igasugune tahe vältida lähenevat majanduskollapsit. Riikluses ja majanduses on kõik üles ehitatud valedele ja suurriikide huvide teenimisele Eesti huvide arvel.

    Punase kommunismi algusaastatel tuntuks saanud Ameerika ärimees Armand Hammer, kes vedas USA majanduslikku koostööd Nõukogude Liiduga, on ajalukku läinud sõnadega: "Tõerääkijatel pole tulevikku, tulevikku ehitatakse ainult valedele." Täna me teame, milline näeb välja tulevik, kui see ehitada valedele.

    Lähenev majanduslik ja sotsiaalne kaos ootab Sinult, eesti rahvas, suurimat kangelastegu: Sa pead tõele näkku vaatama. Sa näed, et me oleme ühes paadis, keegi püüab seda kõigutada, et paati uputada – on neid, kellele ei meeldi, et meil on paat, et me oleme olemas. Me kõik oleme vastutavad selle eest, et paat ei upuks, vastutavad ka need, kes ei vaata tõele näkku.

    Riigi ja rahva ellujäämiseks on üks tee: eesti rahvas peab hakkama kummardama ja teenima tõde. Tõde on aga see, et me oleme nii rikkad kui rikkaks me iseendid suudame koos üles töötada raskes konkurentsi-ellujäämisvõitluses. Loosung: lähme Euroopa Liidu rikkusele kallale, oli valelik, see oli teeviit surmalõksu, mis meie teele ette asetati.

    Seepärast Eesti Iseseisvuspartei ütleb:

    * ei ole alternatiivi riiklikule iseseisvusele väljaspool liite riikluse tasandil;
    * ei ole alternatiivi tugevale protektsionistlikule rahvuslikule majandusele, võimukliki reeturlik "restart" on vaid surmalaulu plaadi teine pool;
    * ei ole alternatiivi Riigikogu erakorralistele valimistele hiljemalt selle aasta sügisel.

    EIP teeb kõik, mis tema võimuses, et ka Iseseisvusparteile ei oleks alternatiivi, sest Eesti peab ellujäämiseks välja astuma Euroopa Liidust.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:45
    Kui kirjutad siin, siis püüa jääda teema piiridesse. Teemaks on sotsiaalministri seisukohad! Võiksid õppida mõtlema asjatu tatipritsimise asemel. Eestis on kadunud ca 30-35 tuhat töökohta, lisaks Soomes kaotatud töökohad, mida eestlased täitsid. Sotsiaalminister soovitab asuda kõigil tööle ... kas nendele kadunud töökohtadele?
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:49
    See ei olegi üllatav!Kusjuures väga paljud ametnikud ja ka ministrid ei ole teadlikud majanduse alusest ehk maksudest!Neil on mulje ,et raha kasvab puu otsas!Näiteks maksuamet laseb silmagi pilgutamata firma põhja ,trahvidega mis võtakse lambist.Neil ei ole aimugi ,et see sama firma maksab maksudega mitmele maksuametnikule palka.See suhtumine on meil täiesti väär.Arenenud riikides on ametnik madalam kui muru ja neil on kindlad reeglid ja neid ei ole nii palju!
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:53
    Kesknoored kahjuks ei suuda üldse mõelda aga eks neid selle alusel ongi välja valitud.
    Probleemi lahendaks see, kui sotsiaalministeerium kaheks jagada - sotsiaalministeeriumiks ja tööministeeriumiks.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:55
    Ei suutnud ministri lausest küll midagi solvavat välja lugeda.
    Kahjuks meil ongi levinud mõttemall, et ärgem reaalsusest kõnelegem.
    Tahab siis keegi öelda, et sotsiaaltoetuste peal ei ole ühtegi loodrit ega luuserit? Ja just seda minister silmas pidaski.

    Kahjuks pean mainima, neid on igaüks meist näinud ja koguni telepildis on neist juttu tehtud.

    Lisaks veel selle, et töötukindlustus abiraha antakse väga valikuliselt.
    Väikefirmad maksma peavad ja ise sellest töötuks jäädes abi ei saa.
    Seda enam tuleb kontrollida, kas raha läheb vajajale või luuserile.
    Mina ei kavatse hakata töötukindlustust veel rohkem maksma, et mingeid narkomaane või joodikuid üleval pidada.
    Oma "sotsiaalse" mõtlemisega ei maksa ikka pilli lõhki puhuda.



    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 13:57
    Kuule vanaema, löö siinsamas lehel töökuulutused lahti ja asu valima.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 14:07
    eks võib ju ka väita, et kesikute hulgas polegi kõik päevavargad, lurjused, joodikud jne jne
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 14:08

    Kuulaja hääl.

    Tänases Vikerraadio Rahvateenrite saates räägiti küll kõigest, kuid sõnagi mitte sellest, mille üle kuulaja südant valutab, millele rahvas vastust tahab. Siinkohal kogu saate jooksul laekunud küsimused.

    Serviti 28-02-09 12:02
    Tarmu Tammerk!

    Jään ootama Teie erapooletut hinnangut siin esitatud küsimuste, kui avaliku arvamuse, ignoreerimise asjus saates osalenute, eelkõige selle juhi poolt.

    Reet veel 28-02-09 11:59
    Mis puutub Eurosse,siis seda meile küll vaja ei ole,seda on vaja kitsale ellit ringile,mitte rahvale.Euro tsoonis olevad riigid on seda tõestanud,et neid pole see rahaühik kaugeltki kaitsnud.

    Tiiu 28-02-09 11:58
    Suur tänu rahuliku aruteluna tomimunud saate eest. Eriti meeldiv oli see, et saates osalejad ei rääkinud üksteisest üle ja vahele.

    värsket verd 28-02-09 11:55
    ERR võiks ikka tegelda Rahva teenritega. Oleks vaja uusi juhte ja osalejaid, kellel oleks oleks anlüüsivõimet ja tarkust. Tooge saatesse tagasi Ummelas, Ernits, Veidemann, ka Fjuk, Proos, Aasmäe, mitte näiteks Hvostov, Marek Tamm, Ruutsoo jpt arukad iniemsed, mitte tühitargutajad. Sellisel kujul on praegu saade tõesti maha käinud.

    meelis 28-02-09 11:54
    Tublid et lõpuks olete asjast rääkim hakanud, aga miks seni mitte??

    Vikerkuulaja 28-02-09 11:54
    Teie, kes Te end millegipärast rahva teenriteks nimetate, käsitlege järgmises teenimissaates Ignar Fjuki juhitud saates "Räägime" käsitletud probleeme - meie suurepärase valitsuse JOKK-tegutsemist, õiguskantsler Tederi vassimist teatud teemal ja nt kas või eelarve hääletamise sidumist umbusaldushääletusega (mida kasutavad reeglina ainult vähemusvalitsused). Teie mentaliteeti ja hoiakuid teades aga pole vist teatud asjade käsitlust sellise vaatenurga all oodata.

    Reet 28-02-09 11:54
    Prokuratuur on tõestanud,et on mannetult kallutatud.
    Prokuratuur eiole enda pädevust praegu küll veenvalt tõestanud,alates Pikmast ja lõpetades Triin Bergmanniga,



    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 14:09

    hp 28-02-09 11:51
    PEAKSITE ALGATAMA VALIMISSEADUSE MUUTMISE ARUTELU. LOODAN ET SAATE ARU PRAEGU TOIMUVAST.

    Beavis 28-02-09 11:51
    Aga ajakirjanikud võiks poliitikutele rohkem avalikke küsimusi esitada, mis puudutavad nende ja partei sissetulekut ja selle jaotamist. Vähemalt oleks lootust, et keegi libastub ja ütleb tõtt või libastub ja tabatakse valetamiselt. Head asjad mõlemad

    Reporter 28-02-09 11:50
    Kas tasub end nii odavalt müüa, saades oravate toidulaualt mõne raasukese. Küsimus tänastele "rahvateenritele"?

    huviline 28-02-09 11:50
    Ma küll väga sageli ei nõustunud Ummelasega aga midagi ei ole teha - tema saated olid huvitavamad ja intrigeerivamad. Teie olete seal lihtsalt hambutud ja ebakompetentsed

    Elina 28-02-09 11:49
    Minu arvates peaksid seadused vastama ennekõike eetika- ja moraalinormidele. Kui seda ei ole, siis ,järelikult tuleb seadust muuta. Aga peaks uurima, kellele need seaduseaugud kasulikud on ja kes need augud sinna konkreetselt tekitas. Ma arvan, et see vist väga võimatu ei ole, aga sellega ei taheta eriti tegelda.

    huviline 28-02-09 11:48
    Tigasson! Oled kuulnud suurte ja väikese riikide erinevusest? Muuhulgas seda, et siin ongi demokraatia ja oma riigi ülalpidamine SUHTELISELT kallim. Mida sa võrdled siin Saksamaaga???

    Viha 28-02-09 11:47
    Uskuge, viha teie vastu kasvab, kes te häbematult teenite võimukliki madalaid eesmärke!

    teist targem kuulaja 28-02-09 11:45
    Palun lisage kohe Sepa süüdistuse juurde, et veel enne Seppa asumist kesklinna vanemaks, 1995. aastal erastasid sama korteriskeemiga korterid Toompeale Kiriku põik 4 Toomas Hendrik Ilvesd, Tõnis Palts ja Eerik Niiles Kross! Pole vaja rääkida sundüürnikest, te ei saa nagunii aru, et need inimesed on Eesti Vabariigi poolt represseeritud. J

    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 14:13
    huviline 28-02-09 11:45
    Reet! Kaldre ei tunnista enda kallutatust ega ka mitte oma teadmatust ning ebakompetentsust. On väga kole kui sellist rumalust produtseeritakse aga mis me saame teha?

    veel Servitilt 28-02-09 11:44
    Milleks siinne võimalus kommenteerimiseks, kui te ei pea ühegi siinse mõtte kajastamisvääriliseks?

    Liisa 28-02-09 11:43
    Kui te endist lugu peate, siis rääkige asjast, mitte stiilis "oleks meie tädil". Miks vaagite asju, mille osas ei ole kohtu lahendit ning spekuleerite teemadel, kus kohtulahend on õigeksmõistev. Kui seadus lubab teatud tehinguid, siis ehk räägite riigikogulaste tegemata või halvasti tehtud tööst.

    hämar 28-02-09 11:42
    Saates esinejad võiksid mäletada, kuidas olid meie truud isamaalased seotud hoopis Sepa tolleaegsete nn korteriafääridega. See vaikiti maja, kui keegi julges välja tuua. Nii et ei usuta ju praegust välja paisutatud skeemi.
    Ja kus on sõnad, et kihutati altkäemaksule?
    Rahastamise asjus oleks vaja hakata tegelema ka Tõnissoni isntituudi ja reformi suurima rahastajaga. Kas sealt ei võiks välja tulla palju hämarat? Keegi ei usu ju seda nende puhtust ja süütust.

    Reet 28-02-09 11:42
    Miks te ei reageeri kommentaaridele,härrased?Kõrini on teist.

    Reet 28-02-09 11:39
    hr.Kaldre.
    Avage silmad ja olgem pisutki objeltiivne,siis millega seletada seda,et reformierakonna korruptsiooni tehingutesee,millest on palju avalikkuse ette toodud,ei puutu ei politsei ega KaPo.
    Palun vastake,

    Hanno 28-02-09 11:38
    no nii, nüüd läheb lahti Sepa ja keskerakonna materdamine. 'Kas te ei taipa, Savisaar ja Keskerakond on vaja enne valimisi igal juhul hävitada, nii nagu tehtu Rahvaliiduga. Ei uurita ju ühtegi oravat ega isamaalast ega sotsi. Aga mida tõi Tarmo Vahter oma uurivas loos välja? Vaat selle oravate looga peaksite tegelema.


    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 14:15


    Kodanik 28-02-09 11:31
    "AS Eesti Vabriik on tugevas kreenis ja vajub varsti põhja. Vene Karu on valvel ja just seda ootabki."
    Iiveldama ajas nii presidendi vastuvõtt, kus Evelin Ilves demonstreeris oma usiutaja kostüümi, mis oli tagumiku koledasti välja toonud ning oma ihujuuksurit, kes oli ta pea püganud imelühikeseks. President aga pidas kõnet, mis ainult kritiseeris, unustades oma eelmised populistlikud kõned a'la meil ei ole kriisi jne.

    Isemõtleja 28-02-09 11:30
    Lgupeetavad Rahva Teenrid. Olge head, tooge mõni või ka üks konkreetne näide, mida oleks Eesti Pank pidanud või ka saanud teha, et Rootsi kommertspankade laenurallit ohjeldada. Välja arvatud hambutu manitsemine, mida ta ka tõesti tegi. Ei hakka küsima, mis on EP funktsioon üldse, peale krooni emissiooni korraldamise ja kontrolli.

    jaan 28-02-09 11:28
    saatejuhid ei ole totaalselt millestki aru saanud. simm ei tahtnud paguneid saada, vaid oli solvunud, et ta neist ilma oli jäänud.
    võibolla on tsiviilidel tõesti väga raske sellest aru saada.

    tere veel 28-02-09 11:23
    rahvateenrid on sellisel kujul end ammendanud,,otsige uusi tegijaid,kes julgevad midagi öelda

    Ameerika hääle summutamise müra 28-02-09 11:19
    ... just nii saab hinnata teie praegust jura riigi valitsejate kintsukraapimises: süüdlasi ja vastutajaid ärme otsime, kõik on süüdi, kindlasti mitte läbi pronkssõduri skandaali võimule upitatud Ansip ning ilves.

    Reet 28-02-09 11:19
    Presiendi kõne oli ülekohtune,sest ei ole õiglane kogu ravast süüdistada kogu rahvast selles,et meie riiki on tabanud totaalne kaos,
    Mina ja minusugused ei tunne end süüdi ja olen kogu aeg vastu olnud selle valitsuse vastu,mis meid praegu juhib,
    Kriitikat on teinud tuntud arvamusliidrid,
    Külli-Riin on siin küll lihtsameelne,pigem lojaalne valitsevale klikile.
    Peeter Kaldret ei tahaks ka kuulda,sest ka tema on populist,kuuldes tema demagoogist praegugi.
    Olen tõesti nõus sellega,et Ignar Fjuki saade on veenvam,isegi meeldivam on kuulata saadet Olukorrast Riigis,kus ei kardeta kriitikat teha.

    oliver 28-02-09 11:16
    Presidendi kõne oli tegelikult ikka vilets. Mida arvate aga sellest, et kriisi süüdlasi ei tohigi otsida, st põhjusi. ASga kuidas saab edasi minna, kui põhjused pole selged, ei saa ju siis
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 14:20

    oliver 28-02-09 11:16
    Presidendi kõne oli tegelikult ikka vilets. Mida arvate aga sellest, et kriisi süüdlasi ei tohigi otsida, st põhjusi. ASga kuidas saab edasi minna, kui põhjused pole selged, ei saa ju siis õigele lainele jõuda.
    Mis populismi puutub, siis sellega pillub meil üks partei teist, ükskõik mis ka ei tehtaks.
    Kas see pole populism, kui oravad ennast Postimehe vahelö pidevalt rekölaamivad ja venekeelseid väljaandeid leivitavad.
    Kas see pole populism, et Ansipi kuju hüppab vaata et igal veebiküljel ette?

    tere 28-02-09 11:14
    President ütles,,,,presidende kõne oli,,,,
    väga väga meenutab 80 ndaid,kus peale iga pleenumit meenutati mida ütles ljona,,,,
    asi on siin nii mäda,et presidendi kõnest küll iva otsida pole vaja,vaja oleks kuulata rahvast,kuid sellist asja meil ei harrastata,kuigi käijakse valijatega koos majoneesi söömas,nüüd vist enam mitte sedagi,sest raha enam ei jätku selleks,ikkagi kriisiaeg,,,

    Puussepp 28-02-09 11:01
    Ignar Fjuki saade Klassikaraadios (Räägivad) on veenvam kui Rahva teenrid.

    Kadunud Usaldus 28-02-09 08:14
    Riigieelarve võeti vastu detsembris. Juba jaanuaris räägiti avalikult ja valjult selle ümbertegemise vajadusest. Nüüd, peale selle ümbertehtud eelarve vastuvõtmist, käib jälle jutt selle korrigeerimise, kohendamise peatsest vajadusest.
    Põhiseaduse § 119: "Kui Riigikogu ei ole riigieelarvet vastu võtnud kahe kuu jooksul pärast eelarveaasta algust, kuulutab Vabariigi President välja Riigikogu erakorralised valimised."
    Seega oli Põhiseaduse vastane vigane riigieelarve siduda Valitsuse usaldushääletusega. Pealegi, me kõik, ka Vabariigi President, teame, et selles riigieelarves laiutab veelgi suurem puudujääk, mis ületab 3 % määra mingist "eurokriteeriumist", millest MEIE PÕHISEADUSES mingit juttu ju ei ole. President räägib avalikult, ärme otsime süüdlasi endi hulgast!
    Palun ärge jätke tähelepanuta seda asjaolu, selgitage rahvale - mis toimub.

    Maali 28-02-09 00:53
    kas Hussaril sobiks eilseid Vabariigi Kodanikke kiita? Seekord nagu sõõm värsket õhku, ja pärast sain aru, miks - ei olnud erakondlasi ja räägiti asjast. Muidu on ju poliitkasaadetes nii, et keegi eriti kedagi ei kuula, silmist näha, et mõttes veeretab lauseid oma partei kiituseks ja teiste laituseks ja loodab, et keegi aru ei saa. Maksimaalne võimalik kiitus oponendile - nojah, aga meie ütlesime juba ... tagasi sama. Kaheparteisüsteemid on ikka paremad – vähemalt ainult 2 jõuku säuksumas. Uued tulijad on kunagine Res Publika ja paraku ka Rohelised juba ette ära lörtsinud.
    Kommentaaridest jäi silma üks, kus arvati, et praeguse kriisi ainuke hea asi on, et helged pead kerkivad pinnale, nagu kunagi Mõtleme veel ja Rahvarinne.
    Võib-olla peaks tõesti täiesti otsast alustama ja hakatuseks oma demokraatia ruumi piirid paika panema. Nüüd, kui (kauboi)kapitalismi on juba nähtud ja oma naha peal tuntud ka.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    28.02.2009 14:21
    Pevkuri sobimatus ametisse oli oodatav aga selle ilmnemine sedavõrd kiiresti oli üllatav. Tuleb tunnistada EPL-i ajakirjanike head tööd või siis neile häid suuniseid andnud Reformierakonnaga konkureerivast Bellanova koduparteist.
    Reformierakond hävitas 11 kuulise valitsuse juhtimise järel Eesti majandusedu. 2007. aprillis tegid nad valitsuse ja 2008. II kvartalis oli Eesti SKP esmakordselt miinuses - 0,3 protsendiga. Aasta lõpus IV kvartalis aga lausa -9,5 protsendiga. Pole midagi imestada, et isegi ansiplased näevad paari kuu eest saabuvat valitsusremonti (Maripuu lahkus, Ivari läheb Brüsselisse) ja selle pärast pandi kohale lihtsalt üks tooli täitja. Polnud mõtet väärtuslikuma poliitiku renomeed rikkuda.
    Ansip suusatab hästi aga juhib riiki väga halvasti. Võiks isegi öelda, et ei piirdu käed rüpes istumisega, vaid kisub veel ise ka kraavi poole (näiteks möödunud aastal toasoojale kehtestatud käibemaks, aktsiiside tõusud,).
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
LISA OMA KOMMENTAAR
Selle artikli kohta on 54 kommentaari
Nimi
Kommenteerimistingimused
Eesti Päevaleht - viimased uudised
Juhtiv riigiprokurör Heili Sepp: olen üle kuulanud kaks inimest
Heili Sepp tahab uurimisega kiiresti edasi jõuda, sest aja möödudes muutub see keerulisemaks.
Teiste erakondade peakortereid läbi otsima ei hakata, sest kriminaalasi puudutab vaid
Reformierakonda.
Eesti udmurdid elavad Eurovisionil Buranovskije Babuškile õhinal kaasa
Muš Nadii õmbles rahvuskaaslaste Eurovisioni-esinemise puhuks endale vanade udmurdi traditsioonide järgi uue kleidi. Foto: Leysan Kalimullina
Venemaa valik saata Eurovisionile udmurdi memmed võib näidata suhtumise muutust.
Michal: ministriametist taandumine tähendaks süü omaksvõttu
Kristen Michal möönab, et võib-olla tuleb tulevikus hakata küsima, kas annetaja toetab erakonda ikka oma rahaga.
Paljastuste keerises olev Kristen Michal möönab, et tegi vea, jättes esitamata küsimuse annetuste päritolu kohta.
Kanepi: Radwańskaga lihtsat mängu ei tule
Estorilis võitis Kaia Kanepi karjääri kolmanda WTA turniiri, Brüsselis lahutab teda esikohast kaks võitu.
Brüsselis pool­finaali jõudnud Kaia Kanepi haiged kannad ei ole turniiri ajal hullemaks läinud.
Karikatuurid

Ilm

4 tunni prognoos:

Vaata.ee
-50%
25,- €
Salene tõhusa Ultrahelikavitatsiooniga -50%!
Vaata
Meeleolukas veini- või kokteilikoolitus Su suvist pidu ...


M-kindlustus
SMS laen