esmaspäev, 15. märts 2010 Logi sisse

Oled lugejate arvamuste lehel, mille sisu eest Eesti Päevaleht ei vastuta. Lugejate arvamuste sisu eest vastutavad nende autorid.

Eesti Päevaleht kutsub lugejaid üles toimetusele inetutest arvamustest teada andma. Selleks palun helistage toimetuse valvenumbril 680 4440.

Reeglitega on võimalik tutvuda SIIN!

Lugejate arvamused

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:00 vasta

Tudeng - mine tööle või sae pekki!
Töötasid tudengieas teie isad ja vanaisad, ei juhtu ka teiega miskit...

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:06 vasta

... tudengid praegu ka. Aga mitte sellepärast, et esimese leivaisa saaks oma propagandaTV üleval pidada.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:10 vasta

Õpite te loodetavasti ikka enda jaoks. See investeering nõuab ka ohvreid. Ja üldse, mida raskemalt kõrgharidus tuleb - seda rohkem hariduse omandanu sellest lugu ka peab. Nii et mars vaguneid laadima (kui neid kaubavaguneid veel kusagil Eestimaal on), miitingushow las tiblad korraldavad.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:12 vasta

„Linn tahab järgmisest aastast kehtestada tudengitele mitte ühtegi soodustust, aga meie tahame, et linn kohtleks kõiki võrdselt..."

No aga mille üle siis soiguda? Selle üle, et saitegi kõigi teistega võrdseks? Või vingute siiski Suurpeetrite kombel, et väiksedpeetrid ei taha oma leivakotist Teid sööta?

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:17 vasta

PS. Päris kohe tahaks sellelt pealkirjaautomaadilt teada, millist seadust linn sunnib neid tudengeid rikkuma ja millisel kombel?

Aga seda on vist EPL-ilt palju tahta, et nad ise aru saaksid, mida kirjutavad.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:17 vasta

Siin pole paraku midagi imestada. Areenile ongi tulnud see kauaoodatud "Meil on õigus" põlvkond...

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:18 vasta

marss siberisse tagasi, kolõma tööstiil tundub meele järgi olevat:) Kui ikka IQ ei võimalda arusaamist sellest, et praegu on jutt nende tudengite diskrimineerimisest, kes ei ole pärit Tallinnast, siis pole mõtet räusata. Ning lisaks, et endal vanust ligi 50 ja tudeng pole enam amu.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:24 vasta

Äkki peaks kehtestama praamiliikluses ka erinevad hinnad, Eestimaalased ja mitte. Riik ju toteerib seda. Või siis makondade vahelistel bussiliinidel nii samuti, seda toteerib ka riik. Tuleb vaadata täilikku pilti.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:26 vasta

Ei, vastupidi. Praegu on jutt nende tudengite diskrimineerimisest, kes on Tallinnast - neile ei anna ülikool mingeid soodustusi ja linn kah ei tohi anda. Sedamoodi ikka.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:26 vasta

Ja kõige waffam, et see nn "Meil on õigus" põlvkond protestib just sellist maailmavaadet esindava erakonna vastu.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:27 vasta

No sina, kes iganes sa ka pole ''1.'' kas oleksis nõus ligi 300 % hinnatõusuga millele iganes,mida igapäev kasutad?? kui ei sobi mine tööle, kerge öelda eks!! tudengi töö on õppimine!!!!

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:32 vasta

EESTI VABARIIGI PÕHISEADUS

II peatükk

PÕHIÕIGUSED, VABADUSED JA KOHUSTUSED

§ 12. Kõik on seaduse ees võrdsed. Kedagi ei tohi diskrimineerida rahvuse, rassi, nahavärvuse, soo, keele, päritolu, usutunnistuse, poliitiliste või muude veendumuste, samuti varalise ja sotsiaalse seisundi või muude asjaolude tõttu.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:33 vasta

Savisar ju lubas, et tema aitab. Aga ei aitagi nüüd.. :(

Kui eidekesed-taadikesed muretsevad, et 4000.- pensioniga on raske ära elada, siis kuidas nad kujutaksid ette elamist 920.- (põhitoetus) + 440.- (lisatoetus) kokku umbes 1400.- kuus. Ja sedagi saavad ju väga vähesed.
Keegi siin kirjutas, et lavale on tõusnud "meil on õigus" põlvkond, tegelikult siiski vist "kus on õiglus?" põlvkond, sest kui eidekesed-taadikesed häält teevad, siis Edgar kohe ütleb: "Aitan!", kuid kui nooremal põlvkonnal ka mõni palve on, siis kisa taevani, et vaat kus nüüd julgevad.....

Ja lõpetuseks: Savisaar ju lubas aidata, miks ei aita siis nüüd?

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:33 vasta

See tähendab siis millise erakonna??

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:35 vasta

Pealinna meediakulutuste näide

"Pealinn ? 30. november 2009 (nr 255) numbris on lk. 11 toodud telekava. Miks on raisatud raha telekava trükkimiseks? Kas linna infot mittepuudutava teksti ja telekavade avaldamine ja trükkimine on lubatud ja kui on, siis millise dokumendi alusel.

Ajaleht „Pealinn“ on laiale lugejaskonnale suunatud üldhuvi nädalaleht. Kodumaiste suuremate telekanalite saatekavade avaldamine lähtub linnakodanike huvist ega ole vastuolus ajalehe väljaandmise põhimõtetega.

Ain Saarna
Avalike suhete direktor
640 4135
"

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:50 vasta

oodake ära. kui linn selle jaburuse teoks teeb, siis otsige abi õiguskantslerilt. õiguse saate kindlasti.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:51 vasta

Ahh, mis te ajate... mine tööle???
Ise olen ka üliõpilane ja tööl ei käi, sest normaalset tööd pole kusagilt saada (s.t. tööd, mis võimaldaks ka koolis käia, sest kooli päevad on pikad). Ise õpin küll Tartus, aga et koju saada, pean Tallinnas ka bussi või trammiga sõitma, et edasi minna.

Niigi Tartust-Tallinna bussipilet maksab 135 krooni, millest on 10% soodustust alla 26 aastastele isikutele. Aga doktorant seda ei saa.

Koht ühika toas maksab 1600 krooni, 1 kord kodus käia hetkel veel 332, pluss veel söök ja õppematerjalid.

Kust see raha tuleb- vanemad? Kui arvestada, et paljudel vanematel on mitu last, muud kohustused ja väike palk, siis ei saa see üliõpilane ka mitte õppelaenu...

Mingid soodustused võiksid ikka jääda. Mis mõttega me siis üldse siin arstideks või õpetajteks õpime (riigitellimuse alusel), kui tegelikult ei saa me endale inimväärseid asju lubada, nagu bussiga sõit etc???

Nalja number

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:52 vasta

mõttetu protestida... tudengid pole ju niikuinii keskerakonna sihtgrupp, nii et teie nõudmisi rahuldades pole neil midagi võita.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:56 vasta

Miks peab Tallinna maksumaksja doteerima teiste omavalitsuste elanikke?
Tegelikult on tudengite probleemides süüdi hoopis töötud ja madalapalgalised, sest tulumaks laekub omavalitsustele.
Lisaks peavad omavalitsused kompenseerima paljude töötute kommunaalmaksed ja maksma elatusraha.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:56 vasta

Selle klausli alla on vabalt ka litsilöömine liigitatav.
Ükski naine ei tohi diskrimineerida naabrimeest, töökaaslast ja n.e. ettekäänel et tegu pole seadusliku abikaasaga...
Mulle see tõlgendus meeldib!

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:57 vasta

Miks telekava - ikka selleks, et tallinnlasi harjutada edgar-tv tulekuga. Seal saab olema väga palju huvitavaid saateid, mida linnakodanikud peavad vaatama. Hea, kui saaks nende vaatamise lausa kohustuslikuks teha ...

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 14:59 vasta

Kas 1-l on litsilöömisega omad, perekondlikud kokkupuuted?

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:00 vasta

Enda ja oma tulevaste laste jaoks!
Et tulevikus vaguneid mitte laadida tuleb seda teha täna. Riigitellimus... Tule taevas appi, kommunismi ehitaja õpis partei, rahva ja kodumaa jaoks. Olete ju vabad inimesed sovokki mõtemaailmaga!

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:01 vasta

Mis kuradi õppimine see on, kui pead seda tegema muude asjade kõrvalt! Ehk mingeid sotsiaalteadusi, olles samal ajal edgar esimese vihmavarjuhoidja!

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:04 vasta

Huvitav, mis ajast pooltest Tallinna elanikest ühtäkki immigrantidest tudengid said? Üks null tundub üleliia olevat pildiallkirjas igatahes.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:07 vasta

Mõtlev inimene lihtsalt ei võta tõsiselt kogu seda möga mis Põhiseaduses või Pühakirjas kokkuklopsitud on...

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:10 vasta

Milles probleem?
Riigitellimus- riigil on vaja spetsialistide järelkasvu seega, riigitellimuse alusel õppimine tähendab, et oled piisavalt heade tulemustega sisse saanud ja ei pea õppemaksu maksma.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:18 vasta

Tõsi ta on, et linn siin natukene liiga on teinud tudengitele. Küll aga saavad tudengid iga kuu 400 krooni sõidutoetust, mis tees kvartali peale 1200 krooni. Kompromiss võiks olla selline, et senise 295 kroonise kvartalikaardi asemel maksaksid tudengid nt 400 krooni ja asi tahe.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:19 vasta

Seda on teinud enamik maailmakuulsusi siiski. Arstid, füüsikud, lennukikonstruktorid...
Ema ja isa turjal saadud haridus? Mis kergelt saadud - see kergelt läheb, ka haridus.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:23 vasta

... tudengi kodu on Võrus? Muidugi oleks tore, kui ta õppeaasta jooksul kordagi koju ei saa, saab sõidust ja nädalavahetustest vaba aega KE noortekogus osalemiseks kasutada.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:34 vasta

Esiteks ei tule ta kellegil nii kergelt ja teiseks ei ole kõik üliõpilased sugugi samal tasemel, kui need maailmakuulsad konstruktorid, teadlased vmt geeniused. Selle loogika järgi võiks ehk kogu Eesti peale olla 5 ülikõrge potentsiaaliga üliõpilast...

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:39 vasta

pole tõsi, sõidutoetust saab kolmandik riigieelarvelistest kohtadest.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:49 vasta

„Siis toimuvad juba teised aktsioonid, mida me ei saa enam nii väga kontrollida enam



Kõlab nagu ähvarduse moodi ,või kuidas?! Taserid tuleb laadima panna!

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:49 vasta

Olen ise ka tudeng ja Tallinnast, kahjuks pean pettumusega tõdema, et mulle mõjub see asi ikka päris hullusti. Kooli poolt mulle toetusi ei maksta (õpin lihtsalt valet ainet), õppemaksu maksan laenust, millest piisab ainult 3/4 katmiseks, tasuvat tööd hetkel ei ole ja kevadeks tuleb ligi 12 000 krooni leida, et enda õpinguid jätkata. Sorri aga hetkel on küll tunne, et mis kuradi pärast siin kuradi sitase ilmaga maarjamaal keskerakonda valivate venelaste kõrval õppida.
Ja mille eest mina elama pean ja mille eest utoopilist tasu ühistrantspordi eest tasuma. Nagu koalitsioonilepe ütleb, et aidatakse abivajajaid, samuti on otsus vastuolus Euroopa Liidu õigusega, mida siseriiklikus kohtus suhteliselt kerge välja tuua.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:51 vasta

kle aga kaugel on see kohtu asi õppelanu soodustuste kustutamise osas (meil on ka õiguslikud ootused) ... ÜL paluks vähe infot selle kohta, kuidas edeneb antud teekond kohtu ridades?

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 15:54 vasta

mul poogen. panen nagunii oma wrx stiga ringi

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:02 vasta

Iga natukese aja järelt võtavad mingid tudengid sõna , et neile ei tehta jälle mingit soodustust .Kui te otsaks tavalise täis 90 päeva kaardi , isegi siis maksate sõidu eest vaid 6 krooni päevas , mille eest saaksite ehk heal juhul tassi teed kui sedagi .Miks peavad teised tallinlased selle teile kinni maksma , küsige oma toetus sealt kaasa , kust te pärit olete.Keegi pole teid siia kutsunud! Ja üldse peaks tudengitele antama toetustuste asemel pigem rohkem laenu , mille nad oma suure palga eest tulevikus tagastaks .Näiteks Tallinna 40000 ametlikku töötut ei saa mitte sentigi sõidusoodustust

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:13 vasta

Tallinnas on piisavalt kortereid , mille saaksid üürida 1600 eest ja kus võiksite vabalt kahe-kolmekesi elada , säästaksid kohe 800 -1000 kr, sõida koju laupäeval , siis on 60% soodustus bussides või jäta mõni kord üldse minemata ja helista koju...

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:14 vasta

No mitte ei saa aru mida need tudengid pidevalt vinguvad. Ise saavad igasugu toetusi ja asju.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:18 vasta

Lohutan sind, SELLISE TASEMEGA pole ühtegi. Teoreetiliselt küll võimalik, aga ainult üks paari sajandi jooksul...

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:20 vasta

Lihtsalt uued broilerid astuvad "poliitikasse"...

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:26 vasta

Heh paras neile

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:26 vasta

Noored tudengid ongi kõige agaramad ning ainsaks tõestuseks, et eestlased ei olegi nii TAGASIHOIDLIKUD, et enne surevad, kui võimudele vastu hakkavad.
Olge julgemad oma õiguste nõudmisel!

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:29 vasta

Tallinnasse mitte sissekirjutatud üliõpilased saavad riigilt kuus 500(või oli see 400?) krooni nn transporditoetust. See, kes tegelikult Tallinnas elab ja kõnealuse raha riigilt välja petab, on kelm, mis sest et algaja. Kirjutagu ennast linna sisse ja loobugu toetusest, siis saavad ka Tallinnalt transpordisoodustust.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:33 vasta

seal ootab teid Reformierakondlik paradiis. Küsige Tartu linnalt raha õppemaksu maksmiseks, bussisõiduks ja elamiseks, saate kindlasti!

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:37 vasta

Tallinna tudengitele vist hinnad väga ei tõuse? Natuke küll, aga suurem mats läheb mitte-Tallinlastele. Niipalju võib meie ajakirjanduse põhjal otsustada, kuid eriti usaldusväärne see info muidugi ei ole.

Väga nagu muretsemiseks põhjust ei tohiks olla.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:42 vasta

Tohhoohoho, transpordi toetus ongi koju sõitmiseks, tainas, tallinna vahel saaks selle eest nii mis kole paarutada, koju teisele poole eestit aga korra või paar. Ja see, et tudengid enda õigusi ja ootusi alguses paluvad ja hiljem nõuavad, on 100% eetiline ja need, kes neid õigusi leiavad olevat vingumine või halamine, on lihtsalt moraalse hälbega koopaelanikud, kellel lasnamäe korteris edgari pakutud küttepuudega pole midagi peale hakata ja ega tsiviliseeritud mees kartulit söö, alternatiiviks ju hesburger/mcdonalds.
Ja nagu targad on öelnud: Qui suo iure utitur, neminen laedit

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:49 vasta

kommenteerijad küll, endal (1. (detsember) haridust vast 8 klassi.
Viige end ennem kurssi. Meie peres on kolm tudengit,mõnel siin oli soovitus minna vaguneid laadima. Kas on nõuka aeg veel?, kuskil pole neid vaguneid laadida ja tööle ei taha keegi õppivat tudengit võtta. Lähivalla tudengid ei saa mingit sõidutoetust, niigi maksab Harjumaa servalt sõit meie pere tudengitele kokku iga õppepäev 180 krooni lisaks sõit linnas. Kuus tuleb ligikaudu 4000 kr sõiduraha.
Tudengid mupodeks?

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:55 vasta

Mittetallinlane, kes õpib Tallinnas ülikoolis, on ka Tallinna tudeng.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:55 vasta

Veel üks nummerdet k-trummilööja, seekord siis mart nimeks.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:56 vasta

... 491. korda k-kirjutav mart.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 16:57 vasta

Miks aga pensionäridelt, kes jumala tasuta ringi sõidavad, sissekirjutust ei nõuta?

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 17:02 vasta

Transporditoetus on ette nähtud AINULT kolmandikule riigieelarvelistest kohtadest. Erialal, kus on vaid mõned tasuta kohad ning enamik õpib oma raha eest, ei saa toestust praktiliselt keegi.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 17:07 vasta

Kui sõidusoodustus võetaks ära kõigilt tundengitelt tooksin ma linna oma jalgratta ja sõidaksin sellega. Et aga tehakse vahet tallinnlastel ja mittetallinlastel... No kuulge, kas Viimsi ning Saue peaksid hakkama tallinnlastelt teemaksu küsima kui viimased seal oma autoga ringi sõita soovivad. Sellise mentaliteediga ei ole võimalik koos eksisteerida. Kui juhtub, et kuupilet tõesti mulle 365 krooni maksma hakkab ainult selle pärast, et ma Tallinna kodanik ei ole, hülgan Tallinna ühistranspordi ja luban et Tallinn ei hakka mitte kunagi saama minu üksikisiku tulumaksu.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 17:09 vasta

1.-le....on siis teil teada mõni vakantne vihmavarjuhoidja kohat Tallinna linnaviletsuses?
See vist eriti ei lähe, sest siis tuleb ka keskkatkuerakonda astuda....aga sinna jälle haritud inimesi ei võeta.
Suletud ring...

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 17:12 vasta

Jah, keskerakondlikud Suurpeetrid võimul ei saa täis ega lähe lõhki.
Pealinna volikogu juhtkalkunid kümnetuhandeliste palkade peal....see palaganikari võtab ikka maksumaksja taskust tubli Peetri noosi

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 17:13 vasta

1'le ....jah, ega sovetimõistus tõepoolest ei suuda Eesti Vabariigi Põhiseadusest aru saada.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 17:15 vasta

eelmisele: eks see tänane pealinna sovetivanadekodu ajab naerma küll....

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 17:25 vasta

Oehh, mul on kahju kohe su kommentaare lugeda:( Sa tundud ikka nii rumal, et jube. Muidugi on õppimine ka tudengi mure, aga kui me tahame, et meie riik säiliks, et siin oleks asjalikku tööjõudu ja edasiviivaid mõtteid, peaks seda haridust ikka soosima ka!

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 17:36 vasta

Mis 1600.- korteritest sa jaurad? Pärnu mnt ühikat mõtled v? Seda, kus lagi keset ööd pähe kukub. ja prill-laua peab ise vetsu minnes kaasa võtma? Mujale ühikatesse on kõikjale järjekorrad.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 17:54 vasta

Massides rahvusliku, rassilise, valla- ja maakonnapõhise jne diskrimineerimiste vältimise huvides tuleks koheselt lõpetada kõiksugused nn "soodustused" ja lugeda edaspidises kõiki EV kodanikke võrdväärseteks. Lõpetada koheselt kõiksugu dotatsioonid jm maxumaxjate papi peal liugulaskmised. Ühistransport üleni erastada ja varustada vastava litsentsiga kõiki neid, kes soovivad ühistransportida kaaskodanikke.
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 18:11 vasta

Muidugi tuleks EV kodanikud võrdseteks lugeda. Siiski arvan, et ühistranspordis, muuseumides jne võiks ka välisriikide kodanikele sama hind kehtida, mitte nagu Venemaal.
Ühistranspordi doteerimise lõpetamise ja vaba konkurentsi tekitamisega ühistransporditeenuse pakkumisel ma nõus ei ole. Ühistranspordi piletihind jääb dotatsioonide kaotamisel nii kõrgeks, et inimesed seda ei kasutaks, vaid ummistaksid teid oma autodega või jääks üldse sõitmata. Vaba konkurents tähendaks aga kvaliteedilangust: hakatakse sõitma ainult suure täituvusega kellaaegadel ja nii väikeste parsadega, kuhu kõik soovijad sisse ei mahu. Ilma dotatsioonideta pole ei ronge, tramme, trolle ega busse, on ainult taksod. Sellepärast peab olema üks piirkond antud ühe firma monopoliks koos lepinguliste kohustustega (graafikud, istekohtade arv jne). Veel parem, kui tegemist oleks kasumit mittetaotleva munitsipaalfirmaga.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 18:29 vasta

**vaid ummistaksid teid oma autodega või jääks üldse sõitmata.**
Sõiduautos liigub 1-5 inimest, üüstranspordivahendis (kui pole rong, aerobuss või reisilaev) aga 0-150 indiviidi. Sama kilometraaži korral milline kulgemine inimühiku kohta tuleks omahinna poolest kallimaks lugeda?
Sama loogika alusel siis ainult taksod ja individuaalautod linna vahel sõidaksidki. Aga nii see ju pole ega saagi olla.
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 18:32 vasta

Ei ole enam sotsialismi aeg, et teised su laste koolitamise peavad kinni maksma. Kui lapsed ei oska-ei taha tööd teha, pead sina seda rohkem rabama. Anna aga minna ning ära hiili minu ja teiste maksumaksjate rahakoti poole.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 18:34 vasta

Doktorandi kohta on su kalkulatsioon veidike segane: 1 kord kuus käid kodus ja selleks ostad kuupileti? IMHO kulub selleks 2 tavalist piletit. Bussijaama ja tagasi.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 18:36 vasta

Elan 100m Tallinna Ülikooli peahoonest ühetoalises korteris ja maksan 2000 + kommunaalid.

Virisevad tudengid võiks kv.ee või city24.ee aadressi brauserisse toksida.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 18:45 vasta

Tudeng Tallinnast on siiski tudeng Tallinnast (mitte Võrust ega Paidest). Siin ei tohiks kaksitimõistmist olla.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 19:02 vasta

Elukooli et mitte minna, muudkui võitlesin endaga
jalad ise mind viisid sinna, lõpuks ikkagi läksin ja ...
Nägi välja see kõik kui saatus, must kus vaheldus valgega
kohe oligi viimane vaatus, õnnistegija halasta
Noored on hukas, nii noored ja hukas on nad
noored on hukas, mind oma naeruga nakatavad
Elu ise kui vana madrats, must kus vaheldub valgega
kümne triibuga vana madrats, millel plikad end pakuvad
Jalad ise mind viisid sinna, piigadele kus alla jäin ma
vanast peerust kus elu sai võitu, õnnistegija halasta
Noored on hukas, nii noored ja hukas on nad
noored on hukas, mind oma usuga hullutavad
jne

Noored on hukas


Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 19:08 vasta

Eks ole, et Tallinnal ja linnapeal on tõsiselt näpud põhjas. Egas muidu igalt poole ei pigistata.
See kõik ju möödunud valitsemise ja üleliigse priiskamise tagajärg!!!
Ei oska Savisaar juhtida!
See bursuide punt tuleb linnajuhtimiselt minema lüüa!

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 19:31 vasta

kohti õpivad tänapäeval need, kes vene ajal poleks ülikoolist undki näinud.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 19:33 vasta

väljapetmine elukoha varjamise teel, polegi kelmus? Aga paistab, et kelmide riik ongi meie olevik ja tulevik

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 19:51 vasta

Ленинским голосом:
Мы, пьёстые ябочие и кьестяне будем боьёться пьётив всех пьёисков миьёвой буьйжуазий.
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 20:03 vasta

Karjuda ja protestida võiks siis, kui riiklikel kohtadel õppijad peaksid oma koolituskulud kinni maksma riigi poolt suunatud töökohtadel. Seda kõike ju pole. Võid peale kooli minna välismaale kasvõi sibiks. Täiskasvanud inimene ei pea iga nädal kodus käima nagu 10-aastane lapsuke.Ja õppelaenu eest ei pea ka sõpradega Pariisi veini jooma sõitma. Nii, et enne kui karjuda, peaks veidikenegi mõtlema, et milline maksumaksja kõik kulud tegelikult kinni maksab ja miks????

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 20:22 vasta

mitte doktorandi arusaam ei longanud vaid sinul temast: jutt käis "tudengid tööle" kohta.
...ja vanemad peavadki aitama oma lapsi. Nii , kuidas keegi saab muidugi. Nõme arusaam - kergelt tulnud haridus,kergelt kaduv... kuigi... mõnel vist tõesti mõistus voolab...
Ebaõiglane värk ikka see linna värk.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 20:43 vasta

Kõik tudengid ei saa sõidutoetust

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 21:09 vasta

Mis need Tallinna kõrgkoolid mökitavad? Võiks ka ju ometi midagi õelda oma tudengite kaitseks.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 21:26 vasta

Tln. eelarvest http://www.tallinn.ee/eelarve läheb a´600 mlj. ühistranspordi dotatsiooniks. 20000_lt mitte linnakodanikult kasseeritav +500 kr. kvartalis teeb kokkuhoiuks 40miljonit. Linnaelanike maksudest doteeritakse ikka linnaelanike hüvanguks !

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 21:40 vasta

kuna trantsport ostetud euroliidu rahadega ja tallinn pani natu juurde

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 21:41 vasta

diskrimineeritakse Euroliidu maksumaksjat kuna trantsport ostetud euroliidu rahadega ja tallinn pani natu juurde

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 21:53 vasta

Küsiks kodanikelt kesikukaitsjatelt - mis vahe on linnale maksumaksjate seisukohast tudengil, kes on Tallinna "sissekirjutusega" ja maakal, kes elab ühikas ja on "sissekirjutet" mujale? Kumbki neist linnale mingeid makse ei maksa, nii et rääkida sellest, et üks sõidab tallinna maksumaksja kulul ja teine mitte, on absurd. Pärast ülikooli jääb suur osa tudengeid alaliselt Tallinna tööle ja elama ja hakkavad siis oma makse ka linnakassasse maksma. Aga kui ikka niimoodi hinge s........, siis pärast ülikooli valiku tekkimisel - minna tööle Tallinna või mujale - on päälinn paljudest ülikoolilõpetajatest ja seega ka häädest maksumaksjatest ilma.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 22:04 vasta

Mitte miski vägi ei sunni kedagi ühistransporti kasutama. Käige kasvõi jala, kui muud moodust ei leia.

Olen ise ka üliõpilane, kui see tõik siin miskit pilli puhub.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 22:06 vasta

hmmm4-le

1. Keegi ei rääkinud, et kord kuus kodus käiakse, vaid kirjas oli 1 kord sõita maksab nii ja nii palju. Teisalt mis vahe sel on mitu korda sõidad, ka üksik pileti hind tõuseb, mitte ainult kuu või kvartali.

2. Mõni doktorant saab 6000 krooni toetust, teine mitte, üliõpilane on ta ikka.

3. vanemad aitavad nii kuidas saavad, aga tean päris mitut, kellel 1 vanematest töötu ja ka peres teisi kes koolis käivad.

4. Tallinn on pealinn, ja millegipärast on Eesti väga pealina keskne, tahes tahtmata peavad paljud üliõpilased seal käima.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 22:10 vasta

ilmselt tallinlane ja noorkesik?

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 22:45 vasta

> ilmselt tallinlane ja noorkesik?

Kahjuks või õnneks mitte kumbki.

Tuvastamata kasutaja  8. detsember 2009 23:01 vasta

Küll on suur õnnetus , kui üliõpilased peavad nüüd senise 3me asemel 7 krooni päevas bussisõidu eest maksma...

Tuvastamata kasutaja  9. detsember 2009 01:43 vasta

käisin ka ülioolis 90ndate alguses sealjuures ja terve aeg töötasin kõrvalt ja õpingud võtsid seetõttu 7a - ei virise, sest töötasin ja sain kogemusi erasktorist.
doteeritavatest saavad pigem ka hiljem doteeritavad e samad kardulapersed keda nad sõimavad, elu kool ruulib

Tuvastamata kasutaja  9. detsember 2009 03:17 vasta

Võib arvata, et väidetav mittekesik ja mittetallinlane ei kasutagi ühistransporti, nii et miks ta üldse antud teemal kommenteerib?

Tuvastamata kasutaja  9. detsember 2009 06:08 vasta

no kuule, kuule. Esiteks - ütlesid, et Sa ei saa õppetoetust (ergo - sa võiksid paremini õppida), teiseks - ütlesid, et maksad õppemaksu (ergo - sa võikisd paremini õppida). Oma viga, et ronisid tasuta kohale (ilmselt ei läinud riigieksamid piisavalt hästi) ja et õppetoetust ei saa (täiesti õppetoetusevabad on ainult üksinud tasulised erialad ja neist enamik eraülikoolides, nii et...)

Tuvastamata kasutaja  9. detsember 2009 07:05 vasta

Getter, kus tekkel jäi?

Palun logige arvamuse avaldamiseks sisse!

Enimloetud

Enimloetud
Enim arvamusi

Küsitlused

Kas Rahvaliidu ja sotsiaaldemokraatide ühinemine on hea idee?


Arhiiv

Sudoku

sudoku Sudoku on loogikal põhinev numbrimäng
Mängi sudokut

Ilm

Vahelduva pilvisusega ilm. Kohati sajab vähest lund. Puhub loode- ja läänetuul 3-10 m/s. Kül... -13 °C vahelduv
Ilm täpsemalt
© Eesti Päevalehe AS 1998-2010   Reklaam/Advertising  
Saada kuulutus   Tingimused   EALL