NB! Oled kommentaaride lehel. Kommentaarid on avaldatud Delfi lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida Delfi toimetuse seisukohtadega.
Kommentaaride järjekord: registreeritud parimad uuemad vanemad
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 14:43
    USA teeb seda samamoodi kui Hiina ja Venemaa,“

    Paluks tuua fakte, mitte mulli ajada.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 14:51
    tuues näideteks USA alustatud Kosovo pommitamise ja Iraagi sõja.

    Kuidas üldse venekeelne julgeb selliseid näiteid üldse tuua ? Vaadaku, mida Venemaa teeb
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 14:59
    Kõikide kuritegude või mitte-kuritegude üle tuleb kohut mõista eraldi.
    Võrdlus kuritegude puhul ei tähenda seda, et väiksem kurjategija on hea.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 16:04
    võibolla lpeetud Ivanov ei tea, et Kosovot pommitati genotsiidi peatamiseks Kosovos?

    Genotsiid - tegu, mille eesmärk on mingi rahvusliku, etnilise, rassilise või usulise ühenduse osaline või täielik hävitamine. Genotsiidi eesmärk (kavatsetus) eristabki genotsiidi teistest inimsusevastastest kuritegudest.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 16:12
    Obama on seni näidanud ennast lihtsalt nõrgana. Seetõttu ta sobibki ülihästi nii Venemaale kui ka Norra intellektuaalidele.

    IMHO oli nii Iraagi sõda kui ka Kosovo pommitamine seaduslik. Suurt erinevust USA ja Venemaa tegevuses näitab lihtne tõik, et Venemaa on Georgia osad okupeerinud ja ei kavatsegi neist lahkuda. USA aga kibeleb nii Iraagist kui ka Afganistanist minema nii, et Obamale oleks vaja südametunnistusele koputada, et ta liiga vara seda ei teeks.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 16:14
    Vägisi tuleb meelde kõnekäänd hundist, kes jääbki metsa poole vahtima. Või nagu vanarahvas teadis rääkida – tapku ja vägistagu serblane palju tahes, vene ortodoksi jaoks on ta ikkagi oma ja armas.
    Kosovo (?) pommitamine on asi, millesse venelased suhtuvad täiesti kontekstiväliselt, umbes samamoodi kui eestlaste „vabastamisse”. Mis põhjustas selle pommitamise, milline genotsiid oli enne seda vallandunud Kosovo albaanlaste suhtes, kui etnilise puhastuse käigus deporteeritavate inimeste arvu mõõdeti sadade tuhandetega (mälu võib petta, aga see lähenes lausa miljonile!) ja mingid muud mõjutusvahendid ei aidanud, siis ei saanud ju asja käed rüpes istuma jääda. Olen näinud dokumentaalfilmi, mille on teinud rahuvalvajate juures tõlgina töötanud bosnialane, kelle pere tapeti Srebrenica veresaunas, kuidas ta nägi seda abitut peataolekut, millega rahuvalvajate juhid lasid sel koletul kuritööl toimuda, reageerides kõigele kaks sammu hiljem, suutmata kuulata seda, kel oli selge pilt, mis juhtuma hakkab. Selle valguses on lohutav, et leidus ometi mingi jõud, kes otsustas tegutseda ja peatada kurjategijate (sest se režiim OLI kuritegelik!) inimsusevastase tegevuse. Aga venelased keelduvad oma usuvendade hirmutöid nägemast, tänitades jätkuvalt vaheleastumise pärast.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 16:15
    Kujutame ette, et 1940. aasta 14. juunil oleksid lääneriikide pommitajad purustanud üle Narva jõe viiva silla, et päästa küüditatavaid Venemaale viimisest. Eestlaste jaoks tähendanuks see abikäe ulatamist, kurjategija ohjeldamist, aga venelased näägutaksid Ivanovi kombel tänase päevani jõhkrast omavolist. Kardan, et eestlastele pole nii lihtne peale suruda inimsusvastaseid kuritegusid õigustavat mõtteviisi. Meile jäävad igavesti võõraks need hüsteeriahood, mida hiljuti televiisorist näha võis, kus järjekordne vene asjapulk vahutas sellest, et Hitler tõuseks hauast ja aplodeeriks baltlastle, kelle fašistlikud režiimid kiusavad taga vene sõjavetrane. Seejuures vehkis ta mingi trükisega, millel oli kurikuulsa Kononovi portree. Seesama mees koos oma kaaslastega põletas teatvasti Lätis kümmekond inimest elusalt, nende seas oli ka rase naine. Venelaste jaoks on ta kangelane. Rääkida antud juhtumi puhul kuriteost tähendab nende jaoks Hitleri aplausi pälvimist...
    Kõige eelmainitu taustal jään huviga ootama Ivanovi doktoritööd Eesti ühiskonna etnopoliitilise mudeli teemal. Et see valmib punaprofessoreist pakatavas Tallinna Linnaülikoolis, annab asjale oma mündi juurde...
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 16:43
    Mis venemaa siia antud hetkel puutub?Jutt oli ju Eesti liitlasest,venemaa ei ole Eesti liitlane.KAs usa vôib sigatseda,kuna venemaa seda teeb?
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 16:44
    nahaparkal,
    miks sa ometi jälle siin rumalat püüad teeselda?
    Sergei Ivanovile ei meeldinud Kosovi konflikti ajal Belgradi pommitamine 1999.a. (kus kogemata/meelega ka Hiina saatkonnale pomm visati ning hulgi tsiviilelanikkonnale kannatusi tekitati).
    Sellel polnud kohe mingit kokkupuudet Srebrenicaga, kus neli aastat varem - 1995.a. - tegutsesid hoopis teised tegijad. Ning kindlasti Belgradi tsiviilelanikond Srebrenicas mitte miskit ei teinud. Ning USA ei läinud Belgradi pommitama sugugi mitte Srebrenicas, nende teiste jõudude poolt toime pandud kuritegude pärast.
    Kosovo suhtes on rahvusvaheline üldsus (sama moodi, nagu Gruusiagagi) üpris pettunud. Kosovot toetati viisil, mille vastavus inimõiguste nõuetele on kaheldav, aga kosovaarid pole suutnud midagi mõistlikku oma riigiga peale hakata. Eriti selge märk oli Kosovo moodustise 1. aastapäeva tähistamine, millest kõik olulisemad riigitegelased nagu katkust eemale hoidsid.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 16:58
    Minu teada on analoogselt käitunud USA ja seda mitte toodud Iraagi ja Bosnia juhtumis (mis olid täiesti korrektsed, mina tean Jugoslaavia alalt vaid ühte ebakorrektset juhtumit - kui Venemaa rahuvalvajad jätsid neile määratud positsioonid ja läksid serblastele appi bosnialasi tapma (OK - tapmist turvama)). Aga USA käitus alaloogselt paarkümmend aastat tagasi Kesk_Ameerikas. Ja siis okupeeritud Eesti ka protsestis. Ja minu teada ei olnud siis USAs ka seadust, mis lubanuks purjus USA kodanikule kusagil banaanias peksa andmise eest ennetavat tuumalööki korraldada. Venemaa on endale sellise õiguse ühepoolselt võtnud.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 17:58
    Näete, isegi teine lugeja teab, et ei pommitatud mitte Kosovot vaid Belgradi, aga vene ortodokside meeltes-mõtetes on see Kosovo kui koeranael kannikal, ei pääse nad sellest ei üle ega ümber.
    Minu tagasihoidlik küsimärk Kosovo (?) pommitamise juures oli delikaatne vihje Ivanovile - eestlastel pole seda nuppu, millele vajutades ja kosovo-kosovo hüüdes mõistus välja lülituks ja režiim emotsionaalballistiliseks muutuks.
    Miks pole naine loodud nagu mees? - ahastas dr Higgins.
    Miks pole eestlased nii manipuleeritavad nagu venelased? - loodetavasti peitub vastus Ivanovi vastses doktoritöös.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 18:01
    Elukestev õpe - sain täna teada, et Srebrenicas ei tegutsenudki serblased vaid hoopis "teised"! No mis sa kostad või kos sa pistad - kui uskuma jääks, oleks kohe tüki maad targemaks saanud!
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 18:11
    nahaparkal,
    sul on siis juba mitu rahvust, mida sa kollektiivselt soovid halvustada.
    Nüüd on siis sinu meelest ka kõik serblased sellised, et neid tuleks suvalisel hetkel pommitada?

    Srebrenicas olid Bosnia serblased. Belgradis pommitati neli aastat hiljem hoopis teise riigi serblasi.
    Sinu meelest siis toimus 1999.a. kättemaksuoperatsioon 1995.a. Bosnias toimunu eest?
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 18:47
    Õpetaja kõige suurem rõõm on see, kui ta näeb, kuidas tema õpilane on temast ette jõudnud. Sm. T. Lugeja, kellele ma kohakaasluse korras õpetasin NLKP ajalugu, oskab nii hästi vahet teha riigil ja moodustisel, ülestõusul ja mässul, partisanidel ja terroristidel, vabastajatel ja okupantidel, sõduritel ja sõjarditel. Nüanss on ainult suhtumises, aga näete, kui täpselt ta seda tabab: Abhaasia ja Lõuna-Osseetia on riigid, aga Kosovo on moodustis! Mis kõige tähtsam - T. Lugeja suhtumine on õige, lähtub klassipositsioonist ja ma ei häbene seda välja öelda - ka Venemaa huvidest!
    FSB koridoris lõunatunnil jalutades nägin läti osakonnas töötavaid Alksnist ja Rubiksit, kelle tööks on Läti ajalehtedes meie seisukohtade propageerimine. Küll nad kadestasid mind, Rubiks küsis: "Kuidas teil küll õnnestus nii tegus agent palgata nagu Teine Lugeja? Millal ta Venemaale ära hüppas?" Ma vastasin talle: "Afreds, draugs, ma ei või seda isegi sulle öelda, kus tema korrespondendipunkt asub, see oleks konspiratsioonireeglite rikkumine! Ainult niipalju ütlen, et ta töötab otse kurja vaenlase tagalas ja kogub infot esmaallikatest." Arutasime veel, et küll on ameeriklased leiutanud hea asja, interneti, ja kui hea on seda nende endi vastu ära kasutada!
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 21:31
    Ei pommitatud KÕIKI serblasi ja üldsegi mitte SUVALISEL hetkel, vaid genotsiidi peatamiseks.
    Niipalju siis vägivalla õigustajate objektiivsusest.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 21:35
    nahaparkal,
    sa siis ikka arvad, et 1999.a. pommitas USA Belgradis Serbia serblasi kättemaksuks 1995.a. Srebrenicas Bosnia serblaste kuritegude eest?
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 21:44
    Nüüd, austet teine_lugeja olete ennast moonadanud kirbuks nahaparkali parkimispõllel.
    Sügisesel aal pargitud peninuki nahast alati mõni kirp kargama pääseb.
    Teie, mu armas, olete küll vägev, kelle mõtteid te küll lugenud pole,alates madam Palinist, nüüd on siis järg parkali kätte jõudnud. Teie poolt soovitu ei pruugi alati tõeks osutuda. Perhaps so? Perhaps no? Pigem siiski no.
    Mu kalleim tupsu, kas te olete üle saanud lohutamatusest, et meie hulgas on inimesi, kes tundsid kod.E.S. enne teid?





    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 21:49
    mittelogija,
    milliseid tsiviilobjekte sina pommitama valmis oleksid?
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 21:54
    Miks sa eestlasi oled nõus rõõmuga tapma?
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tuvastamata Kasutaja

    12.11.2009 21:58
    Mu armsaim, teine_lugeja, kust teie võtate selle pommitamise jutu? Ma ei ole ju väitnud, et mina olen Endel Puusepp.
    Mina lihtsalt avaldasin arvamust, et teie aju ehitus erineb tavainimese aju ehitusest. Järsku te olete Luarvik Luarvik, kust mina tean?
    Milliseid poode oleksite teie nõus riisuma või piisaks R Kioskist?
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
LISA OMA KOMMENTAAR
Selle artikli kohta on 236 kommentaari
Nimi
Kommenteerimistingimused
Eesti Päevaleht - viimased uudised
Kui ei maksa, siis ei võistle!
Meenutusi Tallinna–Tartu matškohtumistest. 1500 meetri jooksu veab Peeter Varrak, taga Ants Nurmekivi (1966). (foto: Lembit Peegel)
Aastaid ei toimu enam Tallinna–Tartu kergejõustiku linnavõistlust, mis oli üks Eesti populaarsemaid spordiüritusi.
Mida teha?
26. mai 2012 00:30

Lühidalt
26. mai 2012 00:30
Lühidalt
Rein Taaramäe
Ülemiste ummikud lähevad veel suuremaks
Liikluskorraldus Ülemistel: Ehitustööde tõttu nõuab suvine liikluskorraldus Ülemiste ristmikul sõitjailt kannatust, tipptundidelon mõistlikum kasutada ümbersõite. (Graafika: Maret Müür)
Ehitustööde tõttu toimub suvel liiklemine vaid linnast välja viivas sõiduvööndis.
Lühidalt
26. mai 2012 00:30
Karikatuurid

Ilm

4 tunni prognoos:

Vaata.ee
-50%
25,- €
Salene tõhusa Ultrahelikavitatsiooniga -50%!
Vaata
Naudi veerõõme Keila Tervisekeskuses, päevapääsmed kuni -50%


M-kindlustus
SMS laen