neljapäev, 18. märts 2010 Logi sisse

Oled lugejate arvamuste lehel, mille sisu eest Eesti Päevaleht ei vastuta. Lugejate arvamuste sisu eest vastutavad nende autorid.

Eesti Päevaleht kutsub lugejaid üles toimetusele inetutest arvamustest teada andma. Selleks palun helistage toimetuse valvenumbril 680 4440.

Reeglitega on võimalik tutvuda SIIN!

Lugejate arvamused

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:13 vasta

Ega Tallinnale pole paha teinud stabiilne linnajuhtimine. Ära on tehtud siiski rohkem, kui oleks võinud oodata ja oma rolli mängib siin kindlasti see, et pole olnud pidevat kraaklemist ja linnapeade vahetust nagu enne oli.
Aga see propaganda jutt on tühi loba. Isegi Euroopa Liit reklaamib ennast kümnetes miljonites eurodes ja pole hullu midagi. Ka korruptsioon on suhteliselt psudoteema, sest ausaid inimesi ei ole olemas (kehtib ka Laari ja Pentuse suhtes) ja ülevõimendatud korrutsioonisüüdistused ei mõjuta hääletajate valikut.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:17 vasta

Harju maakohtus algas täna protsess naiselt elu võtnud ja seejärel kuriteopaiga põlema süüdanud mehe üle. Meest võib süüdimõistmise korral oodata kuni eluaegne vanglakaristus.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:18 vasta

Misasi see klaster on? Pole kunagi varem sellisest ettevõttest kuulnud. On uskumatu kuidas tulemused lühikese aja jooksul tehtud uuringutes nii palju erinevad. Tore kui päevaleht ka ummamuududele tööd annab kuid kahjuks minu arus see uuring nüüd küll reaalseid tulemusi ei näita.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:20 vasta

Kuidas need eetilisus või propaganda asjasse puutuvad?
KE on kõiki konkurente löömas oma tegudega. RE on sisuliselt kaotanud 2007.a. kevadel. Pentuse esilekergitamisega lihtsalt vormistas asja. Need lontrused isegi ei viitsinud kasutada KE visatut konti - maamaksu eramute omanikele Tallinnas. Ainult möla ja ei mingeid reaalseid tegusi KE takistamisel.
Miks? Sest KE poolt läbiviidud maamaksu tõus on meeltmööda kõigile võimulähedal seisvatele poliitiliste jõududele. Näri muru, "armas eesti rahvas"...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:30 vasta

Laari ja Pentuse poolt pole ju sisulist seisukohtade ja ideede selgitust olnud. Mõtlev inimene saab aru et neil on õigus, aga sellest ei piisa - vaja on ka mittemõtlevale inimesele kõik ette nämmutada. Selgitada, selgitada ja veelkord selgitada!
Praegu näeb igalpool ainult savitsaari demagoogiat - loomulikult mass seda usub!

Omamoodi karuteene tegi ka EPL kui kajastas online väitlust Keit Pentusega maamaksu temal - toodud vastuväidtest jäi mulje et ongi see teema maha tehtud. Ometi on ju kodude maamaksu kaotamine põhiargument savitsaari vastu.

Mart Ja Keit - palun selgitage oma ideid ja seisukohti paremini, põhjalikumalt ja selgelt! uuesti, uuesti ja veelkord uuesti - muidu selle Savitsaari vastu ei saa.
Edu!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:30 vasta

ausad ja eetilised kodanikud nagu Savisaar, Vitsut, Boroditš.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:33 vasta

on valelikud ja petised riigi-ametnikud? www.millimalli.blogspot.com

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:35 vasta

Püha naiivsus. Hea tahtmise juures see maamaks oleks ammu ajalugu, võimu on selleks RE-l ja IRL-l rohkem kui piisavalt ka praegu. Selles see asi ongi, et ka nendel jookseb ila vabanevaid eramuid oodates...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:38 vasta

Mul on valus vaadata, kui ebakultuurne ja labane on Keskerakonna valimiskampaania. Teiste avalik laimamine jätab vähemalt mulle väga halva mulje isegi siis, kui teine pool ei ole kõige sümpaatsem. Kurnav on keskerakondlaste pidev virisemine ja negatiivne hoiak, kriitikal puudub konstruktiivsus. Priit Toobali vasturääkimine endast vanematele ametnikele on lihtsalt kasvatamatus. Kuskilt ei paista muret riigi ja rahva saatuse pärast.

Kallid inimesed! Palun minge valima ja hääletage normaalsete erakondade poolt! Ja kutsuge oma sõpru ja tuttavaid ka. Ja las nemad kutsuvad oma sõpru ja tuttavaid. Europarlamendi valimised näitasid, et iga hääl loeb. Küsimus on palju laiem kui Keskerakond. Küsimus on selles, kas üldinimlikel väärtustel on meie Eestis veel mingit tähendust.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:42 vasta

Millised need normaalsed siis on kah? Kas need, kes torpedeerivad Euroabi kasutamist Tallinnas soovides konkurendile KE "ärateha", kas need on "normaalsed"?!
Katk võtku neid kõiki: valgeid, triibulisi ja punaseid...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:45 vasta

See praegune 36% toetus on isegi täitsa loogiline. Arvestades, et Ühtset Venemaad toetab 80% venelasi (mis teeb umbes 28% valijatest kokku) ja käputäis eestlastest ajupestuid. 33% eestlastest ei ole kindlat otsust veel teinud, kuid nende valik nüüd Savika venelaste partei nüüd küll ei ole. Loodetavalt "Alternatiiv"...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:47 vasta

Eelistad FSB salajasi projekte Kremli ametlikule?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:52 vasta

ebakultuurne ja labane on Keskerakonna valimiskampaania ei ole suunatud kultuursetele ja mõtlevatele inimestele. See ongi suunatud meie elanikonna valijatele, kes mitte ei arva, vaid on veendunud, et edukamatelt tuleb ära võtta nii kaua, kuni nad nendega võrdseks saavad. Venelased on aga leidnud oma "batjuška" ning arvestades ajaloo kogemusi kaob see pime usk vaid koos kummardatava kadumisega. Pealegi on KE juba aastaid sisendanud oma valijatele, et kõik teised on süüdi peale nende. Kui nad saavad võimule, siis teatatakse, et paremni pole võimalik, sest nemad küll väga tahavad, aga opositsioon ei lase.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:53 vasta

2005 KOV valimistel sai keskerakond 54000 häält ja praegune opositsioon 72000 häält. Samasugune tulemus oleks nüüd ka vaja.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:54 vasta

sügav kaastunne tallinlastele ja kannatlikust peale valimisi. nii nad hävitasid tallinna.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:57 vasta

"Ka korruptsioon on suhteliselt psudoteema, sest ausaid inimesi ei ole olemas (kehtib ka Laari ja Pentuse suhtes)"

Et kui keegi avalikult sülitab linnarahvale näkku, siis tuleks lihtsalt mujale vaadata, kuna inimkond on niikuinii hukule määratud?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 08:58 vasta

Kas RE kampaania on suunatud mõtlevale? Ei, ka see on suunatud "mõtlevale". Kui venelased ei hääleta KE poolt, nad valivad omi. Kas seda soovite? RE loobus venelaste häältest 2007.a. kevadel, IRL veelgi varem.
Keda süüdistate oma rumaluses?!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:01 vasta

Kui maamaksu tahetakse kaotada siis selle võiks koheselt tühistada Riigikogu poolt, milles nüüd siis lugu on? Mingid tüübid ajavad tavalist mula - maamaks ja maamaks -endal võimalus see koheselt Riigikogus tühistada ja kogu lugu.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:07 vasta

Tallinlasena olen väga rahul praeguse linna valitsemisega ja kuigi olen poliitiliselt erapooletu, tahan ma kindlasti Keskerakonna jätkamist linna juhtimisel, seetõttu lähen kindlasti valima!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:07 vasta

Valige kodanikud... Kremli kodanikud.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:08 vasta

Keskerakonna käitumine on ka see, kui jäätakse maksmata arved, mida nad oma suvepäevadel tegid. Kui see toitlustaja Kundas ilma rahata pidi kolm kuud hakkama saama, siis on see ikka väga selge märk hoolivusest. Tänaseks on selge, et see pole ainuke arve "teiste paberite vahele" jäänud. Samuti on maksmata veel rida arveid. Seoses sellega sai ka Keskerakond maha tõmmatud valimiste potensiaalsete seast, kellele ma oma hääle oleks andnud. Hoolivus on neil ainult sõnakõlks.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:10 vasta

"Praegu näeb igalpool ainult savitsaari demagoogiat ..."
Ja jah, ainult populistlikult demagoogitsevad Pentus ja Laar "selgitavad, selgitavad, selgitavad..." (loe valetavad, valetavad, valetavad).
Ainult, et kuidagi ei selgine!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:11 vasta

Ma pole kultuurne inimene, ega haritud ka. Ikka esimesel võimalusel kusen toanurka. Aga mulle see propa meeldib, just muusika mu hingele. Ma jään õhtul unele ka alles siis kui Savi oma tv-kanalil räägib, mida head ta täna minu heaks tegi.
Aga üldiselt mulle meeldivad kõik propad, kohe kahju et varsti need valimised ja siis ma ei kuulegi enam, mida head nad teeksid ja tooksid...
Mul on üks sõber - rott, ta elab seina vahel ja vahel öösiti käib mind vaatamas. Siis me räägime juttu. Ega mul rohkem sõpru ei ole kui see rott ja teevee-Edgar...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:11 vasta

Tühistavad nemad...
Egas selleks see väljamõeldud pole, et kohe tühistada. Nende vaeste majaomanike poolt vaesusest tingituna mahajaetud kinnistute peale juba järjekord linnavalitsusele (ja ka Toompeale) lähedalseisvatest tegelastest.
Esimene valik - meeri erakond, teine - suurima opositsiooni esindaja, kolmas - meeri erakond, neljas - suuruselt teine opositsioon ja n.e.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:12 vasta

"RE loobus venelaste häältest 2007.a. kevadel"

Siis, kui võeti maha sammas, mis meenutas režiimi, kes läks ajalukku tööstuslikes kogustes omaenda (vene) rahva hävitamisega?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:13 vasta

sama lugu on ka selle soojaga Tallinnas.Nemad alandavad ! Nad võiksid ju seda kohe teha ,vähendada soojusel käibemaksu, aga kus sa sellega.Ainult üks lubadus.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:13 vasta

ei vali teda pole saanud kartuleid

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:13 vasta

Kuidas poliitiliselt erapooletu KE kontorisse töölevõetud kah?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:15 vasta

Oled erakordselt taibukas...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:20 vasta

Hämmastav, et riigi pealinnas toetab siis korruptsiooni nii palju elanikke?
Muul viisil keskerakond ju võimule ei saaks.
Huvitav kontingent siis pealinna kokku roninund.
Eks muidugi läbisõidukotimeeste osakaal ole ka suur, kellel ainult tähtis kui supiköök avatud saaks.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:21 vasta

Reformi kui suurima poliitprostituudi kaotus on küll juba ammu ette teada. Mina RE kunagise liikmena pole ammu nende poolt hääletanud ja praegu alles mõtlen, kas eelistada IRL-i, keda olen valinud või hoopis sotse, kel tundub suurem potensiaal.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:24 vasta

Mis kuradi stabiilsusest sa vadistad KE sabarakk? Ainult vassimine, kulutamine ja laenamine. Kas need on sinu jaoks stabiilsuse sünonüümid? Linnnaeelarve auk on nii suur, et kuu ja tähed paistavad põhjast läbi. Needsamad, mis kokku lubati - linnarahva raha eest.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:24 vasta

d'le: eks kampaania olegi samasugune nagu need, kellele see on suunatud.
Vaadates Tallinna, must, räpane, Lasnamäele joodikute ja narkarite slummi ei taha jalga tõstagi. Sealt neid valijaid saadakse kremlierakonnale.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:25 vasta

Ma pole su sõber, aga... See toanurk just näitabki sinu kultuuri, aga haritust jääb vajaka, muidu oleksid ise sellest aru saanud. Oled hea jõud, hoolid rotist ja teevee-Edgarist. Sul on rohkem sõpru kui arvatagi oskad. Mitte kõik nendest ei ole seina vahel, mõned on põranda all ja hea hulk käib siin juttu rääkimas. Olgu, kirja panemas.
Tahan sind sinu mures aidata. (Ära saa valesti aru, see pole veel sõprus, vaid tavaline teeveedgarlus.) Kahetsed enneaegu propa kadumist. Savi juttu on võimalik salvestada ja kõik valimistevahelised õhtud uinuda tema kirjelduste saatel, mida head ta täna sinu heaks tegi. Kes siis veel?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:27 vasta

Klaster on ilmselt linnaeelarvest edukalt jõudu koguv puukfirma. Küll see välja tuleb. Fondide kaudu või kuidagi on nad seotud. Arvamust küsiti ühest piirkonnas. Arvake millisest?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:28 vasta

Aga sel aastal, seltsimehed, tulevad valimised hoopis teisiti! Õhk on lausa tiine hoolivusest, eesseisvad valimised on aga lausa hoolivuse orgia. Kohuke hoolib, Keskerakond hoolib, sm Savisaar hoolib! Vaestel ja kaitsetutel on hoopis kindlam elada, kui nad teavad, et see võimas kolmik neist hoolib.
Nii nagu omal ajal lauldi, et "objavili komsomoltsõ alkogoolikam voinu...", nii on ka Keskerakond kuulutanud sõja hoolimatusele. See teadmine peab jõudma iga üksiku indiviidini, iga valijani, et peale Keskerakonna ei hooli mette keegi mitte kellestki mitte midagi. Mis võiks olla selle hoolivuse paremaks tunnistuseks kui küttepuud ja kartul?!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:29 vasta

Keskerakond kuritarvitab administratiivset ressurssi - http://www.herkel.net/index.php?menu_id=143&mainmenu_id=0&news_id=311

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:29 vasta

Igaühele on üldteada,et tegelikult poliitperverdid
ainult lubavad,lubavad,lubavadd ja vassivad,vassivad ja
vassivad.
Ja vahet ole pole ,kes nii teeb,võltsisamaalane,
kesik...jne.
Vee ja elektri hinnad tõusevad tõusevad,tõusevad.
Vaesed,ausad,korralikud ja tähelepanelikud inimesed teavad,
et puuduvad odavad kommunaalteenused,kommunaalsaunad,
kommunaalkrematooriumid koos surnuaedadega ja palju muud ja kasulikku ning just sellist ,mis oleks täiesti
tasuta ja täiesti laenu-võla-maksu-aktsiisivaba ja
täiesti ilma maksumaksja rahakotist võetud ja
kinnimakstud lubadustega,nagu poliitpervertide poolt
kinnimakstud ajupesu massimeedias,kallitel reklaamplakatitel+ puuriidad,kartulihunnikud ja palu muud
mittekasulikku ja perversset.
Ja ometi on olemas tüngavõimalused.
Miks neid võimalusi ei kasutata.
Näiteks kasvõi laenu-võla-maksu-ja aktsiisivabalt?
Mõned lihtsad ja väga kaasaegsed ja kasulikud tünganäidised.
Need on küll venekeelsed kuid see ei tähenda sugugi seda,
et need oleks venemeelsed.
Tüng nr.1
Бесплатная электроэнергия
ЭЛЕКТРОЭНЕРГИЯ БЕСПЛАТНО изобретение.
КОМЕРЧЕСКОЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ДАННОГО ИЗОБРЕТЕНИЯ ПРЕСЛЕДУЕТСЯ ПО ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВУ.(Venemaal,meil veel mitte)http://topfeld.narod.ru/elektro.html
Tüng nr.2
Iga occultist,mõni momendi seisuga veel maha nottimata taarausuline,allesjäänud ürgeestlane,ürgmammi ja
technoshamanist teab,et tegelikult on olemas 2 fakti
Два факта:

1.

Электрический ток представляет собой упорядоченное движение заряженных частиц.
2.

Опыты Роуланда - Эйхенвальда доказывают, что движущееся заряженное тело создает вокруг себя магнитное поле совершенно такое же, как обычный электрический ток.
СПОСОБ ПОЛУЧЕНИЯ ЭЛЕКТРИЧЕСКОЙ ЭНЕРГИИ
http://ntpo.com/invention/invention2/53.shtml
Väga kasulikud,kaasaegsed,innovatiivsed,atraktiivsed
ja üldkasulikud tüngad.
Teiste sõnadega ja lihtsustatult - järejest,enam ,enam
ja enam peab hakkama maksma ka vaesetele,ausatele ja tähelepanelikele inimestele just selleks,et ka nemad
tahaksid ausateks jääda.
Tekkib küsimus.
Aga miks seda siis ei tehta,kui seda saab teha täiesti
laenu-võla-maksu-aktsiisivabalt?


Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:32 vasta

"Mul on valus vaadata, kui ebakultuurne ja labane on Keskerakonna valimiskampaania."
Kas aelline VALETAMINE Pentuse ja Laari poolt on kultuurne ja eetiline valimiskampaania?
Kas see, et Keskerakond püüab kummutada Pentuse ja Laari VALESID on siis avalik laim?
Keskerakond, vastupidiselt REFORMIERAKONNALE ja IRL-ile, tunneb sügavat muret riigi ja rahva saatuse pärast. See väljendub Tallinna linnavõimu mitmetes abipakettides toimetulekuraskustega inimestele ja töötutele.
Mida aga teeb valitsus eesotsas REFORMIERAKONNAGA ja IRL-iga? Ainult ootavad, küll viimaste kvartalite tulemusi, küll pankurite ja analüütikute prognoose, ainult ootavad, ootavad, ootavad ja kärbivad, kärbivad, kärbivad.

Kallid inimesed! Ärge uskuge Pentuse ja Laari lubadusi, need on ebareaalsed.
Reformierakond võttis Tallinna lasteaedadelt 47 miljonit ja nüüd räägib Pentus, et Keskerakond teeb lastele liiga.
Reformierakond tõstis kütuse aktsiisi, mille tagajärjel tõusis korterite kütte hind. Nüüd muretseb Pentus, et korterite küte on kallis ja lubab seda 50% vähendada. See on ju puhas VALE.
Laar lubab "puhastada" Tallinna, millest? Kunagi oli Laaril loosung "Plats puhtaks!". Me kõik mäletame, kuidas see platsi puhastamine õnnestus.
Nüüd on Laar jälle pundis oma vana sõbra "Maag" Strandbergiga ja juba oleme saanud tunda selle sõpruse esimesi vilju.

Nii et kallid inimesed ärge uskuge Pentuse ja Laari VALESID!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:34 vasta

Mis oleks hoolivuse paremaks tunnistuseks kui küttepuud ja kartul?! Küsid. Kuhu jätad kolmanda K? Kohuke, ikka Kohuke! Hagu alla, soolast ja magusat peale! Muidugi! Meie võidame! Kes siis veel?!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:35 vasta

Kas oled neid räpaseid vene joodikuid ka näiteks Kristiines näinud? Mina pole varem trehvanud. Egas nad ometi viimastel aastatel pole seda kaunist aedlinna okupeerinud?
Kristiines peale KE pole keegi kunagi võitnud...
P.S. Nalja saab kui võidavad vaatamata tõusnud maamaksule ka praegu. Ilmselt mõne üksiku allesjäänud penskari ja Siberisse küüditatute häältega. Need on vist ainsad maamaksust vabastatud kategooriad.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:36 vasta

kunagi ei ole kohanud inimest, kes oleks kesikusaasta valinud, kohe ausalt ei ole. Tahaks lausa teada mis nägu need olendid on.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:37 vasta

Janns, sa ei oska valetada.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:37 vasta

Kaitsetud ja rõhutud võivad rõõmustada, nüüd on hoolimatusega lõpp, sellele väärnähtusele meie elus on kuulutatud sõda. Sõjas aga, nagu sõjas ikka: Keskerakond tambib ilged mittehoolijad kaelast saati maa sisse, koos nende russofoobia natsionalismusega, ja pistab põlema. Kas kellelgi peaks sellest rämpsust kahju olema? Mina, vana revolutsionäär, ütlen täie vastutustundega: kes sellist ebaprintsipiaalset sentimentaalsust ja järjekindlusetust meie ühises võitluses üles näitab, see oodaku öist koputust uksele. Mina ise tulen kohale, seda ma luban, ja hommikuks siis selgitame, kas võitluses helgema homse ja Keskerakonna võidu nimel on kõik vahendid lubatud või mitte. No pasaran!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:40 vasta

Kas tead mõnda pealinna korruptsiooni juhtu, mis on saanud kohtuliku lahendi?
Kui ei tea, siis pole tarvis kaagutada meie "sõltumatu ja objektiivse" reformierakondliku meedia luuludest!
Loe läbi mõni nendest raamatutest - „Rahakratid“, „Ohjeldamata korruptsioon Eestis – paratamatus või tahtlik poliitika?“, „Riigimängur“, „Vaba ühiskonna raamat“, "Kallase afäär" - ehk saad targemaks, muidugi kui sul on piisavalt mõtlemisvõimet.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:42 vasta

Parim tõestus, et KE-s kõik eranditult ausad inimesed... :)

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:45 vasta

~~~ Kas aelline VALETAMINE Pentuse ja Laari poolt on kultuurne ja eetiline valimiskampaania? ... Nii et kallid inimesed ärge uskuge Pentuse ja Laari VALESID! ~~~
Ei ole eetiline, "aelline VALETAMINE" ei ole eetiline. Ega me ei usu kah, võid päris rahulik olla. Me ei usu sind samuti. Te valevorstid võite rahulikult ennast punti siduda ja allavoolu võidu kihutama hakata. Kes ei saa õigel ajal minema, saavad kallitelt inimestelt odava stardipaketi ja lähevad ühe soojaga...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:45 vasta

Kohuke hoolib, Keskerakond hoolib, seltsimehed Savisaared hoolivad. Isegi mina, vana naisrevolutsionäär, pean huntidega koos uluma ja seoses valimistega näitama üles hoolivust teie, lödipükste vastu, kes vaid sõna „revolutsioon” kuuldes end seitsme luku taha peidavad ja aknaluugidki kinni tõmbavad. Ei oleks teist ristleja „Aurora” ülevõtjat nagu nende ridade kirjutaja, ei ole. Teile anna vaid laulupidu, kus saaksite oma natsionalistlikke laulukesi jorutada ja buržuaasia lippu lehvitada. Tänamatu rahvas see eesti rahvas, aga ometi hoolin minagi teist, veel ligi kaks nädalat. Parteiline distsipliin loeb ka midagi. No pasaran!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:47 vasta

Ei no karta on, et linnapea ei vahetus kui koalitsioonis KE:) See nüüd kõll mingi näitaja pole, et sama linnapea. Tõelinne põmmpea oled ikka küll:)

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:48 vasta

Täpselt, õige!
Ses mõistes kõige produktiivsem oli NLKP võim. Süüdlane oli alati teada. Kui mõni arv juhus oli, et NLKP polnud kohe kindlasti süüdi, siis süüdi oli rahvas...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:50 vasta

Just, seltsimees, nii see protsess käibki! Alustame üheparteilisusest (aga see on ju elementaarne eeldus, kui tagasi mõelda 20. sajandi suurkatastroofieelsele ajale), aga sellele ei tohi pidama jääda. Järgmine etapp on üleminek üherahvuslusele. Kui keskerakonda toetab juba 90% venelastest, siis väärivad ju vene seltsimehed seda, et eestlased kui ebausaldusväärsed ja üldse tarbetud isikud linnavõimu juurest välja roogitakse. Selge ja lihtne, ilma igasuguse keerutamiseta!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:51 vasta

Kuule "to d" kas te oma sõnade eest vastutate ka?

Pikk lugulaul teil ja laimu täis. Häbi ei ole?
Huvitav, mis arvutitest ikkagi sellised kommentaarid tulevad? Kunagi tehti uuring, praegu oleks paras aeg korrata.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:52 vasta

Valimisklipp mida Savisaar ei taha mäletada:
http://vaher.blogspot.com/2009/09/valimisklipp-mida-savisaar-ei-taha.html
ТЕХТУД!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:53 vasta

Kunagi pole kohanud inimest, kes oleks reformi- ja irlisaasta valinud ja ei taha näha ka, mis nägu see saast on.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:54 vasta

Janns, valetamine teeb inimese koledaks.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:55 vasta

Riina Altpere välissuhete nõunik Keskerakond. Teeb maksumaksja raha eest ja tööajal valimispropagandat.

Teda peaks kontrollima teda tööle võtnud

Hilja-Anne Merzin linnavolikogu kantselei juhataja Keskerakond. On linnalt autotoetust 5000 krooni kuus, ehkki tal pole ei juhiluba ega isiklikku autot.

Teda peaks kontrollima

Toomas Vitsut linnavolikogu esimees

Kasutas valimispropagandaks linnavolikogukantselei ümbrikke ja paberit ning ka läkitas kirjad teele maksumaksja raha eest.

Siit paistab murettekitav muster. Linnarahva raha raiskavad ja seadusi rikuvad kõrged ametnikud, kes peaksid seadustest kinnipidamist kontrollima.

See mida meie näeme on vaid jäämäe tipp. Selle info valguses võib julgelt väita, et maksumaksja raha on kasutatud valimisagitatsiooniks aastaid ja väga suures mahus.

Usun, et kui kõik noored ja mõtlemisvõimelised inimesed valima läehevad lõppeb Tallinnas ebaeetiline ja maksumaksja raha varastav võimuerakond.

Maksumaksja raha vargad, Keskerakond? Kes siis veel?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:55 vasta

Ma ei ole kohanud inimest, kes valib keskerakonna, ometi kogu aeg võidab. Aga mul ei ole ka venekeelt kõnelevaid tuttavaid.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:56 vasta

eelmisele:
Keskerakond on maksumaksjate taskus raha pumpamisel nii ülbeks ja jõhkraks läinud, et korrladab irvitavte nägudega koguni teleülekandeid sellest.
Oksele ajab.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:56 vasta

Keskerakond on jama, aga ma olen kindel, et Reformierakonna või IRL juhtimisel oleks elu linnas palju jamam. Siis läheks alles õige sahkerdamine lahti. Parem olgu Savisaar edasi. See on halbadest valikutest vähem halb.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:57 vasta

Kui keegi on üldse võitu väärt, siis Keskerakond. Nende ainuvaltsemise ajal on elukvaliteet ning linnapilt oluliselt paranenud.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 09:58 vasta

Keskerakonna valijaid näed Krimiuudistes.ja tähisööde raamatu esitlusel esireas....nashi sirõk ja co ja narkar süstlaga.
Tallinn kultuuripealinn IRW

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:01 vasta

pean ütlema, et isiklikult ka mina ei usu, et reform saab nii palju hääli nõmmel. kuna minu naabrid nt, kes on valinud enne isamaaliitu räägivad, et tõenäoliselt valivad keski. küsimus näib olevat rohkem selles, et kas valima viitsitakse minna. sest mina, kes valiks ka seekord keski pole kindel kas viitsin valima minna.
samas tuleb fakti kinnitada, et praegu on linna valitsemine tõepoolest stabiilne. parempoolsete valitsemise ajal oli pidev linnapeajuhtide vahetamine ja üks pidev üksteisele ära panemine.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:01 vasta

Isiklike tähelepanekute ja üldistuste põhjal...
Poolt valides tuleb otsustada selle kasuks, keda tema VASTASED tembeldavad OMAnimelise templiga.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:02 vasta

To Paistab et:
"Do not imagine, comrades, that leadership is a pleasure. On the contrary, it is a deep and heavy responsibility. No one believes more firmly than Comrade Napoleon that all animals are equal. He would be only too happy to let you make your decisions for yourselves. But sometimes you might make the wrong decisions, comrades, and then where should we be?"

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:03 vasta

Said ka linnaviletsusse nõunikuks? Või Botaanikaaeda?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:04 vasta

Paljud pahatahtlikud tüübid (paraku selliseid igandeid meil ikka veel kohati esineb) süüdistavad sm Savisaart populismis. Isegi tema kaitsetute jaoks Võidu väljakule püstitatud puuriita nimetavad nad butafooriaks! Sellisele karjuvale ülekohtule võitlen mina vastu kõigi oma nelja käe, kaheteistkümne jala ning revolutsioonilise tulihingelisusega! Sm Savisaar ei tegele populismiga, sm Savisaar edastab meile olulise sõnumi, kasutades selleks sümbolite keelt. Tuleb osata vaid seda lugeda!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:06 vasta

1980-ndatel jagas Ensv Plaanikomitee esimees Eesti põllumajandussaadusi venemaale.
Nüüd jagab kartuleid ja küttepuid.
Kehva areng, seltsimehed K- kameeleonid, kehva.
Putin ei ole rahul teiega.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:08 vasta

Kui see kolmandik, kes sellele tundmatule uuringufirmale oma eelistust ei öelnud, valima läheb, siis vaevalt, et kesikud võidavad. Arvan, et Pentus on järgmine linnapea.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:09 vasta

to pealinn päris mudas on järjekordne linnavalitsuse kaer.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:11 vasta

ugh eriti masendav lugu. Uskumatu et inimesed on ikka nii lollid et ei näe läbi kuidas nende enda maksurahaga nende ajusid pestakse ning odava nänniga nende hääli ostetakse.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:14 vasta

Tore, et sm Lõng peab au sees tutvumist marksismi klassikutega. Ütles ju sm Stalin aastatel, mida mõned on hakanud nimetama Suure Terrori aastateks, et žitj stalo lutše, žitj stalo vesseleje.
Samad sõnad sobivad ka sm Savisaare poolt juhitud Tallinnasse! Elukvaliteet ja linnapilt on paranenud, elu läinud paremaks ja lõbusamaks. Kõik kordub - ja mitte alati farsina. No pasaran!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:14 vasta

Kesk mõtleb...IRW
Viisnurgad nurka ja sini-must-valge all uuele noosile....sedasi mõtleb kameeleon.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:21 vasta

nii peabki ja RE peded pidagu oma suumulk kinni.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:21 vasta

Vastu tulles neile seltsimeestele, kellel esineb raskusi sümbolite keele lahtimõtestamisega, on mul öelda järgmist:
Et näha pealtnäha tavalise (ja mõne meelest koguni butafoorse) puuriida tagant metsa, selleks tuleb heita pilk minevikku. Ajalooline materialism on see alus, millele toetub tõeline tõde. Igatahes meie, vanade revolutsionääride jaoks, täitis emapiima osa sm Lenini toimetatud ja trükitud ajaleht „Iskra”. See iskra, see sädemeke, süütas revolutsioonilise leegi, mis hävitas kümneid miljoneid vereimejaid ja veelgi rohkem vereimejate käsilasi, kahjureid ja pursuisid, kodanluse käsilasi ja klassivaenlasi, rääkimata lääne ees lömitajaist või Partei ridadesse imbunud revolutsiooni vaenlastest.
Ja kuigi eesti natsionalistidel õnnestus ajalooratast tagasi pöörata ning revolutsioonileek katta kapitalistliku tuhaga, ometi miilavad söed selle tuha all edasi. On ju kõrvuti vanade, Iskra-aegsete revolutsionääridega peale kasvanud terve põlvkond pioneerilehe „Säde” lugejaid, aga ka sellest sädemest võib süttida leek. Peaasi, et see ei jääks vaid õletuleks, mis korraks süttib, et siis kohe kustuda. Ei, siin läheb vaja midagi toekamat kui vaid õled-heinad. Ja siin astubki mängu sm Savisaar: teie poolt, minu armsad valijad, on revolutsiooniline säde, minu poolt aga küttepuud. Kui need kaks ühendada, sütib all-linnas võimas leek, mis kärsatab Toompealt välja need rotid, kes on haaranud ametid, mis ei kuulu neile. Maha Ansip, no pasaran! Viimse võitluse maale, lahing otsustav viib! Kes ei ole meiega, on meie vastu! Ükskord muutub Tallinna linnavalitsus venekeelseks niikuinii!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:24 vasta

Kallid parteikuked, kes siin ja allpool nii meeleheitlikult kirevad! Kui see teie olemasolu kuidagi õigustab, siis muidugi võite ennastunustavalt siin üksteist (stabiilses) valetamises ja varastamises süüdistada, aga nagu esikommenteerija kirjutas - pseudoteema.
Valimiste tulemusi ei määra valetamise osavus. Te kirete vale puu all. Tulemused otsustab see, kui palju kelleltki oodatakse turvalisust tuleviku osas. Töötajaid huvitab, kas töökoht jääb alles ja töötuid huvitab, kas saab püsivat tööd. Lugege kokku, kui palju ühtesid või teisi reaalselt on.
Millest see kiremine siin? Eks ikka seesama - kas kirejale säilib tema soe pesakast või...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:25 vasta

Valimisklipp, mida Ansip ei taha mäletada.

Ainult, et selles ei mainita "Muidugi eeldusel et Lääne-Euroopa riikide SKP-d kasvavad 2-3% aastas".

http://tinypic.com/player.php?v=20r6vyq&s=4

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:27 vasta

Seltsimees tegi oma ettepaneku ehk heast südamest, aga pole vaevunud mõtlema, mis tagajärgi see endaga kaasa tuua võiks.
Kas tõesti peaks sm Savisaar piirduma vaid mingi Lasnamäe tsaariks olemisega? Tema, kelle geniaalsus võimaldaks tal olla isegi Moskva linnapea?! Protsess on hoopis vastupidine: Lasnamäe täieliku toetuse abil saada Tallinna tsaariks, Tallinna toetuse abil Eesti tsaariks, Eesti toetuse abil... üha kõrgemale ja kõrgemale, kuni Universumi tsaarini välja.
Rohkem haaret, noor inimene, rohkem selgepilgulisust oma plaanide tagajärgede märkamiseks!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:29 vasta

vahet pole, tallinn on niikuinii elamiskōlbmatu moodustis.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:29 vasta

Seltsimees on Keskerakonna eesmärkidest täiesti valesti aru saanud. Keskerakonna eesmärgiks ei ole piirduda ainult õnne toomisega lasnogradlaste õuele, vaid meie ideed võidavad Nõmmest Piritani, Vilsandist Narvani, Kaliningradist Vladivostokini! Revolutsiooni võiduks ei piisa ühest eraldivõetud linnaosast, meil on vaja juurdepääsu kõigi maksumaksjate rahale, sest kahjuks vähe laekub veel raha vabatahtlikest annetustest. Mida rohkem kodanlikke natsionaliste ja fašiste kasvab ümber Keskerakonna toetajateks, seda lähemal oleme võidule! No pasaran!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:29 vasta

Minu meelest on sümboolne, et selle sinu kommentaari alla ilmub perioodiliselt püstoli kujutis. Aga just püstolid hakkavad kõnelema, kui Pentused peaksid võimu endale haarama!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:32 vasta

Putini rahulolekut (heakskiidust rääkimata!) ei saa niisama, see tuleb ära teenida!
Kes veel kui mitte Keskerakond ei tegutse sel suunal kõige efektiivsemalt? Tuleb vaid julgeda tõele näkku vaadata.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:33 vasta

on liiga palju lugenud jas vaadanud eesti erameediat ning mis veel hullem, seal päevast päeva KE aadressil levitatavat meediasaasta ka uskuma jäänud. Mis teha?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:34 vasta

Ja pange tähele mu sõnu:
ÜHEL PÄEVAL TOOME ME PEETER SUURE KUJU NARVAST TALLINNASSE NIIKUINII!
Keskerakond hoolib!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:34 vasta

M kinnitab minu arvamust et KE liige ja valija saab olla ainult kas väga alatu või lihtsalt loll. Ei tea kumb M on, aga tean et üks kahest ta on.

1. Korruptsiooni pöördvõrdeline seos majanduse ja heaoleku kasvuga on mitmeid kordi tõestatud. Korruptsiooni juurimine on ülioluline meie heaolu paranemise seisukohalt. Savikal ja tema jüngritel on muidugi suva sest neil on head küllalt minu ja teiste tallinna elanike raha eest.

2. Tallinna, ehk ka minu, raha kasutamine poliitiliseks reklaamiks on sügavalt ebaeetiline ning närib Eesti riigi demokraatia alustalasid. Kurb on see, et igal valimisel nad muutuvad aina jultunumaks ja kui nad näevad et läheb läbi ja keegi midagi selle vastu ette ei võta siis järgmine kord teevad veel hullemini. Kahjuks selline areng lõppeb olukorraga kus lõppeks polegi võimalik enam demokraatiast rääkida. Erilist alatust näitab võrdlus Tallinna selgelt ebaproportsionaalne kampaania mis ajatatud valimiste ajaks EL-i väikeste infotahvlitega mis moodustavad väga tühise osa kogu investeeringust ning mis pole seotud ühegi valimisega.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:34 vasta

Mis laimust on jutt?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:34 vasta

appppiiii!
aga ärme istu kurvalt kommentaariumides ja kirume Savisaart. Teiste mustamise ja enesupitamisega on ta selle saavutanud ja selle kätte peab keskerakond ka kõngema lõpuks.
oleme normaalsed, seda saab veel muuta, läheme ise ja võtame sõbrad kaasa ja valime Savisaare vastu 18ndal.
nutmine ei aita. Seda nad loodavadki

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:36 vasta

nagu ennem tõdesin KE valija on kas väga alatu või rumal. Kumb sina oled?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:37 vasta

Ainult meie "sõltumatu ja objektiivse" meedia ülespuhutud emotsioonid, mitte ühtegi fakti!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:38 vasta

Seltsimees otsis konspektist õige koha üles. Ka minul seisab samamoodi kirjas: sm Savisaare kukutamine tähendab poliitilist impotentsust.
Sellel loengul, kus sellest räägiti, suvatses sm Savisaar vee naljatada: Pentus riimub sõnaga impotentsus. Sellega on kõik öeldud!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:38 vasta

Tead, naljavend, olen veendunud, et varsti sinu näljavendadest kamraadid nõustuvad mitte ainult Peeter Suure, vaid ka Aadu, Vuntsi ja Volodja Uljanovi monumentidega "elavkettina" Tartust Tallinna, peaasi et tööd ja leiba jätkuks...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:39 vasta

Aga kui see lollus neile endile kasuks tuleb?!
Nad ju nii lollid, et ei tea, mis neile hea on. Aga sm Savisaar teab. Kohuke hoolib!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:42 vasta

Tallinn ei ole roiskuva lääne dekadentliku kultuuri, vaid proletaarse revolutsioonilise kultuuri pealinn! Ka meie vahel harva vormilt rahvuslikule kunstile anname me sotsialistliku sisu. Tauno Kangro "Kalevipoeg" on Maarjamäe memoriaali pikendus merre! Tauno Kangro on meie Tsereteli ja sm Lužkoviga arutasime võimalusi kultuurivahetuse korras püstitada Tallinnasse mõni Tsereteli taies ja Moskvasse mõni Kangro taies. Arutame seltsimeestega, kas sm Putinist teeme büsti või paneme ta hävituslennukisse, maadlusmatile või "Naši" laagrisse.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:42 vasta

Sõnaga "fake" saab iseloomustada sellist võltspositiivsust, mis saab omaseks kaotajatele.
Pentus võiks proovida kätt näiteks loomade varjupaiga vms sotsiaaltöö vallas. Siis on lootust et reformierakonna maailmapilti tekiks juurde ka teine mõõde.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:42 vasta

"KE on ainus kes mõtleb ka inimestele kes on hädas."
Kodanikud Tallinnast, ärge ajage keskerakonda segi kõhulahtistiga. Need kes hädas, et kõht läbi ei käi, võtku purgeeni, mitte ärgu hüüdku Keskerakonda appi. Keskerakonna ampluaa on hoopis teisem!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:42 vasta

Arvan siiski, et KE valijate enamus on targem kui RE valijate suurim osa. Kesikute omad vähemalt näkkavad magusatele lubadustele, Reformi omad on aga igati nõus enda lüpsmisega. Või väidad, et enamus RE valijaid on eranditult "kapitalistid"?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:44 vasta

Sm sümbolistlik Roosa! Seleta mulle veidi seda töö(tuse) sümboolikat - kas sina oled tööl või töötu? Mida on teinud või tegemata jätnud sinu roosad seltsimehed kollase kardina taga ja rohelise kardina taga, et teha tööd sõna otseses ja kaudses mõttes?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:44 vasta

Andke aega atra seada! Kui Ansip maha võetud ja väärilise isikuga asendatud, küll saab kogu eesti rahval suumulk kinni topitud. Teeme ära, sest Kohuke hoolib!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:46 vasta

Erakondade propagandistid, kasige tänavatele, ärge risustage kommentaariumit, siit pole hääli valimistel saada!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:48 vasta

Sm.Roosa Uddu on linnavalitsuse välissuhete siseasjade nõunik. Kes siis muu teaks veel, kuidas need asjad käima peavad. KArdinad on punased ja sametist, telefon on punane ja neiu Sini Silm ei valda lihtsalt teemat.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:49 vasta

Ära sa seda hullu tükki küll tee, et valima lähed, kui sa sm Savisaare poolt ei hääleta. Püsi parem ilusasti kodus ja kuula raadiot, ilmad juba kah sügiseselt jahedad. Ütle oma sõpradele ka, et valima pole mõtet minna, kõik peale Savisaare on impotendid (nii öeldi viimases loengus ja rõõmustavalt paljud seltsimehed on seda teadmist siin teistega jagamas). Kui sm Savisaart ei vali, siis pole üldse mõtet kedagi valida.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:49 vasta

Me võime siin arutleda nii ja naa, aga tõsiasi on, et vaid Savisaar ( ja seega Keskerakond, mitte vastupidi!) linnapeakandidaatide küsitlemisel pidas põhimureks pärast valimisi t ö ö k o h t i! (ja vist ainukesena!). Millest me siin siis räägime? Muidugi saavad nad suure võidu, umbes nagu Lutsu lugudes, kus Keskerakond on ämma rollis, ja siis tuleb kaunis pikalt tühja maad enne järgmist parteid.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:50 vasta

„Nii nagu ka eelmistel kordadel, ei ole kahtlust, et Keskerakonna kampaania on olnud teistest peajagu üle,” ütles Salupere. Tema sõnul võib kampaania eetilisuse üle otsustada igaüks eraldi, ent kindlasti on see olnud efektiivne.

No ei saa mina aru inimestest kes savisaare mängu "ilu" ja "osavust" kiidavad. On ju selge, et iga mängu saab võita, kui ilmub välja mängija, kes kasutab oma loodud reegleid! Ja võit on ka tegelikult "võit" - vähemalt muudel elualadel sellisel teel saadud võitu ei tunnistata. Seevastu inimene kes sellist mängijat imetleb on kui masohhist, kes tunneb mõnu, kui sadist talle "osavalt" tulise ora tagumisse otsa torkab..

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:51 vasta

Õnnitlen teid lp.Keskerakond.Teil võit juba käes ja saategi ühe pühapäeva pere keskel veeta.Need tasuta bussid on nagunii haisvat pööblit täis,mõtekam on viibida looduses ja nautida mõnd poolikut parki.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:51 vasta

Käesolevaks hetkeks on seda artiklit loetud 3880 korda, kommentaare 103. Heal juhul on nende taga paar-kolmkümmend püsikirjutajat, enamus parteirotid nagu sinagi.
Mida sa muutmisest kirjutasidki?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:52 vasta

Noh, nii revolutsioonilisele ja tulihingelisele kommentaarile pole isegi minul midagi lisada. Kiidan seltsimehe mõtteavalduse igati heaks, väikese kriitilise repliigina aga soovitaksin tuua impotentsuse aspekti reljeefsemalt esile. Sm Savisaar käsitles seda ju palju mitmekülgsemalt!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:53 vasta

ehk räägiksite neist Lutsu lugude ämmadest pikemalt, mina olen nimelt kirjandusehuviline ja oleksin sellest väga huvitatud.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:54 vasta

No kui sa sellest alles nüüd aru said, siis on sinuga küll lood pahasti..

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:55 vasta

Mulle helistas ka koju see Klaster ja tahtis midagi küsida, ei soovinud osaleda. Et helistati lauatelefonile, mida suurel osal inimestest üldse ei ole ning üsna varajasel kellaajal, kui suur osa inimesi on tööl, võib öelda, et tulemused on kallutatud. Ilmselt vastasid rohkem penskarid. Mina kindlasti ei ole Keskerakonna valija, aga mingile tundmatule firmale ei viitsinud aega raisata. Nii et väga ei usu neid tulemusi.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:55 vasta

Kuigi minu parteid kutsutakse praegu vaid erakonnaks, saab sellest ükskord jälle partei - ainupartei pealegi. Ja siis on sinusugune julgats valmis olema kasvõi rott, et selle partei liikmeks saada. Irvita peale ja tunne kadedust - ühel päeval saab Keskerakonnast Keskpartei, lühendatult KP!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:56 vasta

Peab muidugi, kuid kuidas sulgete KE vähemuste suu? Minu arust on neid seal üsna palju ja üsna suure au sees.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:57 vasta

Mitte ainult töökohad! Kõik, mille pärast muretseda annab, selle üle sm Savisaar ka muretseb. Tema käes käib see nigu käkitegu. Kohuke hoolib!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 10:59 vasta

Tehke skulptuur "Putini isa Eesti soos fašistide eest peidus".

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:01 vasta

"varastamises süüdistada, aga nagu esikommenteerija kirjutas - pseudoteema."

Luuavars, sa oled ikka üks luuavars tõesti, kui sa väidad, et ametnik, kes peaks olema apoliitiline maksumaksja huvides tegutsev inimene võib kasutada maksumaksja raha valimispropagandaks ja ei pea vastutust kandma eetikakoodeksi rikkumise eest.

Nii ei saa, et kui varastamisega vahele jääd maksad selle osa, millega vahele jäid kinni ja siis varastad edasi.

See ei ole pseudoteema. Riina Altpere ütles ajakirjanikele, et tegi kõnesid. Need on faktid.

Seaduste rikkumine ei ole pseudoteema õigusriigis.

See jutt töökohtadest. Need bussis istujate töökohad on suures osas vabad. Miks? Kandidaatidel puuduvad elementaarsed oskused. Selliseid ei võeta kuhugi tööle. Mõttetuid mehi pole ka linna palgale vaja.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:03 vasta

Sammet Kardiin soojendab mu südant ja libiseb ehk korraks teemast kõrvale, et näidata teemat tema õiges valguses? Kas punanurk kollase kardina taga on kuidagi tähelepandamatum kui rohelise kardina taga? Või kergitasin kogemata erivärvilisi kardinaid sama toa eest?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:03 vasta

Kas Pentus põhjustab Savisaarel impotentsust? Siis läheb küll Katrin Siska abi ja tarka nõu vaja vihmavarjuvarre hoidmisel!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:06 vasta

Kas ka loffi vaevab impotentsus? Osalege koos Savisaarega rühmateraapias.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:07 vasta

Siin ma näen, et kodanik Sini Silm on asunud häbematasel kombel ründama ausat naisrevolutsionääri. Minu elutöö on juba tehtud ja praegu astun mina siin üles vaid oma südametunnistuse sunnil ja piiritust armastusest sm Savisaare vastu (ükski normaalne naisterahvas, vanusest hoolimata, ei saa ju tema suhtes muud tunda!!!)
Aga minu eluloos on sellinegi tagasihoidlik lehekülg, mille üle ma uhkust tundmast ei väsi. 17. aasta oktoobripäevil õnnestus mul end ristleja Auroorale smuugeldada, mille tagajärjeks oli see, et kiimas madrused olid noore ja tulise revolutsionääritari seelikusaba alla pääsemiseks valmis ristleja kahureist paar pauku tegema. Ja mis peale seda veel lahti läks! Nagu lalulusalm ütleb: risti-põiki-pikuti!
Peale seda polnud maailm enam endine!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:09 vasta

Minu meelest ilmud minu kommentaari alla perioodiliselt sina. Arvad ennast alles püstoliks? Kus siis kahurvägi on?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:09 vasta

Kui sõklad välja sõeluda, siis võib seltsimehe ettepanekul olla jumet. Näha on, et tal süda lööb ikka revolutsioonile!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:13 vasta

Minu mäletamise järgi kirjanikuhärra oma mälestuses vastanud küsimusele, kes on teie pere kõige tähtsam: "Ämm." Ja siis? Siis on tükk aega tühi maa, pärast seda naine, lapsed, koer...". Vot nii. Aga veel klassikult(kui juba): "Öeldakse, kes otsib, see leiab; aga kui keegi otsib ainult oma ligimese puudusi, siis leiab neid isegi sealt, kus neid pole olemaski". ( Mälestused III, Tln,1965, lk. 239). Ikka tasakaalu huvides, vaid üks Inderlin.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:13 vasta

Sm Annini! Ära alahinda vana naisrevolutsionääri võitlusvõimet! Ühel õigel priiuse emissaril olgu püstol alati vööl!
Minust oleks võinud komissargi saada, kui ma vaid naiseks poleks sündinud. Aga eks pakkunud emissari elugi üht-teist meeldejäävat, mida vanadusepõlves meenutada ja noorema põlvkonnaga jagada. Isegi sm Savisaar on mõnikord mu pajatuste vastu huvi tundnud.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:17 vasta

Aga Siska riimub sõna pljaska.
Saavad valimised läbi, siis pole pesnjadel-pljaskadel enam otsa ega äärt. Kogu Lasnamäe linnaosa vehib sm Savisaare auks kükktantsu nagu üks mees.
Ja lähevadki täide sm Stalini targad sõnad: žitj stalo lutše, žitj stalo vesseleje!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:22 vasta

Marit, tuvike, see olin ju mina, kes sulle helistas. Kuna sa ei öelnud resoluutselt, et hääletad Savisaare vastu, siis läksid sina minu kirjade järgi arvesse Keskerakonna pooldajana. Kes pole meie vastu, see on ju meie poolt.
Dialektika!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:23 vasta

Vaibumatu võitlejahingega sm Roosa näeb suures võitlustuhinas viirastusi. Töö(tuse) sümboolika seletamisel neile, "kellel esineb raskusi sümbolite keele lahtimõtestamisega", pole tal minu sügavaimaks kahjutundeks midagi öelda.
Tema eluloos toimunud paugutamised on õpetanud talle vaieldamatult suurt kargamiskunsti - tühipaugutamist. Olen sm Roosa talendi suur austaja ning kummardan siinkohal tema sümbolistliku seletamisvõime piiratuse ees.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:25 vasta

Mul on kahju teist, kes te ennast putinisõbraparteile müünud olete. Kes kartulite (mida ausa talumehe käest odavamalt oleks saanud) või puude (mida samuti ausa talumehe käest odavamalt oleks saanud) või kõigi teiste maksumaksjate taskust varastatud ühekordse toetuse eest.
Kõige kurvem on, kui usute hundisilmaisanda võltsmuinasjuttu hoolimisest, sest see mees hoolib ainult VÕIMUST, selle saamiseks ei kohku ta millegi ees tagasi, sellel teel ei ole talle takistuseks ei kirjutatud ega kirjutamata seadused. Teie olete talle haledad mängukannid, kellest ta tegelikult ei hooli, kelle üle peale järjekordset valimispäeva naerab.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:26 vasta

Klaster on ilmselt rahahädas siplev firma kes viimases hädas sirutas käe kesikute poole.Sellega viisid nad oma naha turule ja edaspidi nad ongi keski lõa otsas.
Tõenäoliselt on neil edaspidi raske tööd leida kuna neil puudub usutavus .Selle "uuringu" numbrid vaevalt ühtivad valimistulemustega.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:33 vasta

Mina ei ole küll kuskilt otsast õppinud Keskerakondlikku Tallinna linnavõimu usaldama.Kuidas saab usaldada sellist esinduskogu,mille valijatest 70%on ära lollitatud kohalikud venelased?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:34 vasta

"Mõttetuid mehi pole ka linna palgale vaja."
Aga sina ju oled, Joonas? SEE ei ole pseudoteema. Kire nüüd edasi.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:38 vasta

Mida see Edgar Savisaar siis Eesti rahvaga teeks?
Kas keegi oskab seletada?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:39 vasta

Täheke, usu vana naisrevolutsionääri:
ÕNNELIKUKS teeks!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:42 vasta

Aga see on pigem auasi kui häbenemise asi! Vene seltsimeeste peale saab raskel hetkel alati loota, ilma nende abita me klikevalitsusest ja Ansipist jagu ei saa. Putin juba kortsutab kulmu, et meil asi ei idane ega mädane. Kes siis veel kui mitte venelased?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:47 vasta

Tähekesele: kuidas ja kust säärane küsimus: müüks ju Putinile maha ( kui juba meie paljude valvsate kommijate - ja mitte ainult nende! arvates pole müünud). Samamoodi tasalülitaks meie demokraatia nagu ta on taltsutanud (Lasnamäe) venelased. Aga see on ju hirmus, et 70% venelastest hääletavad KE poolt?! Kas ei ole? Ja selles on Savisaar ju süüdi, et vaesed venelased on ta võrku langenud!? Enne läheb Jumala päike looja kui ma jõuan KE patud kõik üles lugeda, kallis Täheke!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:47 vasta

See, mis Tallinnas tehtud on, on normaalne linna vajaduste rahuldamine. Keskerakonna ja Savisaarega pole sel midagi pistmist, sest see, et Savisaar praegu linna juhib, on juhuslik kokkusattumine. Ükskõik millise teise linnapea ajal oleks tehtus sedasama! Ja kindalasti mitte halvemini.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:50 vasta

Aga mul meeldib Tallinna aprillirüüstajatega ühes paadis olla. Selle pärast valingi KE.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:52 vasta

Õnneks töötan erafirmas ja ei ole kuidagi seotud kohaliku omavalitsusega.
Sind, luuavaras, mina ei tunne ja ei spekuleeri kas sa töötad või kus sa töötad.

Siit paistab välja kommentaatori probleem. Sa esitad faktidena asju, mida sa ei tea. Mina olen esitanud fakte, mis on tõestatud ja kõigile teada. Nende abil üritan sulle näidata, et Tallinna linnas on tavaks saanud seaduste rikkumine. See peaks puudutama kõiki linnakodanikke, kuna soovime asju ajada seaduslikult.

Ja kui ma isegi töötaks linnavalitsuses, siis see ei muudaks mitte midagi. Faktid jäävad faktideks.
Kuna sinul ei ole enam midagi mõistlikku öelda, siis lähed isiklikuks ja hakkad lahmima. Häbi!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:52 vasta

Minult pole keegi arvamust küsinud. Kunagi ei ole. Aga noh ma olen eestlane ka.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:53 vasta

Aga mina arvan, et Eestis on palju inimesi (loodetavasti ka sm Täheke nende seas), kes oleksid siiralt õnnelikud, kui eelnimetatud tehing sm Putiniga teoks saaks. Niisamuti ei usu ma, et sm Täheke eriti hooliks demokraatiast. Igatahes sm Priimäe suu läbi sai keskerakonna eitav suhtumine demokraatiasse selgelt välja öeldud. Aga keskerakond ju hoolib! Pole vaja seda roiskuvat demokraatiat, vajame seda, et ausalt täidaksime kokkuleppeid Venemaaga ja et kõik venelased võiksid end Eestis tunda õnnelikult. Kes siis veel kui mitte nemad?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:55 vasta

Arvamust omada on üks tagurlik nähtus. Tuleb lõuad pidada, Keskerakonda valida ja edasi teenida. Nii lihtne see ongi!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:56 vasta

Kes mäletab sovjeetlike pidupäevade programmi Kesktelevisioonis, siis see koosnes alati järgmistest osadest:
1. juhtide kõned;
2. ooperiaariad;
3. ballett;
4. tsirkus;
5. kükktantsu vihtumine koos butafoorsete garmoškade pikakstõmbamisega.

Keskerakonnal ei tohiks ühtegi kava ossa esinejate leidmisega raskusi tekkida. Kuulsin just hiljuti lugu, kuidas endine ooperiprimadonna (vist NSVL rahvakunstnik) oli tänaval inimesi tüüdanud Keskerakonna valimispropagandaga.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:57 vasta

Keskmaffia ühiskassasse maksavad ka vene maffiagrupeeringud, selle eest, et neil tegutseda ja raha pesta lastakse. Raha puudust neil pole. Maffial on alati raha.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 11:58 vasta

"Mina olen esitanud fakte, mis on tõestatud ja kõigile teada.
Õnneks töötan erafirmas ja ei ole kuidagi seotud kohaliku omavalitsusega."
-----
Mul tuli meelde, ma olen Jeesus. See, kes risti peal kõlkus. Fakt - tõestatud ja kõigile teada.
P.S. Mis firma see selline on? Tahaks ka sellist kohta, kuhu lolle võetakse. Näha on, et tööd on palju.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:02 vasta

Parandan, lühemalt: lõuad pidada ja Keskerakonda teenida. Nii lihtne see ongi!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:05 vasta

pentus ole vakka

pentusele meeldib lehve teha. selle totaka kampaania rahadega mis reformierand on kulutanud pentuse klouniks tegemisele oleks saanud oioi kui palju lehve.

kummaline ikkagi, et sellisel tegelasel idikatest vanemad on. keit lapse nimeks panna. irww. tulemus on muidugi näha. irwww.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:05 vasta

Kas Riina Altpere tegeles ka "normaalse linna vajaduste rahuldamisega", kui Toomas Vitsuti korraldusel töötelefonilt Keskerakonna valimisreklaami tegi?
Minu arvates küll üsna perverssed vajadused, mis demokraatliku valitsemisega kuidagi kokku ei käi.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:09 vasta

Roza, teine_lugeja ongi vist sind kuulda võtnud ja täna püsivad ta plekist buldogilõuad päris hästi koos. Sai vist vaba päeva närvide kosutamiseks pärast rasket eilset päeva. ;)
Aga nii ei saa ta ju Keskerakonda teenida! :)

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:11 vasta

teised parteid lihtsalt ei laamendaks maksumaksja rahaga nagu kesikud, aga nagu näha, lollikesi leidub eestimaa peal, kes arvavad, et raha puu otsas kasvab.

Edu teile seal keskerakonda valimast endale, õnnesk kolisin linnast juba mitu aastat tagasi minema.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:11 vasta

Hm. Olles kõik kommid läbi lugenud, painab mind üha küsimus, kustkohast küll enamik rahvast teab, keda keegi valib? Käib kabiinis piilumas või? Ja kohe kõigi kohta teatakse, keda valivad nende tuttavad, keda valivad venelased, keda valivad need ja nood, pupuppppp. Mina ka nagu tean, keda mu tuttavad üldiselt valivad, st arvan teadvat, kabiinis kaasas ei käi küll jah. Valivad kesikuid, reformareid, isamaaliitu ja rohelisi. Mu tuttavate ja kolleegide hulka kuulub lausa igat masti parteilasigi. Liht muidugi, tegijaparteilastega katkeb läbikäimine kuidagi loomulikul moel ja valutult. Ei ole seni küll pealtnäha aru saand, nagu oleks nende iikuu või sotsiaalse staatuse vahel mingi kuristikuline erinevus, tavalised kenad inimesed kõik. Üks trend torkab küll silma: pensionärid ja venelased ei julge keskerakonda valida või siis täpsemini, nad kipuvad rääkima, et nad ei salli Savisaart. Enesekindlad inimesed valivad rahulikult ka Savisaart, kui nad on nii otsustanud, ei afišeeri ega salga.
Aga kust siis ikkagi jah, pärineb see suure osa netikommarite TEADMINE, kes keda valib? Meediat usute või? Telefoniküsitlusi? Või mida te usute?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:14 vasta

Keskerakonnas ei olegi vähemusi! Pedesid muidugi on, aga nad pole vähemus!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:18 vasta

Aitäh, seltsimees, heade soovituste eest. Peale tsirkuse on meil keskerakonnas kõik need võimalused kaalumisel olnud. Kahju, et enam tsirkust tellida ei jõua, lähim asub vist Venemaal, aga Riigikogu valimisteks teeme ära! Igal maksumaksjal,kes valib Keskerakonda, on õigus tsirkusele!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:19 vasta

Joonas 11:01 "Luuavars, sa oled ikka üks luuavars tõesti"
Joonas 11:52 "Kuna sinul ei ole enam midagi mõistlikku öelda, siis lähed isiklikuks ja hakkad lahmima."
Hi-hi-hii... Kõige õigem ongi teisi süüdistada enda tegudes.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:21 vasta

Paistab, et sinu näol on tegemist meesseltsimehega, seepärast ei hakka ma sulle neid naiste asju ümber seletama, olgu meil ka omad saladused. Isegi kõige hingestatumad naisrevolutsionäärid on mõnel hetkel vaid naised. Aga see läheb mööda, siis teeme revolutsiooni ja lõgistame lõugu edasi. No pasaran!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:22 vasta

Miks nõukogude inimene talus kommunistide võimu?
Õige, kommud lubasid lõppjaamas ohtrat lauda, missest et pikkal teel sinna oli nälg ja viletsus.
"Valged jõud" isegi ei luba, ei vahejaamades, ega ka sihtkohas...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:25 vasta

Kuradi kesik, raisk, ma ütlen... Vot, sähh sulle!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:26 vasta

Rohkem veenvust ja usutavust, kulla kolleeg! Praegu kõlab teie naer õõnsalt, sest selles puudub tõeline klassiviha ja revolutsiooniline palang. Olete nagu plangu tagant piiluv kihistaja, aga naerda tuleb nii, nagu seda tegi sm Lenin - nii et kõigil hakkaks õudne. Las tunnevad õudust ka need jätised, kes ei hääleta Keskerakonna poolt! Eelkõige seda peaks üks propagandist meeles pidama, mitte pihku itsitama!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:28 vasta

Second-hand, ütle mulle, kus tallinnlasi tüütavad noored balleriinid, ja ma olen hommikuse lennukiga, ei, lausa õhtuse laevaga Tallinnas!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:31 vasta

Kas nad on peded selle sõna halvas või heas mõtes?...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:32 vasta

Ah et venelased ei julge Keskerakonda valida? Ja keda nad kardavad? Suur vene rahvas kardab mingi kodanlise Eesti nukuvalitsust? Ärge ajage naerma, sm Trombs! Venelased on kõige revolutsioonilisem ja kõige julgem rahvas meie planeedil, kes neid arguses süüdistab, selle hinge on pugenud russofoobia uss ja tema südant täidab veneviha. Häbi, seltsimees, häbi!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:33 vasta

Tjah jõudis järelduseni, millest pidevalt räägib õukonnameedia EPL, Delfi, Postimees jne. Kuidas saab korruptsiooni mõista hukka keegi, kes sellega on ise nii sügavalt seotud?
Ja teiseks pean vajalikuks ära märkida, et kogu poliitpropagandat tehakse meie rahade eest, mitte ainult Tallinna oma. Sellist juttu võib rääkida vaid ainult alatu või loll opositsionäär, ma ei tea, kumb ta on, aga üks neist on ta kindlasti.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:34 vasta

"suure osa netikommarite TEADMINE"

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:36 vasta

Seltsimees Manni*! Kas teil häbi ei ole vanainimese tagant näppamas käia?! Mina, vana naisrevolutsionäär ja sm Savisaare isiklik usaldusisik kirjutasin sellise kommentaari, mille te võõraste sulgedega ehtides enda omaks tahate muuta:
See on oodatav tulemus ja selles pole mitte midagi üllatavat ega uut! Keskerakond on Tallinnas edukalt ja hästi valitsenud ning linnakodanikud on rahul. Teised erakonnad küll üritavad mustata ja üldse ei imestaks, kui enne valimisi mingist olematust asjast skandaali välja imeda üritatakse. Enamus inimesi aga soovib stabiilsust ja on poliitilisest kaklusest väsinud.
Ei ole ilus, Manni*, ei ole ilus! Omade tagant ei varastata! Kui oled kleptomaan või vargaplika, siis varasta klassivaenlastelt, mitte ära tule omadele tünga tegema!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:39 vasta

Kes rääkis siin noortest baleriinidest? Käivad lihtsalt baleriinid kah! Aga oma andekaid kunstimeistreid ei anna meie küll sinusuguste hoorjäägrite lörtsida!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:39 vasta
Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:41 vasta

Sõltub sellest, oled sa all või peal. Aga äkki meeldibki sul all olla? Siis on nad kõik head. Tegelikult, kui nad ikka kõik keskerakondlased on, siis peavadki head olema.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:45 vasta

Samas, kui järele mõelda, polegi nii paha, kui meie ideed saavad vennalikult jagatud ja külvatud. Õigupoolest, Manni* peakski igal võimalikul juhul neid paljundama. Kõik on meie, nagu ütleb sm suur juht! No pasaraan!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:51 vasta

Aga siis pole mingit erinevust, ka valgete jõudude homod on peded selle sõna parimas, elik otseses mõtes. Või väidab keegi, et erinevalt kesikute pededest igati isamaalised peded võlgasi ei tagasta, petavad, reedavad, s.t. on peded selle sõna halvimas tähenduses?!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:52 vasta

Udule: ma pole näinud ja kuulnud ühtki inimest,kaasa arvatud ka oma tutvusringkonna venelased, kes tõsiselt arvaksid, et praeguse Venemaa valitsusega on Eestil põhimõtteliselt võrdsuse alusel võimalik suhteid arendada. Seega...Mis Savisaaresse puutub, siis flirtimine idanaabriga on tal taktika - ja minu arust päris nutikas, eriti arvestades kallite oponentide rumalust ja saamatust selle ree peale ronimisel.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:52 vasta

Ärge naerge siin midagi, aga too isa jäi Eesti soodes lösutamisest eluks ajaks impotendiks! Ja seda Vladimir Vladimirovitš ei andesta, mitte iial! Kes ikka tahaks olla impotendi poeg?!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:53 vasta

on pagana tore kellegi närvilõpmete jäänustele astuda. rahustuseks ütlen et ei hääleta tallinnas. ei hääleta ka keskerakonna poolt. on silma jäänud lihtsalt need klounid, kes rahva raha eest teevad süüdimatult oma niigi pungil taskutesse lisaruumi.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:57 vasta

Noh, kui vana Roosa tõepoolest suures võitlustuhinas viirastusi nägi ning Sini Silm siiski õige asja eest võitlejaks osutub, siis ulatan leppimiseks oma sõbrakäe.
Pikka viha me ei pea,
ega klaase kokku loe!
Za velikoje delo tov CABICAAPA! (sm Savisaare suure asja eest - proosit!)

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 12:59 vasta

Tähelepanek. siion sul ligemal... 28. august 2009
Vabamüürlaste hümn vene keeles.

http://www.freemasonry.ru/miscellaneous/hymn/

Коль славен наш Господь в Сионе,

Не может изъяснить язык.

Велик он в небесах на троне,

В былинах на земле велик. Везде,

Господь, везде Ты славен,

В нощи, во дни сияньем равен.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:03 vasta

Minu Hobujõud!!!!!! Aga mina,!!!! aga mina ka olen sinu sõber. Ära usu Rotti, tema sehkendab vahepeal Hiirega, kui sa magad. Mina olen tegelikult sinu ainus ja hea sõber ja alati ärkvel.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:03 vasta

Kuule sina, närvilõpme jäänus, kui sa ei hääleta Keskerakonna poolt, siis mida põrgut sa siin üldse mulised?! Marss koju koti peale! Kuni sul veel seda kodu on. Mina sinu asemel õpiksin, kuidas muldonne ehitada. Ilma nendeta Venemaal ellu ei jää!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:03 vasta

k-manni, k-erakond hoolitseb skandaalide eest ise, jõuaks need vaid kõik üle lugeda. Teie sigaduste nimekiri on niiii pikk, et mõni võib tõesti ununeda.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:10 vasta

Muidugi ühte ma tunnen, kes alati Keskerakonda valib, see olen ma ise ja nii see jääb aegade lõpuni.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:16 vasta

No mina saan praegu raha küll REF+IRL-i käest, aga ma ise valin KE, sest need endised tööandjad on mulle mitme kuu töötasu võlgu ja ma kahtlustan, et nad on salaja uue Firma teinud ja oma võlad kõik siia jätnud.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:24 vasta

roosa udu kõlab päris hästi. muldonni idee on päris huvitav. läbi roosade prillide eriti. närvilõpme peale astudes läheb ka nähtavasti silme eest roosaks.

onni ehitamist õpiks hea meelega.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:30 vasta

Reklaam, mida Kesk unustada soovib
Reform lubas 15 a
Aga Kesk põrutas selle pika puuga üle. Lihtsalt, arvutamata, mõtlemata

http://vaher.blogspot.com/2009/09/valimisklipp-mida-savisaar-ei-taha.html

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:31 vasta


Ja kõige stabiilsem oli valitsemine siis kui Kommunistlik partei tüüri juures oli. Kesikud on võtnud kogu tolleaegse arsenali kasutusele. Savisaar sai nõukaajal kõva koolituse kuidas peab despotismi üles ehitama. Panustatakse lumpenile ja kolonistidele ja eestlased tallinnas on pantvangis ja midagi pole teha. Kui need numbrid tõesti väljendavad olukorda siis on mul küll väga pessimistlik vaade tulevikku ka riigi tasandil kuna neid eesti passe on jagatud vasakule ja paremale siis saavutab Kesikute punt ka sellel tasandil 2011 palju tugevama positsiooni. Ja pagana tõbrastega pole midagi teha sest kolmandik eestlasi on nii pees, et ei viitsi üldse valima minna ja see selle asja ära otsustabki. Minu kaastunne eesti rahvale mulle endale.
Kisub sinnapoole, et kolonistid lõpuks saavad oma tahtmise ja kõik need ohvrid mis on toodud muutuvad mõtetuks.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:36 vasta

Emm viitab ilmselt erakondade rahastamist riigi eelarvest. Kuid unustab, et Tallinna puhul on siiski tegemist laste tagant varastamisega.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:46 vasta

to "to üks küsimus": laimust Valitsuse aadressil.

Keskerakond valetab otse näkku ja süüdimatult.

Just Elmari raadios Kadri Simson jätkas oma laimukampaaniat Valitsuse vastu.
Kas Keskerakond ja Kadri Simson selle hääletoruna peab valijaid idiootideks, kes ei tea kuidad omavalitsuste eelarveid koostatakse.
Kadri Simson kuulutab otse raadioeetris, et Valitsus võttis lasteaedade raha ära. Jättis ainult lisamata, et Valitsus käis kotiga mööda Eestimaa lasteaedu ja korjas nende raha ära.
Pole parata, keskerakondlik mõistuse tase ongi selline.
Idiootidele orienteeritud ja suunatud propaganda.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:48 vasta

eelmisele: kena lugeda. Siis järelikult Savisaar ja Keskerakond on valetanud kõigile otse näkku.
Hea, et avaldasid selle meile, keskerakondlane

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:50 vasta

Aga miks ei võiks janns olla rahul linna varade vasakule nihverdamises ja lokkavas korruptsioonis?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:52 vasta

teisele eestlasele: keskerakonnal oli ju täpselt selline "kremli surnukuuri katusel" kõikuvate tegelaste laulukoori reklaam.
Ma kogu aeg mõtli, et hea, et suvine aeg...kus nad oleks lumega neid karakull-papahhasid kõigile leidnud.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:55 vasta

Selle võiduga on aga ka jälle problemaatilised probleemid.
Nad on jõudnud juba päälinna paljaks närida, mida siis järgmisel valimisperioodil närivad?
Puid ja kartuleid linnahäda maja ees? Vitamiine jääb vajaka...kinkekaardid hakkavad liikuma.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:56 vasta

Ja veel ütlen ma seda, et ega te ka siin Eestimaal muldonnides elamisest ei pääse, eriti kui REF+IRL on riigivõimu juures veel aasta ja mitu kuud, sest siis jõuavad nad teha veel miljon seadust Rootsi pangahärrade hüvanguks. Maamaks ja lasteaedadelt võetud raha tundub teile siis sandikopikatena selle kõrval mida Pentus ja Laar käsikäes Tallinnast röövima hakkavad.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:57 vasta

Viimasena naerab paremini.....Eesti saab tasapisi puhtaks.
Vanuritest kameeleonimölakad vajuvad oma rasva sisse laiali.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 13:58 vasta

Keskkatkuerakond on tõepoolest normaalselt pealinna "täis lasknud". Oleks võinud siiski tualetti kasutada, aga neil on teised kultuurinormid

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:00 vasta

Mannilt ainult see ainuke kommentaar?
Pealinna linnahäda on pankrotis, et mannile maksta ei jõua?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:00 vasta

Mina ise valin küll alati Keskerakonda ja minu pere ja tuttavad ka . Aga teie talitage ikka minu sõnade, mitte tegude järgi, nüüd ja alati.
Aamen!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:05 vasta

Algaja demagoogi märkmed

Sa unustasid sealt ära tingimuse kui.

Kontekstist välja rebimine õnnestus ideaalselt. Pealegi on selge, et kasutajanimeks võetakse ikka ennast iseloomustav nimi.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:06 vasta

Ma olen loll, ma olen loll, ma olen loll ja seda ei muuda miski, ärge mitte lootkegi.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:07 vasta

Valid Isamaaliidu, saad "nahaparkali"!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:09 vasta

Tauno Kangro juba valabki pronksi sisse oma uut skulptuuri: Pentus ja Laar Eestit röövimas. Uus kuju paigutatakse Nõmme turule, pidulik avamine on 10. oktoobril. Sõtniku Olja pakub banaani kah! Tulge kõik, kes te väsinud ja vaevatud olete, Kohuke hoolib!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:09 vasta

luuavars

Kui sa tõsimeeli arvad, et oled Jeesus, kes on saadetud inimkonda päästma, siis sinuga on nõus tegelema arstid Paldiski maanteel.

Väga tore, et järgid kümmet käsku ja oled valmis kannatama inimkonna hüvanguks.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:13 vasta

See on oodatav tulemus ja selles pole mitte midagi üllatavat ega uut! Keskerakond on Tallinnas edukalt ja hästi valitsenud ning linnakodanikud on rahul. Teised erakonnad küll üritavad mustata ja üldse ei imestaks, kui enne valimisi mingist olematust asjast skandaali välja imeda üritatakse. Enamus inimesi aga soovib stabiilsust ja on poliitilisest kaklusest väsinud.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:15 vasta

Sm Täheke, ma täheldan teie jutus hirmu sugemeid. Ega te ometi nahaparkalit ei karda? Teie, kes te olite ju ometi suure Nõukogude Liidu kodanik (oma südames olete seda veel kindlasti ka praegu), kardate mingit tühipaljast nahaparkalit? Pidasin teid seni ustavaks ja usaldusväärseks võitluskaaslaseks, kellega koos luurele minna, viina visata või muud vallatust teha. Aga sellise argpüksiga ei kuku ükski neist asjadest korralikult välja. Olge mees, mitte mingi mömm, sm Täheke!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:20 vasta

Vaata, sm Pervo'i, mina neid meeste omavahelisi asju kah ei tea, sa küsid ka nii keeruliselt. Minu mäletamist mööda olid need kõige mehemad mehed revolutsioonilised madrused, aga nemad nüüd küll peded polnud. Kahju küll, kui sinusugune tore mehekolakas selliste pedeprobleemide kütke on langenud. Vaat kui taaskehtestub nõukogude kord, võid kriminaalkorras karistatudki saada, kui pehmendavaid asjaolusid parteilise ustavuse näol pole ette näidata.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:21 vasta

Ei ole kellelgi põhjust nahaparkalit (ega roosat udu vms) karta. Kuid alati tuleb meeles pidada, millised on nahaparkali (või IRL-i) negatiivsed tagajärjed.

Kui mõnele meeldib konflikti süvendamine siinsete venelastega ning Venemaaga kaevikusõtta sulgumine, siis neile on nahaparkal kindlasti hea valik. Teiste jaoks küll mitte.

Kuid karta pole teda õnneks küll vaja. Õnneks pole inimesed tema väljapakutavast tupikteest just vaimustuses. Ning sellest annab märku ka selliste vaadete toetajate populaarsuse selge langus valijate silmis.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:29 vasta

Selge, revolutsioonilised madrused viinavõlga alati tagastasid, ei röövinud ja isegi ei varastanud. Igati ontlikud machod, ei mingit pedenduse kalduvust. Ja see on igati arusaadav ja loogiline, polnud nad ju ei kesikud ega isamaalased...

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:33 vasta

Need madrused olid enamjagu anarhistid, aga süda oli sees neil bolševistlik. Kahju, et nad Kroonlinna mässu ajal otsa saivad. Revoljuutsija ju oma lapsi õgib, looduse seadus sihukene!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:34 vasta

Kas Laar kui Brüsseli pissiv poiss vä?
Keit kui... Kopenhaageni merineitsi?
Ah da Savisaar, ah da sukin sõn!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:36 vasta

Ei, veel palju uhkem! Kui tahad täpsemalt teada, siis tule turu avamisele ja võta kilekott banaanide jaoks kaasa. Kui tunned hingesugulust vanade revolutsionääridega, pane pudel kah põue. Teeme Mustamäe veeru peal lõket ja meenutame vanu aegu.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:43 vasta

Noh, tuvike, ikka tulid välja, viskusid dzotile, mu kallike! Ei usaldanud vana Roosat, mõtlesid, et vanamutt ei saa üksi hakkama? Noh, kahekesi on meil ju küll mõnus siin oma missiooni ellu viia. Oleksin ka üksi hakkama saanud, aga kahekesi ikka julgem. Eks sul endalgi vist jäi hirmu vähemaks, kui said veel kord üle kinnitada, et see hirmus inimene on küll hirmus, aga õnneks mitte ohtlik. Selline kinnitav ja julgustav sõna on kui tribüünilt kõlav hüüdlause, mäletad ju neid oktoobri- ja maidemonstratsioone? Südames kohe hea ja kindel tunne. Aitäh, tütreke!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:44 vasta

pppppppppppp-le
Kahjuks oled langenud valeinformatsiooni otsa, sest lasteaedadelt (nagu ka spordilt) võttis raha ära vabariigi valitsus.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:45 vasta

Roosale udule komplimendiks, et ometi kord keegigi, kes Savisaarele ka nii enam vähem vastukampaaniat suudab teha. Kesiselt küll, aga üldisest savikavihkajate massist eristub mäetipuna. Pupupupppp.
KÕIK teevad Savisaarele propagandat, praktiliselt kõik: teised erakonnad, netikommarite rõhuv enamik ja kogu meedia. Sinna lihtsalt ei ole midagi parata, Savisaar on osanud teid kõik ümber sõrme keerata. Tehke järgi või makske välja.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:49 vasta

... k-robot saadi tööle, jälle siin valetamas ja vassimas.
Aga, teinelugija, soe soovitus sulle - vaata inimesi IRL üritustel ja võrdle neid omadega k-erakonna "suurejuhikummardamisekogunemistel". Vaata nende inimeste silmi. Vahet näed? Ei näe? Aga kui k-prillid eest võtad?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 14:55 vasta

Oi heldeke, sa hirmutad vanainimese sedasi päris ära! Mina ikka teen propagandat sm Savisaare huvides nagu oskan, aga nüüd tuleb välja, et kõik teised õnnestuvad, ainult Roosa-vanamutil ei tule välja. A kes sa sihandne üldse oled, et veterani kallal sedasi nääksuda? No tee siis paremat propagandat kui oskad! Et ma sind korra kiitma juhtusin, ei tähenda, et võid nüüd vanamoorile pähe sülitada. Kiitsin sind lihtsalt sellepärast, et oled õige poole valinud, kuigi sinu tehtud propaganda on hambutu, igav ja lihtinimesele arusaamatu. Selles pole ei teravust ega revolutsioonilist tuld. Palja pupsutamisega propagandat ei tee, seda ütles juba sm Lenin!
Enne kui tuled vanu revolutsionääre kritiseerima, pühi oma kõhualune puhtaks!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:04 vasta

jätad valima minemata,saad "tähekese" ja terve komploti nõukaihalejaid! Mis nimelisena nad siin ringi uitavad, teab vaid vanasarvik, üks MTJoti punt kõik.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:04 vasta

Noh, teine_lugeja, kas Vitsut jagas uued juhtnöörid kätte? ;)

"Õnneks pole inimesed tema väljapakutavast tupikteest just vaimustuses."

Mulle meeldivad niisugused selged väljaütlemised! Nüüd on must valgel näha, et teine_lugeja kuulutas rahvusriigid tupikteeks!
Loodetavasti mahub ka selliste arvamuste avaldamine maksumaksja raha eest Toomas Vitsuti poolt mainitud meetodite hulka, mida iga Tallinna linnavalitsuse töötaja oma linna hea käekäigu nimel (või kuidas see sõnastus oligi) kasutada võib. :)


Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:07 vasta

Tegelikult varastan ma ise ka ja seda oma laste tagant... kommi ja küpsiseid ja praegu varastan nende tagant aega, sest peaksin minema nendega õue jalutama, mina istun aga siin, arvuti taga, nosin kommi ja muudkui kommin. Isiklikku arvamust ega mõtteid mul pole, lihtsalt ilgun teiste kallal. Nii tore on olla PPPPPPPPP-erses.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:09 vasta

Roza, ma arvaksin valijatest paremini: et nad siiski ei taha, et nende raha eest igasugu teisedlugejad-riinaaltpered telefonitsi parteipropagandat teevad ja netis pidevalt poliitiliselt kaklevad.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:12 vasta

Mina olen näiteks rumal, aga valin ikka reformierakonda.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:16 vasta

Tähekeselt huvitav väide!
See ju vihjab sellele, nagu kandideeriks NP IRL-i nimekirjas. Tead sa, täheke, midagi lähemalt?
Tead sa, kas TL ka kandideerib? Ma küll hästi ei usu, talle piisab linnakantselei kurja kuninganna rollistki. Volikogus on kommimise võimalused hoopis kasinamad, seal võib keegi vastane üle õla näha.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:17 vasta

Oi-oi, aga see meie Riinakene on ju niiiiiiii tore inimene! Selle pärast ta sinna telefoni külge riputatigi, et keegi ei saa talle paha sõna öeldud. Ja kui väga ta sm Savisaart austab, nende tunnete sügavust ei oska kohe hinnatagi! Palju toredaid inimesi ja palju hoogsat valimispropagandat on meie valimisstaabis, olgu parasjagu tööaeg või, vabandage väljendust, litsilöömise aeg. Žitj stalo lutše, žit stalo vesseleje, no pasaran!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:19 vasta

Milliseid fakte sa soovid? Kas see ei ole fakt, et hallipassimeeste (nn läbisõitjate) osakaal on suur?
Tallinnas ei ole korruptsiooni? See on küll fakt, et ON. Vaata või viimatine Vitsuti reisitšekk. Aga kui mitmeid kümneid juhtumeid enne seda?
Mis fakte sa silmas pead?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:24 vasta

Seltsimehed Savisaared enam ei hooli, nüüd hoolib ainult Edgar üksi. Vilja saadeti minema ja lahutus tuleb pärast valimisi. Edgar hoolib aga endiselt ja veel rohkem. Veel palju rohkem. Hundisilma vajab perenaisekätt.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:25 vasta

Iga kord kui kuulen sõna rahvusriik, kobab mu käsi kabuuri järele. Juba rahvus ise on kuritegelik nähtus, ütleksin, et lausa natsionalistlik. Aga veel terve riik sellise natsionalismi, marurhvusluse ja natsismi peale ülesse ehitada - seda on ühe eaka naisrevolutsionääri jaoks liiga palju! Püstolist siin ei piisakski, aga õnneks on mul pesuköögis üks hästiõlitatud Maksim oma aega ootamas. Sm. Udu, minu kadunud abikaas pärandas selle mulle. Tunnistas surivoodil, et ootas viimas lõpuni, et ma talle Maksimi-nimelise pojakese oleksin sünnitanud, aga näe, ei olnud sihukest õnne. Nüüd kingib tema mulle oma Maksimi - kuulipilduja.
Ja sellega tulen ma vaatama, kes siin mingist rahvusriigist iitsatada julges. Ja sm teise lugeja võtan ühes, tema söödab padruneid ette, temaga julgen lahingusse minna küll, tema pole sihuke mömm nagu sm Täheke!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:26 vasta

Ekstaasis roosa kampsun hõikab tagareas: Õige! Õige! Elagu Savisaar! Elagu Keskerakond! Elagu Savisaar!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:27 vasta

Ah et ajad kardulast puskarit, aga välja tuleb solk? No ära sa meie linnavalitsust küll süüdistama tule, kui ei oska õiget viinuskit teha!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:28 vasta

Mina valin raudselt Edgari poolt. See puuriit.... Vastalised põletatakse ju elusalt. Nii on ajalugu näidanud.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:30 vasta

Just!!!!!!!!!!!!
Hüüame seda veelkord üheskoos!
Ja veel ja veel ja veel!!!
Eks ole kaunis, eks ole südant kosutav? Nagu oleks saunas olnud või meremehe armastust tunda saanud! Selliste hetkede nimel tasub elada!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:34 vasta

No ma ju ütlesin, et see puuriit on sümbol, suur sümbol. Aga kui tuleb aeg tegutseda, saab sümbolist sõna otseseses mõttes viimane ase meie klasssivaenlastele! Sütti-sütti lõke, nagu õpetas sm Lenin Artekis pioneere.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:41 vasta

Sind usun, trompsuke, sind usun! Eriti seda osa, et pensionärid ja venelased ei vali Savisaart. Nii ma arvasingi. Ja edgar räägib ka nii, et need valivad hoopis Ansipit.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:41 vasta

Pole midagi teha, näib. Vaja Tallinnast ära kolida, eriti Lasnamäelt.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:50 vasta

Nüüd ma leidsin oma eelmiste valimiste aegsest konspektist selle koha üles: kui keegi peaks kritiseerima sm Savisaart, siis tuleb väga veenval toonil kõnelda sellest, et see on hoopis propaganda sm Savisaare kasuks. Kritiseerijad ehmatavad ära ja peavad suu, ullikesed aga usuvad, et oligi kriitika asemel kiitus. Imelik, et mul oli see nõuanne meelest läinud. Aitäh, sm Trombs, et meelde tuletasid. Näe, vana pea ei pea enam asju meeles. Aga süda tuksub ikka samas rütmis: ko-hu-ke, ko-hu-ke, ko-hu-ke. Teadagi kellele!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 15:50 vasta

Keskerakonna valija ei tea kesikute korruptsioonist mitte midagi. Keskerakonna tavavalija lihtsalt ei jälgi eesti meediat. Keskerakonna eestikeelne valija saab oma "tõe" Kesknädalast ja teistest parteipropaganda lehtedest.
Vaielda EPLO kommentaariumis keskerakondlastest korruptantidega venemeelsuse või korruptsiooni teemal on täiesti mõttetu tegevus. Mõistlik tegevus on seekord lihtsalt valima minna ja mõni tuttav, sõber ka valimisjaoskonda vedada. Eelmine kord käis Tallinnas valimas vist umbes 40% valimisõiguslikest inimestest.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 16:00 vasta

Ei-ei, ärge minge valima! Kui te tõesti ei suuda kohe kuidagi sm Savisaare poolt valida (andku taevas talle pikka iga!), siis ärge valige parem üldse. Kui sm Savisaar on teie meelest korruptiivne ja vääritu poliitik, siis teised teevad ka, teised ka! Kedagi pole valida! Lihtsam on jätta valimata kui valida sealt, kus valikut pole. Las parem vene seltsimehed valivad meie eest, eks ole. Nemad saavad selle ropu tööga paremini hakkama, ega eestlasel ei sobigi käsi määrima minna. Valimispäeval jääme kõik koju! Vaatame televiisorit, võtame viina, mängime kaarte! Mis meil nende valimistega asja, eksole?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 16:39 vasta

Ise sa ja valisid selle linnavalitsuse.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 17:39 vasta

Jah emm, ikka on teised süüdi. irw. Las lapsed külmetavad, peaasi, et kampaania ei kannataks. irw.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 17:45 vasta

Mõne arvates on ju väga normaalne kui laste asemel kulutada raha noortele ja kenadele vihmavarjuhoidjatele. irw. Las lapsed külmetavad, keda kotib. irw.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 17:47 vasta

Kes saab perenaiseks? Olen see Mina,Trombs või Teine Ell?Selles on küsimus.Võidab üks,võidavad kõik. Ei ole kahtlustki.Meie hoolime.Koos kohukesega. Edasi, Hundisilmlased!Pealinn on meie! Riik on meie!Maailm on meie! Päike tõuseb Idast!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 17:49 vasta

Keskerakonna valija ei tea keskerakonna poliitikute korruptsioonist mitte midagi. Keskerakonna tavavalija lihtsalt ei jälgi eesti meediat. Keskerakonna eestikeelne valija saab oma "tõe" Kesknädalast ja teistest parteipropaganda lehtedest.


Vaielda EPLO kommentaariumis keskerakondlastest korruptantidega venemeelsuse või korruptsiooni teemal on täiesti mõttetu tegevus. Mõistlik tegevus on seekord lihtsalt valima minna ja mõni tuttav, sõber ka valimisjaoskonda vedada. Eelmine kord käis Tallinnas valimas vist umbes 40% valimisõiguslikest inimestest.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 17:57 vasta

Kui räägitakse hoolivusest, on heaks näiteks üksik vanamemm, kes Põhja Tallinnas peale jalgade amputeerimist kodus nälga suri. Poodi ta ju jalutuna ei saanud.
Aga see eest linna sotsiaalamet maksis hauakaevajale, vat see ongi hoolivus.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 19:45 vasta

Ideesid 0 , finantsterrori vastaseid ideesid terve nullide rida?
Kuda te teete midagi muud kui tõstate ninasarviku autoriteeti ainult?
Poliitilised lapsed.

Pand krt oma mafiosid ja jadzukad siis. Ikka täiega on vaja mööda pükse saada.
Aga miks õieti siis ei ole midagi finantsterrori vastu?
Ega ometi ei ole nii, et vabamüürlus teebki asja ainult ‘rumalate ehitajate mureks’?

Zorro ei pruugi kohe liiga täpselt kõrinahale pihta saadagi?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 19:47 vasta

"Kas olete võrrelnud Linnalehte ja Stolitsat: kaks erineva sisuga ajalehte, kusjuures Stolitsa tegelikult polegi linnaleht vaid riiklikke ja rahvusvahelisi küsimusi "lahkav" Eesti valitsuse vastane ajaleht."

Nii see on. Stolitsa toimetaja on keegi Yana Toom (näete, eestipäraselt ei kõlba oma nime ladina tähtedes kirjutada!), kelle juhtkirjad on kantud meeletust vihast ja põlgusest Eesti vastu. Keskerakonnal ei paista selle vastu midagi olevat, et niisugust interrinde häälekandjat maksumaksja raha eest välja annab.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 20:58 vasta

Huvitav, et sinu laps külmetab, aga minu oma mitte? Ehk on sul Reformierakonna luulud?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 21:27 vasta

Kadri Simson rääkis õiget juttu. See on FAKT, et valitsus võttis üle Eesti lasteaedadelt ära 225 miljonit krooni, selhulgas Tallinna lasteaedadelt 47 miljonit krooni.
Peale selle on ära võetud ka teede hoolduseks ette nähtud raha 455 miljonit krooni, sordilt ja kultuurilt võeti ära 300 miljonit krooni, hariduselt võeti ära 251 miljonit krooni, jne, jne, jne.
Lisaks tõsteti aktsiise ja käibemaksu vaatamata sellele, et möödunud aasta lõpus lubas ANSIP, et sellel (2009) aastal makse ei tõsteta.
Nii et, uuri natuke ka rahandusministeeriumi kodulehte, saad ehk targemaks ja selgub ka, et Kadri Simson ei valetanudki.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 21:31 vasta

Ma pean silmas KONKREETSEID korruptsiooni fakte, mis on lõppenud korruptsioonis süüdimõistva kohtuotsusega.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 21:45 vasta

http://www.epl.ee/artikkel/479248
Ikka luulud. irw.

Huvitav, millal laste toidu kallale minnakse?

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 21:48 vasta

Kuulge teie, kes te siin oma LOLLUSEST tatti välja ajate!
Soovitan natuke lugeda näiteks selliseid raamatuid, nagu "Ohjeldamata korruptsioon Eestis - paratamatus või tahtlik poliitika?", "Riigimängur", "Isamaa rüüstajad", "Kuritegu ja karistamatus", "Kallase afäär", "Vaba ühiskonna raamat". Ühegi raamatu autorit ei ole süüdistatud vale levitamises või laimamises või veel milleski, mis tähendab, et nendes toodud juhtumid vastavad tõele.
Nii et, lugege ja ehk avanevad siis ka teie silmad, milledel praegu on klapid ees!

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 21:48 vasta

Ja kindlasti käskis valitsus lastelt raha võtta ja lasnamäele, kiriku ette 10 miljoniga plats ehitada.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 22:46 vasta

Mitte valitsus ei käskinud lastelt raha ära võtta, vaid valitsus ISE VÕTTIS Tallinna lastelt 47 miljonit krooni.
Aga see kirik on ikka etem, kui reformistide ja irlistide soovitatud Põhjamaade suurim mošee.

Tuvastamata kasutaja  6. oktoober 2009 23:21 vasta

Eks siis sinu laps käib Reformierakonda kuuluva juhataja lasteaias, nende majanduspoliitika ongi selline imelik. Tuletan veel meelde, et ka lasteaiad peavad maksma sooja eest 20% käibemaksu nagu kõik teisedki, mitte nagu oli enne 5%-lise määraga. Tänu Reformierakonna poliitikale.

Tuvastamata kasutaja  7. oktoober 2009 01:13 vasta

Klaster on kauaaegne (ja ainus?) Tartu küsitlusfirma, iseasi mis see nüüd seal Tallinnas teeb ja mispärast esineb ettevõtte juht nagu politoloog või majandusanalüütik, kui ta tegelikult peaks hoopis küsitluse tagamaid valgustama..

Tuvastamata kasutaja  7. oktoober 2009 01:38 vasta

küsitluse tulemused vägagi loogilised. võttes arvesse, et järgmine nädal astub suure tõenäosusega valimiskastide juurde umbes 40-50 000 eestlast ja 50-70 000 venelast. suure tõenäosusega Tallinna puhul venelasi rohkem kui eestlasi.

ausalt öeldes, ma tunnen ennast vähemusrahva esindajana. miks me valima ei lähe!?!???

Tuvastamata kasutaja  9. oktoober 2009 08:50 vasta

Ja kui Keskid võidavad siis õigusega, sest linnas on nende aastae jooksul ikka väga palju paremaks läinud ja mulle tundub, et kesk on ka ainus erakond kes vähegi hoolib sellest, kuidas vaesematel inimestel läheb.

Tuvastamata kasutaja  9. oktoober 2009 09:06 vasta

Loorekesel on muidugi õigus, ka minul, vanal naisrevolutsionääril on paljud asjad paremaks läinud: seljavalu ei piina enam nii teravalt ja kusepidamatus oleks ka nagu vähemaks jäänud. Žitj stalo lutše, žitj stalo vesseleje! Tore, et sm Looreke on klassiku töödega tutvunud!

Tuvastamata kasutaja  9. oktoober 2009 09:11 vasta

k-loore ei usu seda hoolimisejuttu ise ka, aga käsk on kirjutada, nii ta kirjutabki.

Tuvastamata kasutaja  9. oktoober 2009 09:36 vasta

Nii kurb kui see ei ole, pean ka mina eelkirjutajaga nõustuma. Minulegi jäi mulje, et sm Loore sisuliselt õigetes sõnades on liiga vähe kaasaelamist, kaasapõlemist, keskerakondlikku entusiasmi. Ta oleks nagu tulnud mütsiga lööma. No iga lapski teab, et Kohuke hoolib, selle korrutamine on kui issameie palve vuristamine ilma selle tähendusele mõtlemata. Oleksin ikka noorelt inimeselt oodanud suuremat tundepalangut, hoogst kirjeldust, kui kaua oodatud ja hädavajalik taoline hoolimine vaese inimese jaoks on ja kuidas see hoolivus langeb nende peale otsekui kosutav vihm põuasele maapinnale. Kas tõesti pean mina, vanainimene, tulema noorematele õpetama, kuidas oma tundeid propagandatekstidesse valada? See pole küll ähvardus, aga arvan, et järgmisel propagandistide wörkšopil tõstatan ma selle küsimuse täie teravusega üles. Las otsustab sm Savisaar ise, kummal meist on õigus!

Tuvastamata kasutaja 10. oktoober 2009 00:18 vasta

... lugeda, et a'la ta hoolib. Kui palju on ära tehtud. See ongi ju nende töö, mille eest nad saavad palka. Oi-oi kui kopsakat!
Kas kujutad ette, et laotöötaja laob saabunud kauba riiulisse ja hõigu:"Ohh, näe panin kauba riiulitele. Tehtud!" Või müüja lunub tööpäva lõpul kiitust: oi, sain täna kassas istuda ja palju müüa. Või autojuht ehk ehitaja? Ha-haaa. Me kostaks, et see ju sinu töö ongi, selle eest saad palka.
Ei kujuta ette, et linnavalitsus saaks palka vastu võtta ja 4 aastat kabinettides igavledes tukkuda.

Tuvastamata kasutaja 10. oktoober 2009 08:39 vasta

on hundisilma saunataga, kartulist pole mõhkugi(vist juba podiseb kusagilmeskitünnis. Igatahes invaliididele seda nänni ei anta, öeldakse et see on teiste inimeste jaoks mõeldud. Aitäh lubamast, tõbras.

Tuvastamata kasutaja 10. oktoober 2009 12:46 vasta

Poliitilist mõistust ei ole. Selle asemel, et moodustada Tallinnas (kogu Eestis pole vaja) ÜKS võimas nimekiri ja mitte nügida lisaks ka omavahel- Pentus, Pihl, Laar! Kas tõesti poleks leitud linnapeakandidaadiks soliidset tarka tallinlast, keda ühiselt toetada?

Palun logige arvamuse avaldamiseks sisse!

Küsitlused

Kuus üleriiklikku ajalehte avaldasid täna valge külje, et protestida justiitsminister Rein Langi algatusel valminud ajakirjandust oluliselt piirava seaduse eelnõu vastu. Kas teie hinnangul vajab ajakirjandus Eestis piiramist?


Arhiiv

Sudoku

sudoku Sudoku on loogikal põhinev numbrimäng
Mängi sudokut

Ilm

Päeval pilvisus tiheneb. Ennelõunal Loode-Eestist alates hakkab lund ja lörtsi sadama. Sadu o... -2 °C lumi
Ilm täpsemalt
© Eesti Päevalehe AS 1998-2010   Reklaam/Advertising  
Saada kuulutus   Tingimused   EALL