neljapäev, 18. märts 2010 Logi sisse

Oled lugejate arvamuste lehel, mille sisu eest Eesti Päevaleht ei vastuta. Lugejate arvamuste sisu eest vastutavad nende autorid.

Eesti Päevaleht kutsub lugejaid üles toimetusele inetutest arvamustest teada andma. Selleks palun helistage toimetuse valvenumbril 680 4440.

Reeglitega on võimalik tutvuda SIIN!

Lugejate arvamused

Tuvastamata kasutaja 22. juuli 2009 20:24 vasta

Kurb lugeda:(

Tuvastamata kasutaja 22. juuli 2009 21:00 vasta

Laste kallale ikka minnakse.
Muidugi, lapsed ju valida ei saa ja poliitikute jõhkrus ja sigatsemine kõige nõrgemate kallal mingite idiootlike JOKK gruppide meeleheaks muutub seal "öirosealaudas" üha tugevamaks.

Tuvastamata kasutaja 22. juuli 2009 21:02 vasta

tea kas tädi on ise vähemus-esindaja? POPULISTLIK ja tulevikuta, silmakirjatsev ja kuritahtlik on see, mida teeb nüüd tema. Tuleb keelata roppuste, inimkonna eetilisust kukutava/määriva ja rikkuva propaganda levitamine. Nähtus kui selline on juba iseenesest JÄLK.

Tuvastamata kasutaja 22. juuli 2009 21:37 vasta

President, kes astus rahva tahtele vastu. President, kes sülitas rahvale näkku nii kiiresti, et vandetekst on veel kõrvus kumisemas... Soovin leedukatele tugevat meelt ja tunnen kaasa rumala, Euroopa Liidu lakei valimise pärast...

Tuvastamata kasutaja 22. juuli 2009 21:39 vasta

Kurb lugeda! Mingit pisikest populaarsust tagaajav tegelane hakkab head asja jokiks muutma.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 00:09 vasta

ühe mittekatoliiklase, A.H. tarkus - ta nimelt võrdsustas homoseksuaalid ühiskonnaohtlikkuse tasemelt kommunistidega. Sestap isoleeriti need kaks inimrühma üheaegselt, esimestena.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 00:37 vasta

Eks tädi ajab seda asja, mis talle endale kallis on.
Juristide grupp võib ju tublisti tööd teha, aga kui seim nende poolt pakutut vastu ei võta,nagu arvata võib, siis on tulemus ikka seesama.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 01:14 vasta

Huvitav, varemalt olid just Päevalehe kommentaariumis kirjutamas ka arukamaid inimesi, nüüd aga vaatan, et vähemalt antud artiklit pole veel kommenteerinud ükski, kelle haritusetase ületaks kolme klassi ja silmaringi ulatus oleks üle oma ninaotsa laiusest...

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 01:20 vasta

Ega kõik ei saa pederastid olla.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 01:26 vasta

Väike täpsustus ka veel: Ilmselgest populismist oli kantud just parlamendi otsus (palun tehke endale populismi mõiste selgeks- on olemas sellised asjad, nagu sõnaraamatud...), president püüab nüüd seda populismi natuke terve mõistuse suunas tagasi nihutada.
Ja kahju, et Eestis veel sõnavabaduse tähendusest ja olulisusest aru pole saadud! See kipub muidugi kõigi postkommunistlike riikide häda olema- pole veel jõutud piisavalt kasvada.
See antud seadus läheb kindlalt kurioosumide ja erakordse poliitilise lolluse ajalukku ja vaestel Leedukatel on seda põhjust häbeneda! Paraku.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 01:32 vasta

Ühiskonnast natukenegi mõtlevale inimesele on selge, et pederastiaga on sel seadusel toimivat sidet täpselt sama palju, kui sinivaaladel peipsi järvega

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 03:27 vasta

No oli ka aeg see jaburdus lõpetada, Hea kuulda et Leedus on president kes oskab asjadele vaadata arusaaja pilguga.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 06:20 vasta

Grybauskaite tähendab tõlkes mitte abielus olevat seeneneiut. Siit ka vastavad arusaamad kõikvõimalike seksualismide asjus. Kui oleks olnud Grybauskiene, siis oleks ta mehel olnud ja natuke teistmoodi mõelnud.
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 06:31 vasta

leedukad ei pea häbenema seda seadust.hoopis eestlased peavad häbenema sinusuguseid homosid ja populismiks võib pidada ka seda sinu kommentaari.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 06:34 vasta

"vastu võtta mitte populistlik, vaid õigusriigile kohane otsus", nagu seisab Leedu Delfi vahendatud presidendi kantselei pressiteates.
-
Tähendab rahva enamuse tahtega arvestavad rahvasaadikud on populistid!
Ei tea kuidas Leedus, kuid Eesti põhiseadus ütleb: "§ 1. Eesti on iseseisev ja sõltumatu demokraatlik vabariik, kus kõrgeima riigivõimu kandja on RAHVAS".
Aga tuleb välja, et kui rahva poolt valitud saadik esindab oma valijate seisukohta ja käitub tõelise RAHVA SAADIKUNA, siis on ta “populist”. Kindlasti oleks kõige vähem populistlik otseallumine prüsselile, ilma liiduvabariigi parlamendi mõttetu dekoratsioonita.
Jewroliidus on juurdumas orwellik “njuu spiik”, tõeline mõistete ja väärtuste peapeale pööramine ja lootusetu on loota rahva enamuse tahtega arvestamist poliitikult, kes on tudeerinud aastaid tänapäeva marxismi-leninismi ülikoolis prüsselis nagu Leedu praegune riigipea.
Tänapäeva poliitiliselt korrektne poliitik vaatab oma tõelise peremehe poole, loeb ta soove silmist ja oma enda rahva arvamus ei huvita teda grammigi, sest vastasel juhul oleks ta populist.
Mõned “populistidest” riigi või valitsusjuhid Euroopas õnneks veel on, kuid mingitel põhjustel kipuvad nad õnnetute “juhuste” läbi surma saama (nt.Jörg Haider).

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 06:36 vasta

Kas "arusaaja pilk" peab tähendama valijaste tahte ignoreerimist?

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 06:46 vasta

Lugenud AinT poolt kirjutatut...
Milline jultumus ikka - mõisted 180 kraadi inversiooni pöörata:
Perverssus on tervemõistuslikkus.
Pederastia on inimarengu kõrgeim tase.
Sirgeseljalisus on enesehäbistamine.
Jne.

Kui mõistetav on just sellise taustal n-ö otse-(sirget)teed minejate tegutsemine mitte-Euroopa riikides - ninagi kergitada ei tohi lubada sellistel lasta. Köis ja kraanakonks...

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 07:04 vasta

Mis populismist siin räägitakse?
Leedu on katoliiklik maa ja selles konfessioonis on homoseksuaalsus vägagi ühemõtteliselt hukka mõistetud.
Kui leedu lastele räägitakse kirikus ja pühapäevakoolis ühte ja massimeedias näevad ja kuulevad nad teist, siis võib ette kujutada, kui suures segaduses võivad nad olla.
Ja seda veel eas, kus pole oma elukogemust ning analüüsivõime pole veel välja kujunenud.
Suurbritannias on asi juba nii kaugele läinud, et tehakse kohustuslikus korras ümber muinasjutte lasteaia lastele. Õnnelik lõpp tipneb mitte printsi ja printsessi abiellumisega, vaid prints kallistab ja suudleb teist printsi ja nad abielluvad.
Riigi kohus on kaitsta lapsi vägivalla ja seksuaalsete perverssuste eest, eriti kui nende vanemad seda teha ei suuda.
Täiskasvanuna võib laps ise otsustada.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 07:15 vasta

Leedud, eestid, iirimaad jne ei ole ei protestantlikud, katoliiklikud, šiiitlikud, sunniitlikud, pravoslavnõid või mõned muud juudijumalikud riigid. Nad ei pea alluma jehoowa väljavalitutele ja kõigil peab olema õigus oma rahvusriiklusele ilma internatslikult vägisi pähemääritud juudijumalata.
Millal ükskord sellest aru saama hakatakse?
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 07:15 vasta

Kas nüüd lapse sünnitunnistusele tuleb kaks ema kirjutada? Või kaks isa? Varsti võib juba lapse isa kohale kirjutada näiteks: Metsa talu Muki?

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 07:19 vasta

marcho,

Kontekstiväliselt: Ungari on sionistide järgmine sihtmärk:
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1100939.html

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 07:51 vasta

Kohustuslikud enesehävituslikud reeglid tuleb igal alluval rahvusriigil lähiajal niikuinii alla kirjutada, sest nii on ülemrahvas otsustanud ammu juba. Hägust massi on mõnus valitseda, ei mingeid ühiseid arusaamu, mõnusad kuulekad kariloomad.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 07:52 vasta

Ühinen.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 08:14 vasta

Ja otse loomulikult on poliitkorrektne tallata jalge alla usklike inimeste tunded ja arusaamad.
Niipalju siis tolerantsusest!

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 08:34 vasta

AinT - kolmeklassilise haridusega kommenteerija näide.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 08:50 vasta

Niigi madala iibega valge rassi seas homoseksuaalsust promoda on kuritegu! Aga järelikult on see kellelegi väga vajalik ja töö sel suunal käib järjekindlalt. Sõnavabaduse ja tolerantsiga pole siin midagi pistmist.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 09:40 vasta

Peab ikka olema eriliselt jõhkra mõttelaadiga, et demokraatiat häbenemiseks nimetada.

Pooldate diktatuuri ilmselt. Päris hämmastav.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 09:56 vasta

Tõeliselt vabas ühiskonnas peaks inimesel olema õigus abielluda ja paarituda ka lapsega, loomaga, vanuriga, laibaga jms. Miks ei ole nende vähemuste õigused kaitstud?? Kaua nemad peavad kannatama?

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 10:15 vasta

Vaata, kallis sõber, siin ON see oluline vahe, et laps või laip või küps mahlane melon ei pruugi asjaga nõus olla, et suhe sunnitakse neile peale. Kaks härga täis meest makkigu mu poolest palju tahavad ja toppigu mida iganes teineteisele kuhu tahtmist on.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 10:19 vasta

On muidugi tähelepanuväärne, et Leedu parlamendi otsus on kodanik Limburgeri arust vox populi, Eesti Riigikogu otsused aga rahva tahte vastased ettevõtmised. :)

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 10:21 vasta

Tundub jah, homodiktatuuri pooldaja. Mädasid mune on alati pesas olnud, need lükatakse ükskord lihtsalt üle ääre...

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 10:23 vasta

trax, ära üldista, püsi teemas.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 10:28 vasta

Nõus.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 11:07 vasta

irw.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 11:50 vasta

Väga ilmekas võrdlus: mädamuna linnupeseas on sama, mis inimühiskonnas homo, tähendab HOMO=MÄDAMUNA. Tubli!

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 12:37 vasta

Iseseisvuslasena ma end määratlenud olengi (lapsest saadik juba). Nii et saate te minu hääle....saate...:)

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 13:04 vasta

Mis homodest te jahute. isegi X-Files filme ei tohi selle seaduse alusel näidata, sest see propageerib ja teeb para nähtused populaarseks!
Homode asi oli vaid üks sellest paketist. Seal oli terve rida jaburdusi. samuti on keelatud rääkida ja kirjutada heteroseksuaalsetest suhetest kui see inspektorile ei meeldi.
Ja siin kõik puuga löödud kiidavad takka. idioodid

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 13:25 vasta

85% surub 15-le peale,ihii.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 13:42 vasta

Minu kallis peig Voldemort,vaata praegast põrutasid sina ühe õige lause koos jalaga vastu maad: "nõuda,et kõik peaks nendega nende tunnistatud sidorovismis ühte jalga käima. See on absurd!" Sest. Kuidas moodi siis sina ja mina muidu saaksime ühes antisidorovistlikult, mis praegast on tunnistatud kõmiseval häälel newsidorovismuseks ehk homoliibesidorovismuseks (l-iga, ilma iibeta),oma vaba aega ühiskasulikkude tegemistega mööda saata. See on absull õige,mida sina oma kõmiseval bassobaritooni häälel nüüd kuulutasid.Ent,minu kallis salasidorovismuse kompanjong ja abipool,vaiki sellest avalikkuses veel,kuis muidu saaksime me ikka ja jälle isa Nikodeemuse armastuse lauale minna.Ja sina tead suurepärasesti,et see on üks tarviline laud,sina vandusid ühel kõuesel pimedal õhtutunnil,kui taeva luugid avanesid ja välku lõi ja müristas,et sina ei tagane sellest lauast mitte,sest Wanatestamendi sõnad on sinu kõrvas ja silmas ja et Jehoowajummala välk tabab sind kui sina seda newsidorovismust mitte igal pühapäisel päeval ei käi heaks palumas.Minu meesvaimo hing valutab sinu pärast,et sina ikka ja alati nii suures julguses oled.Jahja taevas lõi praegu pimedaks ja piksepoeg on teel.Kappi!!!


Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja 23. juuli 2009 18:10 vasta

trax,

Kas Eesti riigikogu järgib valijate ootusi? Kas Eesti valijad on toetavad surmanug´htluse kaotamist, kodakondsusreeglite lihtsustamist, pisivarguste dekriminaliseerimist, Tartu rahu piiridest loobumist jne.? Me ei tea vastust, sest rahvaküsitlusi (referendumeid) kardab klikipartokraatia kui tuld, kuid rahva meelsusest annavad tunnistust avaliku arvamuse küsitlused. Olgu nad nii kallutatud kui tahes.

Palun logige arvamuse avaldamiseks sisse!

Enimloetud

Enimloetud
Enim arvamusi

Küsitlused

Konjunktuuriinstituudi hinnainfo andmetel olid toidukaupade hinnad 2010. aasta veebruaris aastatagusest selgelt madalamad. Kas olete seda ka oma ostutšekkidel märganud?


Arhiiv

Sudoku

sudoku Sudoku on loogikal põhinev numbrimäng
Mängi sudokut

Ilm

Päeval pilvisus tiheneb. Ennelõunal Loode-Eestist alates hakkab lund ja lörtsi sadama. Sadu o... -12 °C vahelduv
Ilm täpsemalt
© Eesti Päevalehe AS 1998-2010   Reklaam/Advertising  
Saada kuulutus   Tingimused   EALL