Pärast mõneringilist tuuri rajal andis Frentzen pressikonverentsi, millel ta teatas, et see on kõige kiirem rada, millel tema iial sõitnud on.

"Põhimõtteliselt tuleb leida kompromiss kahe erineva seadistuse vahel. Kuna pool ringist on ovaalil, siis seal tuleb minna täie hooga ning downforce`i läheb seal suhteliselt vähe vaja. Samas on teine pool rajast tõsine F1 rada aeglaste kurvidega, kus downforce`i on jälle palju vaja," ütles Frentzen.

"Põhiline töö tuleb ära teha reedestel treeningutel, kus seadistused tuleb paika saada. Laupäeval jääb mahti vaid rajaga tutvumiseks ja kvalifikatsioon ongi käes. Õnneks on sellel rajal päris palju möödasõidu võimalusi, mis peaksid tegema sõidu palju huvitavamaks."

Frentzen lisas, et boksipeatustel, kütuse kogusel ja aerodünaamikal saab siin ilmselt suurem roll olema, kui autol ja mootoril.

Indianapolise sõit saab toimuma 24 septembril kell 13.00 meie aja järgi.