neljapäev, 11. märts 2010 Logi sisse

Oled lugejate arvamuste lehel, mille sisu eest Eesti Päevaleht ei vastuta. Lugejate arvamuste sisu eest vastutavad nende autorid.

Eesti Päevaleht kutsub lugejaid üles toimetusele inetutest arvamustest teada andma. Selleks palun helistage toimetuse valvenumbril 680 4440.

Reeglitega on võimalik tutvuda SIIN!

Lugejate arvamused

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 16:18 vasta

Ideaalne määratlus:http://www.youtube.com/watch?v=0dh080Trf0w&feature=related

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 16:22 vasta

Veel üks hea määretlus:http://www.youtube.com/watch?v=d7Zzr7k1mj8&feature=related

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 16:24 vasta

Andrus Kivirähk aitab teid,head Venemaalased. Tema paneb naeru alla Vabadussõja samba ja sõja enda kah.. Orava sammas vabaduse samba vastu ja ei jälge võltsist ajaloost.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 16:25 vasta

Eesti ajaloolased vast ise sellest vabastamisest väga huvitatud pole.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 16:36 vasta
Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 16:41 vasta

Ma olen nõus VABASTAMA teid idiootsustest.

Milles ikkagi säherdune vabasamine seisneb?

Kas meie teid ka tohime VABASTADA?

LOLLIDEKÜLA ?

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 16:42 vasta

vene rahval paistab olevat kaasasündinud missioon oma väiksemaid naabreid pidevalt "vabastada".

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 16:51 vasta

Isegi jummal ei saa muuta ajalood. Seda teevad /ajaloolased/. Võimul olev klass alati kirjutab ajalugu ümber ja palgab vastavaid tegelasi.
„Poliitikas on inimesed alati olnud ning jaavad alati pettuse ja enesepette rumalateks ohvriteks, niikaua kui nad ei õpi mistahes kõlbeliste, usuliste, poliitiliste ja sotsiaalsete fraaside, deklaratsioonide ja lubaduste tagant üles otsima ühe või teise klassi huvisid.“

Vt.V.Lenin, Teosed, 19 kd.,1953, lk. 7.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:01 vasta

Sa käi mööda linna ja võta eestlastel nööbist kinni ning küsi mida nad arvavad. Kas Eesti vabastati või annekteeriti?
Siis vast saad aru, et Lenin rääkis seda, millega ta ise tegeles, mitte universaalset tõde.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:13 vasta

noh tiblakesed, tahate jälle vabastama hakata jah. te olete nii verejanulised putukad,et kohe ei saa ilma tüli ja taplemiseta. mis see jumal küll valesti tegi, et venelased nii ülbed närakad on?

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:14 vasta

Ega Laari lähiajaloo võltsimine ei jäägi palju kommunistidele alla.Eks ta seal ajaloos tuhnides on nii mõndagi kõrva taha pannud...

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:20 vasta

Kui mitu korda venelased on meid "vabastanud", varast ja paljusid ka elust? Nüüd elame jälle paremini kui nemad, vaja taas "vabastada"?

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:26 vasta

Kas Eesti vabastati või annekteeriti?

Kõigepealt tuleks kindlaks teha kui paljud eestlased on võtnud vaevaks selle üle juurelda!
Alati ei aita siin isegi haridus, sest milline ta ka poleks on mõistus igal juhul vajalik.
Lenin aga ei varjanud kunagi, et ta vaatab ise ja kutsub üles ka teisi vaatama ümbritsevat klassi seisukohalt.
Universaalse tõe kuulutajad on ka need, kes loevad, et Eesti oli annekteeritud, okupeeritud või lihtsalt vabastatud.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:29 vasta

Moskvat loetakse üheks kallimaks linnaks Maailmas! Kuidas küll saavad seal inimesed elada hullemini kui Eestis.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:33 vasta

sa mölised? Millal enne on kapitalism kedagi vabastanud?

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:39 vasta

Moskva pole kogu venemaa. Mine vaata kuidas Tambovi külamehed elavad.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:42 vasta

"Lenin aga ei varjanud kunagi, et ta vaatab ise ja kutsub üles ka teisi vaatama ümbritsevat klassi seisukohalt."

Jajah, justnimelt klassi seisukohalt ja kui su vaatad ei langenud Lenini vaadetega kokku, olid valest klassist ning kuulusid hävitamisele.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:43 vasta

Nu pljääd, tupõje tam v Moskve. Ja hujevaaju!

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:45 vasta

Ups, valesse harusse läks. Vastasin pirnile.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:53 vasta

Kuule sina möliseja, sinu kommunistid "vabastasid" Sada miljonit süütut inimest elust.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 17:57 vasta

Okupandivärdjatele on Laar alati pinnuks silmas olnud. Jätistel pole midagi vastu anda peale skisofreenilise kisa

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 18:00 vasta

Lenin sai Vabadussõjas Eesti Rahvaväelt peksa ja oli sunnitud kapituleeruma. Millal enne kapitulante on au sees hoitud?

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 18:02 vasta

See on räige vale. Ajavad valet venelaste kohta. Tiine_lugeja ise eile ütles, et tiblastanil puudub igasugune huvi meie suhtes:P

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 18:05 vasta

tõmmaku endale lähmelähme sügavamale pähe jah!
kas Medvedjev tahaks Black Sabbathi ja Ozzy Osbourne NLKP ajalukku kirjutada või!? IRW

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 18:09 vasta

"Pirn" oskab ikka oma idiootsustega välja tulla. Moskva on ju venemaal ju peamine potjomkini küla. Bojaarid ja ülikkond elab seal rikkuses aga lihtrahvas ikka suures vaesuses. Venemaa provintsidest ei maksa rääkidagi. Juba Vene omade st dokumentaalfilmidest avaneb õudusttekitav pilt. Milline veel see tegelik olukord on. Isegi meie mingi Kopli urgas on selle kõrval luksus. Aga meil sellised urkad kaovad pidevalt. On jäänud veel Maardu ja Lasnamäe "daaatšade" rajoonid. Need tuletavad meelde Venemaad

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 18:14 vasta

tunnustas kuna polnud väljapääsu peale keretäit! miks ta AU sees peaks olema? küüditamine oli selle sinu lenini väljamõeldis,mille stalin läbi viis! niipalju sulle!

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 18:39 vasta

Kas käisid üle lugemas?

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 18:54 vasta

Ja kus eesti bojaarid elavad, kas Võrumaal? Muuseas Kopli asub Tallinnas, kohas kus asuvad, vähemalt tegutsevad, meie rikkaimad tegelased. Venelastel on kõnekäänd, mis ei soovita võrrelda nokut näpuga. Kas poleks korrektsem võrrelda pealinna pealinnaga ja ääremaad ääremaaga. Venemaa puhul võib ka see osutuda ebakorrektseks, sest venemaal on liigagi palju maad, kus 10km2 on võimeline aastaringselt toitma 10 inimest.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 18:57 vasta

Olge rahulikud, saja aasta pärast kirjutavad hiinlased omakorda vene ajaloo ümber ja meie oma koos sellega. Veelgi enam, Homerost hakatakse piltidel kujutama umbes sellisena
http://daniellemseid.files.wordpress.com/2009/03/kong_fu_zi.jpg , Trooja kangelased saavad uued nimed ja näod, Rooma gladiaatorid harrastavad kung fud jne

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:04 vasta

See on ammu teada, et soovi korral oleks Punaarmee suutnud Eesti vallutada. Lihtsalt bolševistlikule režiimile oli tol hetkel kasulik tekitada oma piiri äärde kolm talupoegade pisiriigikest, läbi kelle sai "verist kulda" pesta, ning Läänest strateegilist sisseseadet ja masinaid osta. Lääne-Euroopa riigid polnud eetilistel kaalutlustel sellega ju nõus...

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:13 vasta

Siin ta on! Kujukas näide ajaloo "õigest" tõlgendamisest on žuravljov ja blabla.
Kui mitte rohkem, siis võiksid tähelepanelikult läbi lugeda Laamani Vabadussõja ajaloo. Isegi tema sai aru, miks nõustus eesti kodalus istuma läbirääkimiste laua taha.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:22 vasta

to zim

puhvertsooni loomine nõukogude ja Lääne-Euroopa riikide vahele oli Antante idee ja tekkis see kui oli näha, et nii interventsioon kui valgekaartlik liikumine said lüüa.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:23 vasta

Esiteks, Eestis pole kunagi bojaarindust olnud. Ainult viimase okupatsiooni ajal ortotoksed kommunistid käitusid bojaaride eeskujul. Bojaarindus on ikka omane Vene imperialistlikele ringkondadele kus nad kogunevad ümber isakese tsaari või selle asendaja. Provintsid jäävad ikka asehaldurite kurnata. Teiseks meie rikkad ei püüagi nii väga Tallinnakesksed olla. Enamik elab ikka väljaspool Tallinna adminpiire

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:32 vasta

Kas vaimuvaesus või teadlik valetamine? Ma arvan, et teisest tingituna jõutakse lõpuks esimesenei välja, kuni ei saagi enam ise millestki aru.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:37 vasta

Mida see Laar nii hirmsasti võltsis? Jättis sinu armastatud peakohukese oma raamatust välja? Milline hirmus tegu! Haahaahahaaa

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:47 vasta

Soovi korral ei oleks Punaarmee suutnud Eestit vallutada. Enne rahulepingu sõlmimist jaan. 1920 soovis ja proovis ta seda päris tõsiselt. Ka Punaarmee oli kodusõjast kurnatud ja hädasti vajati lisajõudu tugevneva Poola ja Wrangeli vägede vastu. Leninil oli tarvis kindlustada "revolutsiooni hälli" julgeolek. Mõlemapoolselt oli kasulik rahuleping sõlmida. Kui Stalin oli lihtsalt türann - teerull, siis Lenin oli kurikaval diplomaat.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:50 vasta

muideks , eestist pärit genoomi on vene rahvuse sees nüüdseks rohkem et mitte öelda valdav kui põlis vene ehk moskoviitide oma!:)) Harvardi uurimus , viidet ei viitsi osida.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:53 vasta

Millegipärast on jah kõik, kes ajalugu ümber tahavad kirjutada, Venemaa piiririigid.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:53 vasta

to TO pirn

Oled ikka närukael küll! Sõnastust "bojaarid" kasutas "soiguvale pirnile", kuigi pole kavatsustki olnud soiguda, eriti Venemaa närukaeltest rikkurite pärast. Temale ei hüpanud sa näkku!
Tallinna kesklinna väga rikastes korterites elavad kindlasti vaesed inimesed! (irw)
Elamisest võin sulle isegi näite tuua!
EE 19 juuli 2001 "Palazzo Fjodor Berman"(Balti LRT peadirektor) Kakumäele on kerkinud väidetavalt 45 miljonit krooni maksev häärber.
Juhin tähelepanu, et see oli 2001 a(!!!!), kui miinimumpalk oli 1600 eeku.
20.07.2000a. Õhtulehe artiklis kirjutab Peeter Raidla, et tehas teenib omanikele igal aastal 100 miljonit krooni. Võin täie vastutustundega kinnitada, et B kategooria aktsiate omanikud ei näinud sellest kasust mitte pennigi. 2000 inimese keskmine palk oli 4000 eeku. Kuidas arvutatakse keskmine, selgitust vist ei nõua.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 19:55 vasta

Oli kunagi üks pikk, heledapäine rahvus? Kas need nõndanimetatud lääneslaavlased ei olegi slaavlased? Nemad pole sugugi nii "pikad ja heledapäised" Ja ukrainlased- need pruunisilmsed naised ja tõmmukad mehed? Ahahh, see tatarlaste veri!Ma ütlen teile: Need paljukirutud venelased on Soome-ugri-mugrilased, kes on vene keelele üle läinud. See protsess kestab seal hoolega siiani- Marisid, Mordvalasi ja teisi, seal veel hingitsevaid rahvaid tabab sama saatus- noored tahavad haridust, aga seda saab vene keeles ja kui paljud neist ikka oma kolkakoduküladesse naasevad- venestuvad.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 20:08 vasta

ajalugu on iniminteligentsi poolt loodud kõige ohtlikum looming, mida igaüks kasutab vastavalt oma huvidele ja vajadustele. Tõelist, täiesti erapooletud ajalugu pole käesoleva ajani loodud. Tõelist erapooletud ajalugu ei ole enam kellelgi võimalik luua, sest puudub tõele vastav baas. Liivast vundamendile võib ju maja ehitada kuid see kukub kindlasti kokku ning nõnda juhtub igasuguse korektselt töödeldud hetkehuvide vajadusele loodud ajalooga.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 20:09 vasta

Siis on Rein Ruutsool, Marek Tammel ja paljudel teistel Õige Ajaloo jüngritel jälle Kremlist abiväge oota-loota, et lõpuks ometi heita endalt "Laari ja Vahtre klikeajaloo ike".

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 20:39 vasta

ja mitu korda.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 21:48 vasta

Eestlase ajaloolise mälu vastu ei saa nemadki...üritagu võltsida palju tahavad. ;)

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 21:54 vasta

kõike selle komisjoni liikmed ja tegevuskava www.rate.ee/star/1925032

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 21:55 vasta

Laar pole midagi võltsinud, ta lihtsalt kirjeldas meie lähiajalugu sellisena...nagu see TEGELIKULT oligi.

Ta ei pruugi mulle poliitikuna meeldida, kuid meie ajaloo võltsimise pattu ma tema hingele küll ei pane.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 22:48 vasta

Suurepärane kui naaber on sinust veidi ohmum,see on meie kõigi unistus!Raskeks läheb siis kui ta on päris "lõbus" ja temaga pole millegist rääkida.Eesmärk toota 21. saj üdini monteeritud ajaloolist tobedust on võimalik väga lollile rahvale.Ei usu et vene rahvas nii loll on!?Hirmuga aga usutakse kõike mida tambitakse meedias.Kõige rohkem teeb venemaa kahju oma rahvale,tootes kokkuvõttes uut puudulike põlvkonda.Vene riik kasutab osaliselt ära rahva poliitilise teadmatuse.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 23:24 vasta

Siiamaani pole ükski selle loosungiga vehkiv sovetipropagandist veel toonud ühtegi näidet, mida konkreetselt on Laar oma ajalooraamatus valesti kirjutanud.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 23:27 vasta

Tiine? No tiineks too vana aher lehmakont küll ei jää! :)

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 23:32 vasta

Võltsimine on vast palju öeldud. Aga kes mäletab, millega algas kunagi mingi ajalooõpik mingis alumises klassis. Ma juhtumisi mäletan: slaavlased olid pikakasvuline, tugev ja ilus rahvas!
Oli see nüüd võltsing või ei... Ja Laari-ajaloo auk Savisaare koha peal on samast ooperist. Mul muidu Laari vastu midagi ei ole, vähemasti ma ei ühine selle kooriga, mis süüdistab teda maaelu põhjalaskmises (kuigi see kahtlemata põhja lasti). Aga sedasorti käigud on armetud, armetud, armetud ega ole Laari väärilised. Need on sovjetikalduvused, kui tahta väljenduda käibekeeles. Aga laiema ilmanägemise juures on selge, et tendents ja ideoloogia pole omased mitte ainult totalitaarriikidele, vaid absoluutselt igale riigile. Ja sihuke värk nad alati ka hukutab. Pole ükski riik ega ideoloogia veel püsima jäänd kogu ajaloo vältel. Vaid ikka iseenda lolluse ja ülbuse nahka läind järjest.
Ka igal suurel mehel omad nõrgad kohad jah.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 23:34 vasta

Kuidas Su, agitpirn, ettevalmistus nii vilets on? Kas vanemad seltsimehed ei õpetanud, et pärisnimede puhul tasub kirillitsast oma tarkusega latiniseerit kuju yle kontrollida? Antante, indeed.

Tuvastamata kasutaja 20. juuni 2009 23:42 vasta

Iljitši lambike on kunagine al-cash. Jutt pole muutunud. Parteikoolis käis ju õpe vene keeles, ta pole seda ladina tähtedes kirjutatuna ehk näinudki.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 00:24 vasta

_Laar pole midagi võltsinud, ta lihtsalt kirjeldas meie lähiajalugu sellisena...nagu see TEGELIKULT oligi._

ja enamgi veel: ta kirjeldas, missugune see lähiajalugu olema pidi ning missugune peab olema tulevik.

Lugupidamisega,
Koit Pullimaa

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 00:48 vasta

...silmaringi harimise mõttes vaadata noort "vabastajat"...

http://www.youtube.com/watch?v=GwfRQeYd3rw&NR=1

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 01:05 vasta

laar ja laarlased on ühel pool.suvorov(rezun) ka sealsamas.
lapsed,õppige lugema vene, inglise, saksa keeles,oleks lollusi vähem eesti keeles.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 01:43 vasta

Kunagisi röövimisi ja mõrvu tänase valega olematuks ei muuda, inisegu sibulad siis nii valju kui iganes oskavad.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 02:18 vasta

braavo!

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 06:52 vasta

Pirn meenutab vene luurajat, kellele küll luurekoolis õpetati, et teed juues võetakse lusikas klaasist välja, aga jäi ikka vahele, kuna pigistas automaatselt vasaku silma kinni (et olematu lusikas silma ei torkaks)

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 09:36 vasta

kremli uusimad ajaloolased ajavad aina mustemat mula..

http://grani.ru/Politics/World/Europe/m.152629.html

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 10:06 vasta

MILLAL ANNAB EW VALITSUS VASTULÖÖGI VENE IMPERIALISTIDE SOPERDISTELE?
OLEV AIT
PÕLLUMEESTE KOGU
SEE OLI SIIS PAADIALUNE PAKSLÕUG paedile.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 10:08 vasta

nii jabur kui see "õige ajalookäsitluse komisjon" ka poleks, eksisteerib samalaadne vajadus ka eesti poole pealt. ma ei räägi laari mardi fantaasiate kinnitamisest, vaid vajadusest tagasi lükata maailmas levitatavad lausvaled. näide: hiljuti rootsis ilmunud "judiskt motstånd under andra världskriget", autor bo knarrström. muuseas kirjeldab raamat, kuidas ida-euroopa juute kiusati taga juba enne sakslaste sissetungi. illustratsiooniks on foto, kus relvastatud mees viib alasti juuditari hukkamisele, "någonstans i Estland".
keegi riigivõimu organitest võiks ja peaks sellisele jamale reageerima, muidu jääbki sõda mittenäinud rootslastele mulje, et fashistid-eestlased tegelesid juudiprobleemiga iseseisvalt juba enne saksa annektsiooni

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 10:19 vasta

ole vait,PP(paks p...sakott)

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 10:26 vasta

NLKP kuulsusrikas ajalugu algab tegelikult sionistide I kongressiga Baselis 1897. aastal. Juba kuu aega hiljem septembris loodi sellest osavõtjate baasil Vilnjuses ( Wilno) sotsialistlik liit "Bund", mis omakorda hargnes ja 1898.a. märtsis loodi Minskis Venemaa Sotsiaaldemokraatlik Töölispartei, mille töös osalesid ka Lenin ja Stalin. Kuna Minskis osalenud sattusid tsaari ohranka repressioonide alla, siis järgmised istungid peeti üldjuhul Londonis.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 10:31 vasta

Sellise informatsiooni levitajad on Kremli kommunistlike natside poolt kinni makstud kohalikud kommunistlikud jätised. Soomes o n sellisteks jätisteks Bäcman ja Hietala. Hymy tohman pealekauba:

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 10:39 vasta

Lenin tunnustas küll Soomet, kuid jättis Vene väesad Soome (ca 40 tuh meest), kes esimesel võimalusel hakkasid Soomet Vene rüppe tagasi nügima. (Soome vabadussõda)
IMS lõppes 18. 11 nädal hiljem üritasid venelased Poolat vallutada, 28.11 tulid Eestit vabastama.
Leninilt on ka tsitaat "käimas olev sõda ei lahendanud peaeesmärkki, ülemaailmset prolletaarset revi-i ei toimunud. Kuid see see lahendatakse II MS käigus"
Tehke järeldused ise üks sõda polnud vveel lõppenud kui rahuriik unista juba teisest.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 10:43 vasta

1898. aastal polnud Leninit ega Stalinit veel olemas. Oli olemas V.I.Uljanov, kes polnud veel J.V.Džugašvilist kuulnudki.
P.S. Oli küll olemas Alexander Eduard Lenin kes oli sündinud 1872, aastal Tallinnas ja hiljem Niguliste kirikus leertatud. Tema oli Jaan Lenini poeg. 1936. aastal nad eestistasid oma nime. V.I.Lenin oli isehakanud Lenin

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 10:46 vasta

http://www.epl.ee/artikkel/471718
temaatiline artikkel

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 13:22 vasta

Mõni kohe ei sa kuidagi jätmata oma lauslollust demonstreerimata!
Alles V Sionistide Kongressil 1905 a, esimest korda sionistide kongresside ajaloos moodustus 37 inimesest koosnev "Demokraatlik fraktsioon". Aga isegi sellel ei olnud mingit pistmist ei rahvusvahelise ega üldse töölisliikumisega.
Nii et I kongress ei saanud kuidagi olla NLKP ajaloo alguseks.
http://www.eleven.co.il/article/13823

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 14:05 vasta

to PMT

http://et.wikipedia.org/wiki/Antant

Antant, kelle, mille Antante. Või meeldib sulle Antanta?

Teiselt eestlaselt ja žuravljovil ei tulnud peale paha haisu midagi. Ega polegi loota.

to rips

väed jättis Soome Ajutine Valitsus ja need väed varustasid vabatahtlikult mannerheimlasi relvadega, mille eest nad hiljem nendesamade mannerheimlaste poolt maha lasti ja koondus laagistes suretati.
http://www.youtube.com/watch?v=BAkVi1eAoMQ
http://www.youtube.com/results?search_type=search_playlists&search_que[...];uni=1

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 14:58 vasta

Nad varustasid relvadega Soome punaseid.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 15:10 vasta

Soome seaduslik võim Senat Svinnhufudiga eesotsas nõudis mitu korda vene vägede väljaviimist. Mannerheim sai valitsuse etteotsa hiljem.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 15:20 vasta

http://www.youtube.com/results?search_type=search_playlists&search_que[...];uni=1
Kas sa ise ka oma pakutud linke oled vaadanud. Seal on ju selgelt juttu Venest Soome eksporditud riigipöördest?

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 16:52 vasta

Tõenäoliselt on kogu uudis siit levima hakanud...

http://www.echo.msk.ru/programs/figure/593200-echo/

Echo Moskvõ raadiosaatest...
Seal on täpselt kirjas, kes mida ütles..
Saab kuulata saadet jne..:D;)

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 19:17 vasta

to TO pirn

Sel ajal revolutsioone ei eksporditud. Omi revolutsioonide tegijaid jätkus igas Euroopa riigis.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 19:47 vasta

Olgu peale, siis oli Soomes N-Vene intervensioon mida toetasid ka Soome punased.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 19:49 vasta

Sellest oleme me alati rääkinud,et natsid käisid kommunistlikult Venemaalt õppimas.Eks sealt ka see aaria rass:Pikad,ilusad,valget verd ja hea kehaehitusega.
Ega sa ei tea öelda,kuhu nad Venemaalt kadunud on?

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 19:49 vasta

Kuradima vastikud küll, need virtsavärvilised mundrid.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 20:06 vasta

Noh Pirin on kindlalt veendunud,et terve maailm tahtis kangesti elada sama näljas ja paljasjalgselt nagu Venemaa.Ei tea kust Venemaa siis raha mangumas käiks,kui nälg väga suureks läheb?

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 20:43 vasta

NL yritti "vapauttaa" ( "vabastaa") myös Suomen. Tuli talvisota. Viron "vapautus" kesti 50-60 vuotta. Miksi yritään yhä vääntää musta valkoiseksi?

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 22:39 vasta

Kommunism on vabamüürluse haru, mille rajas rabi perekonnast pärit Karl Marx, keda finantseerisid Rotschildid.
Kommunism ei ole vaeste võitlus rikaste vastu, vaid maailma ülirikaste võitlus keskklassi vastu proletariaadi abil ja nimel.

Tuvastamata kasutaja 21. juuni 2009 22:46 vasta

Mokoviidid muutkui ruigavad ,et neid "süütukesi" ründas Saksamaa ootamatult.Aga need arvud:1939.a. kulutas Saksamaa sõjatööstusele 9 % RKP-ST,venelased 25 %;1941.a. vastavalt Saksamaa 19 % ja venelase (jahmatav!)43 %.KES OLI ROHKEM ETTEVALMISTUNUD JA MILLEKS VENELASED ÜLTSE ETTEVALMISTUSID?!!Tegude pealt on muidugi näha,kes pisutki raamatuid loeb.Üks vale nende valede lõputust jadast:1941.a.maiks olevat neil olnud 170 diviisi(a`* 14 000 meest)sakslaste 190 diviisi vastu.Aga nüüd on teada,et neil oli 443 diviisi(RAHU AJAKS!)J.N.E.

Tuvastamata kasutaja  2. september 2009 07:35 vasta

ˇˇVenemaa huve kahjustavale ajaloo võltsimisele”.ˇˇ

Valetamine on muidugi venemaa ˇˇhuvidesˇˇ - on ikka uskumatu lollikari.

Palun logige arvamuse avaldamiseks sisse!

Küsitlused

Kas Michael Schumacher teeb õigesti, et naaseb vormelirajale?


Arhiiv

Sudoku

sudoku Sudoku on loogikal põhinev numbrimäng
Mängi sudokut

Ilm

Pilves selgimistega ilm. Kohati sajab veidi lund ja lörtsi. Puhub edelatuul 5-12, puhanguti 16 ... 0 °C vahelduv
Ilm täpsemalt
© Eesti Päevalehe AS 1998-2010   Reklaam/Advertising  
Saada kuulutus   Tingimused   EALL