NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teata sellest moderaatoreid vajutades linki "Teata sobimatust kommentaarist"!
----toodete kvaliteet on räbal ja firma kasutab odavat Aasia tööjõudu, keda koheldakse sageli päris halvasti.------
Paljukest meil siis üldse seda kohalikku rõivatööstust alles jäänud on, kus kõrge kvaliteet ja tööjõudu koheldakse normaalselt?
Suurem osa siinsetest pulstipoodidest toob oma kraami vahendajate vahendajate kaudu samuti Aasiast ja ka kohalikku tööjõudu just kuninglikult ei kohtle.
Kui vahet ei ole, siis milleks rohkem maksta ?
Vasta
mood
21.06.2012 09:23
Kohalikud brändid (Monton, Mosaic, Baltika, Bastion, Sangar jne) on hoopis teise sihtgrupiga. Nemad kiratsevad ka pisut teistel põhjustel (nad pole oma sihtgrupist veel väga hästi aru saanud). Küll aga saavad hoobi hoopis igasugu saasta vahendavad Zara, NewYorker ja jumal teab veel mis "odav"brändid ehk igasugu vahendajate turuosa. Ja seda tuleb ainult tervitada.
1 vastus
Vasta
saw
21.06.2012 09:36
mul on üks kihvt suvesärk Berliini H&M-st umbes 2003 ostetud, siis sai seda aktiivselt kasutatud.
Kuid kannan seda aegajalt ka praegugi. Mingi hetk hakkas seljakoti all olnud riie veidi takjaliseks muutuma - pesumasinasse ja harjaga üle. Ja - näeb nii hea välja, et kõlbab ka peol kanda.
Vasta
jan
21.06.2012 10:00
Ka meie prahitootjad lasevad juba hiinlaste seljas liugu (mosaic, näiteks), mistõttu võiks nad ka hindu alla lasta.
Vasta
ehh
21.06.2012 10:06
kuni hinnad Humanaga võistlema ei hakka ei juhtu tarbija jaoks oluliselt midagi, teatavast see meil see kõikse edukam rõivamüüja.
1 vastus
Vasta
Mina
21.06.2012 10:14
H & M-i täiskasvanute riiete osas ei oska kommenteerida, aga lasteriided on küll väga vastupidavad ja need saavad oluliselt rohkem "vatti", seega igati teretulnud see bränd :)
Vasta
miu
21.06.2012 10:22
Riided ongi üks aasta kandmiseks, vahel mõni asi kauem ja siis taaskasutusee või mõnele tuttavale jagamiseks.
Vasta
kusjuures
21.06.2012 10:30
oma viimased ja täiesti "tutikad" H&M tooted olen saanud just Humanast,olen väga rahul,enam Montoni tooteid ei osta,lihtsalt hind on selline,et lase kuul pähe.EI PÕE,et "rämpsu"kannan,ainult kiita olen saanud...
Vasta
kodanik
21.06.2012 10:31
Lõpuks ometi.
Miks peab raha kulutama Soomes, saksas, Rootsis Äkki nüüd kohalikud nn.ärikad saavad aru et nii kõrgete hindadega ca 50%(mujal odavam) kaltse müüa igavesti ei ole võimalik
Vasta
Ärge kartke!
21.06.2012 11:12
Ostujõuline klient kasutab asjatundjaid ja ei vaeva ennast igasuguse näiliselt moeka asja selga proovimisegagi. Massist aga teeb seda 70 % inimestest odavkaubaga vaid korra või kaks. Kaotajaks saavad ilmselt peremarketi tüüpi kauplused oma riiete müügiga, kes siiani on rämpsu püüdnud ikka ülemõistuse hindadega müüa. Mulle meeldiks kui asi hakkaks liikuma euroopa suunas ja meeleltud peremarketid või hypermarketid kaoks. krt mine paari õuna järgi mitmesaja meetri taha.
Vasta
Täiesti nõus sinuga
21.06.2012 11:16
Seda tuleb ainult tervitada ja loodetavasti hakkavad tekkiva konkurentsi tingimustes ka lõpuks hinnad alanema.
Kahjuks on eesti brändid väga kallid ja väga väiksestes suurustes. Eesti inimene on ugritüüpi laia kondiga ja talle need asjad ei sobi. Suured eestlased peavad Berliinis edasi poes käima, et endile kvaliteetsest materjalist riideid õmmeldud elegantseid riideid osta, sest kahjuks kohalikud eesti brändid seda teha ei suuda. Kui suudaks, jätaksin oma raha meelsasti neile.
Muhe hala. Eestis on rõivad ebamõistlikult kallid. Nüüd võetakse see kompvek käest ära, ikka paneb jalgu trampima. Lasteaed.
Vasta
Mati
21.06.2012 14:59
Lõppude lõpuks saan nüüd ka mina riideid kanda.
Kohalike tootjate vastu erilist kaastunnet ei tunne, kuna hind on nagu ta on, ja valik minu maitsele ei istu.
Vasta
Mujalt.
21.06.2012 15:48
Ma ei teadnudki, et Eestis veel H&M-i ei ole. Eesti palkade juures oleks pidanud see seal juba ammu olema...
Vasta
Allan, allan.home@mail.ee
21.06.2012 16:59
Eestist riideid osta? Hullumeelsus! Ma ostan juba aastaid riideid Pariisist, valik suur ja hinnad kah mõistlikud kui just päris high end brandi ei taha. Kingad olen ostnud Valgevenest, ülimalt kvaliteetsed ja normaalsed, mugavad ja nägusad, hind 40-60%odavam kui meil. Praegu istun Zürichis, käisin just poest õlut ostmas, pooleliitrine purk oli 0.42 CHF = 0,35 € = 5,47 EEK, kangus 4,8 %%. Palun näidake mulle praegu Eestis poes müügil olev õlle, mis selle hinnaga konkureerib. H&M kaubamaja hinnad mul hotelli kõrval on sellised, et kui nad nendega Eestisse tulevad, siis võivad meie poodnikud hakata rahumeeli oma putkasid juba praegu kinni panema.
Nimekirja võiks jätkata, nii erinevate toodete kui riikide ja kaubakettide osas: kallid eesti kaupmahed ei tea businessist mitte midagi, oskavad ainult heietada "vot kus meie nägime siin palju vaeva, et esinduslik kauplus avada ja nime järgi kodumaist toodangut müüa, aga kliendid, krdi idioodid, ei taha meie suure pühendumusega tehtud pasa eest pappi välja käia ja vastikud lääne vereimejad müüvad kah odavamalt paremat kaupa.... niuts". Karjuv ebaõiglus ju? Peaks õige riigilt/maksumaksjalt varjatud toetust küsima, nagu rohelise enargiaga tehti? Või tegema ettepaneku minna üle Põhja-Korea rõivastiilile? Koos vastava riikliku tellimusega?
Halage edasi, kaupmehed/tootjad: kui miskit mõistliku toota ei oska mõistliku hinna eest ja seda mõistliku hinnaga müüa, ongi teie saatus pankrot. Labane ärimaailm :)
Vasta
mamma
21.06.2012 20:27
ma ei tea muidugi, millise räige ida-eurooplasele suunatud kaubavalikuga H&M siia siis tuleb, et kvaliteet nii 'räbal' on.
seni (mujalt maailmast) ostetud lasteriided on küll kvaliteedilt olnud. vastupidavamad, kui siitmailt kalli rahaga pealinna kabandusest ostetu.
kardetavasti suruvad aga siinsed kaupmehed kanna kohe H&M-i kõrile
ning too tõstabki hinnad kohalikele "arusaadavale" tasemele. ka nii võib juhtuda, sest kessee siis ikka rohkemast rahast tüli tõstab ..
Vasta
Rein
21.06.2012 23:01
Missugune riidefirma toodab/müüb riideid kasvule 164? See on kõige viimane standardmõõt, aga siiski standard. Ma ei saa endale valmisülikonda osta, mõõdud algavad 170-st. Ometi on ca 7 - 10 % meestest samas mõõdus.
Olen näinud Humanas kasutatud H&M'i asju kallimalt kui Soomes H&M'i poes sama asja. Suht kirves pood. Odavalt saab USA Todayst või Paavli kaltsukast nt.
Repliik: Poodnike karm reaalsus
vindilõikaja
Paljukest meil siis üldse seda kohalikku rõivatööstust alles jäänud on, kus kõrge kvaliteet ja tööjõudu koheldakse normaalselt?
Suurem osa siinsetest pulstipoodidest toob oma kraami vahendajate vahendajate kaudu samuti Aasiast ja ka kohalikku tööjõudu just kuninglikult ei kohtle.
Kui vahet ei ole, siis milleks rohkem maksta ?
mood
saw
Kuid kannan seda aegajalt ka praegugi. Mingi hetk hakkas seljakoti all olnud riie veidi takjaliseks muutuma - pesumasinasse ja harjaga üle. Ja - näeb nii hea välja, et kõlbab ka peol kanda.
jan
ehh
Mina
miu
kusjuures
kodanik
Miks peab raha kulutama Soomes, saksas, Rootsis Äkki nüüd kohalikud nn.ärikad saavad aru et nii kõrgete hindadega ca 50%(mujal odavam) kaltse müüa igavesti ei ole võimalik
Ärge kartke!
Täiesti nõus sinuga
Ja veel
valdek
Mati
Kohalike tootjate vastu erilist kaastunnet ei tunne, kuna hind on nagu ta on, ja valik minu maitsele ei istu.
Mujalt.
Allan, allan.home@mail.ee
Nimekirja võiks jätkata, nii erinevate toodete kui riikide ja kaubakettide osas: kallid eesti kaupmahed ei tea businessist mitte midagi, oskavad ainult heietada "vot kus meie nägime siin palju vaeva, et esinduslik kauplus avada ja nime järgi kodumaist toodangut müüa, aga kliendid, krdi idioodid, ei taha meie suure pühendumusega tehtud pasa eest pappi välja käia ja vastikud lääne vereimejad müüvad kah odavamalt paremat kaupa.... niuts". Karjuv ebaõiglus ju? Peaks õige riigilt/maksumaksjalt varjatud toetust küsima, nagu rohelise enargiaga tehti? Või tegema ettepaneku minna üle Põhja-Korea rõivastiilile? Koos vastava riikliku tellimusega?
Halage edasi, kaupmehed/tootjad: kui miskit mõistliku toota ei oska mõistliku hinna eest ja seda mõistliku hinnaga müüa, ongi teie saatus pankrot. Labane ärimaailm :)
mamma
seni (mujalt maailmast) ostetud lasteriided on küll kvaliteedilt olnud. vastupidavamad, kui siitmailt kalli rahaga pealinna kabandusest ostetu.
kardetavasti suruvad aga siinsed kaupmehed kanna kohe H&M-i kõrile
ning too tõstabki hinnad kohalikele "arusaadavale" tasemele. ka nii võib juhtuda, sest kessee siis ikka rohkemast rahast tüli tõstab ..
Rein
Humana
Pealkirjanik