teisipäev, 16. märts 2010 Logi sisse

Oled lugejate arvamuste lehel, mille sisu eest Eesti Päevaleht ei vastuta. Lugejate arvamuste sisu eest vastutavad nende autorid.

Eesti Päevaleht kutsub lugejaid üles toimetusele inetutest arvamustest teada andma. Selleks palun helistage toimetuse valvenumbril 680 4440.

Reeglitega on võimalik tutvuda SIIN!

Lugejate arvamused

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:17 vasta

nõrk, ilves, nõrk!
aga ega see oli üsna ootuspärane.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:18 vasta

Kui Ilves nüüd lisaks Padarile, Pihlile ja Pano-tüdrukule ka Aivar Otsalti ja Ivo Parbuse vanglast vabastaks, võiks tänase päeva kordaläinuks pidada.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:21 vasta

et thi ootab siis mitte hädavarianti vaid /et uus valitsus pole ajutine, parema puudumisel kokku pandud nn hädavariant, ning et selle loomise alused on kindlad ja kõigile mõistetavad./

et nüüd kui reformipätid, võltsisamaalased ja koloosibossid on lõppeks ühte heitnud siis nende kuradite kopulatsioon oleks ikka jätkusuutlik ja pano kestaks ikka nii kaua kuni viimanegi eestlane on end orjaks müünd ja viimanegi eesti vara maha müüdud.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:27 vasta

Kriisist on räägitud juba ammu enne kriisi kohalejõudmist. "Kui see on kriis, siis ainult sellises kriisis ma tahakski elada" ja praegu ei leidu kedagi, kes ei unistaks samast.
Kõigepealt tuli üle elada kriis, mida pole olnud, ja siis kriis, mis saabus. Asju tuleb nimetada õigete nimedega. Kui kriisi pole, siis pole mõtet olukorda ka kriisiks nimetada. Tööpuudus meil alles tekib.
Foreign Direct Investment valis mind aasta eurooplaseks. Miks nad meid kõiki kiidavad? Kiituseks on põhjust ja praegu jõuab see ka meie teadvusse, et meie riigil on tugevusi, vaatamata, et meil räägitakse kogu aeg miinustest.
Mõnele ei jõua siiamaani kohale, et otsitakse kulukärpeid, mis suudaks riigieelarvet tasakaalus hoida.
Mul on kahju, et uus töölepinguseadus jääb jalgu tööpuuduse kiirele kasvule. See leping on praeguse valitsuse kõige suurem läbikukkumine. Mul on kahju, et me ei suutnud avalikkusele selgeks teha, et paindlik tööturg on kasulik meie konkurentsivõimele.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:31 vasta

Ilmselt saab ka hr Ilves aru ,et eestis pole poliitilist kultuuri! On üks kari koostöövõimetuid tõusikmatse ,kes hiljem ütlevad ,et meie polnud millekis süüdi!
Masendav aga eesti läheb läti teed- ja süüdi oleme selles ise!

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:37 vasta

Aga me ju oleme oma näitajatega (SKP, tööpuudus...) ühes potis koos Läti ja Leeduga.

Olukord on hulka hullem, kui seltsimehed avalikkuse ette toovad.

Lähiaeg toob selle siiski päevavalgele. Jupphaaval. Veel kärpeid, laenusi. Kuskilt ilmuvad välja müstilised miljardid puudujääki.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:40 vasta

Eesti SKP olukord:

http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plu[...]ieb020

Eesti töötuse olukord:

http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&language=en&am[...]ugin=1

Kukkuma hakkasime esimeste seas.
Mujal Euroopas pole üldse nii hull.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:42 vasta

aga mis niisama jahuda - rääkigu sotsidega - nemad ju keeldusid lihtsalt edasi minemast... nii ei saa, et 1 partei paneb lihtsalt veto peale ja ongi kõik... sotsid ei ole töövõimelised siinkohal. nagu näha on teised loobumisi teinud oma lubadest ja plaanidest

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:42 vasta

http://www.epl.ee/uudised/368328

väge hea, eriti mõni lõik. ei tahaks nagu mula tõsiselt võtta enam.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:42 vasta

Ma saan siiski aru, et Ilvesel puudub poliitiline kultuur. Jänkistani inimesel muidugi puudub arusaam mitmeparteisüsteemist, aga kui uus valitsus vajab uut mandaati, siis jätkab kuni uue mandaadini vana valitsus ja ühepoolselt kedagi eivabastata... Et kas mõni Eero Raun tõlgiks taolise lapsuse kuidagi arusaadavaks? Või ongi ta lihtsalt süüdimatu...

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:45 vasta

Ja kui need Rahvaste liidu kommunistid nüüd veel võimule ronivad, siis läheb üha hullemaks. Varsti oleme Ungariga ühel tasemel.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:46 vasta

"Teie vabadus on minna valima. Muutke see vabadus endale kohustuseks leida üles need erakonnad, kes oskavad tänase või homse päeva tehingust kaugemale vaadata ja on valmis sõlmima teiega lepingu.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:50 vasta

"rääkigu sotsidega - nemad ju keeldusid lihtsalt edasi minemast"

See ongi demokraatia.

Rahvaliiduga saab ju ka kunagi ühepoolselt koalitsioonilepingut muuta.
Kuiei sobi, olete vallandatud.
Lihtne

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:52 vasta

Ma ütlesin kohe, et President omasid hätta ei jäta.

Jah, mida olete andnud teie, ettevõtjad Riigile?

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:53 vasta

Ungaris ei ole nii sitt seis, kui meil.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 16:54 vasta

Kriisi

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 17:13 vasta

Ei pea sotsidest ja reformaritest lugu. Küll aga arvan, et tegelik põhjus oli Pihlist lahtisaamine. Ilmselt oleks otsaltile järgnenud juba eriti tuntud nimedega inimesi.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 17:29 vasta

muide rootsis pole mingit euru jauramit hoopis rootsi pank pakub eesti riigile laenu ja näe võetakse laenuks rootis kroone faktiliselt.

See eurotsoonist jahumine on mingi absurd kuna majandus peab korras olema igal juhul euros või mitte.
viletsa euro seisu puhul on siis unistuseks eurost vabanemine või?

Kas mõni asi siin põhineb ka mingil mitmekülgsel riigiauditil ka või?
Muidu iga firma tehku auditit ja otsigu vigu aga eesti suursammmaste haldja muudku jamab oma eelarvega ja ei mingit analüüsi ega auditit
.
On siin riigis ka mõni riigi auditit tahtnud?
Iga üks muudkui arvab ja ka tehakse ja valitsus kipub isegi arvamustest lõhki minema aga erapooletut arvamust ju pole. Ega tule ka.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 17:33 vasta

Zaporožets,
muidugi jätkab vana valitsus, aga ametnike valitsusena, kes ei tee poliitilisi otsuseid, mis on ju valitsuse tegelik ülesanne, vaid lihtsalt administreerib.
Täpselt nagu peale valimisi, enne uue valitsuse moodustamist.
Ja kas tänasel päeval saame endale sellist valitsust lubada?

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 17:44 vasta

Balti riikide juhid eelistavad sisemist devalvatsiooni, kärpides järsult eelarvet. Ajalehe arvates on Baltimaade „ülemkihtide" esindajad, kes on välismaal haaranud tohutuid summasid, süüdi Läti, Leedu ja Eesti majanduslanguses ning rahvusvaluutade devalveerimine tähendaks nende jaoks suuri rahalisi kaotusi.
Balti riikide valitsused kinnitavad, et devalveerimine vihastab välisinvestoreid ja Euroopa Liitu, tegelik põhjus seisneb aga selles, et rahvusvaluuta kursi langetamine viib suurte rahaliste kaotusteni kindlustatud inimesed, kel on suured välislaenud, vahendab leht.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 17:45 vasta

kas kipitab veel?

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 17:53 vasta

Eelarvekärped: lapse sünd ei päästa õppelaenu tagasimaksmisest;

Eelarvekärped: õpetajate palgad 2008. aasta tasemele, haigekassalt 376 miljonit;

Riigikogulaste pension tõuseb

No comments ....

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 17:57 vasta

See, kus me oleme on "riigi" "juhtimise" tagajärg.

Ükskõik, mis põhjendusega ka välja ei tulda.

Euroopas on rasked ajad. Pilt on tugevalt parem, kui Baltikumis.

"Kui see on kriis, siis ainult sellises kriisis ma tahakski elada" ja praegu ei leidu kedagi, kes ei unistaks samast.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 17:58 vasta

Reformierakond on liberaalne erakond ning sellega on nii heas kui halvas mõttes kõik öeldud. Nad on näiteks Keskerakonnale hoopis lähemal, kui see mõnelegi võib tunduda. Kumbki pole ajuti eriti tõsine oma põhimõtete suhtes.

Meie võtame oma põhimõtteid väga tõsiselt. Ja ma tunnistan, et see pole poliitikas alati mitte kõige praktilisem. Nii et see ühinemine on tõenäoliselt välistatud.

Nii ütles Laar

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 18:02 vasta

ma ei ole küll mingi sotside fanaatik, aga.. vääga nõme irl-i ja reformi poolt ajal kui riik vajab stabiilsust süvendada raskusi..
mängides jätkuvalt vaid ühte nurka, viies sellega riiki aina süvenevasse kriisi, omaenese valede poliitotsustuste põhjal tekkind raskuste osava veeretamise vähemkindlustatute niigi kehvakestel õlgadele, murendades seeläbi riiklikku ühtsust ja solidaarsust.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 18:03 vasta

Mil viisil vana valitsus jätkab, kui mingid putshistid on keelanud teatava parteilise kuuluvuse alusel ministritel oma tööd teha? Kui lahkub valitsus, siis laahkuvad kõik. Kui aga peaminister kokkuleppel presideniga võtab ainuisikuliselt võimu, siis selliseid asju nimetetakse veidi teisiti.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 18:20 vasta

Mandaat riigikogult? Kogu Eesti on võlgu ühele ja samale pangandussündikaadile, nii et mandaat tuleb võlakirjade omanikult.

Seda eriti pärast Rootsi jõudemonstratsiooni Vilnjuses ja Riias, ning pärast Gruusiat on vesi ahjus. Kriisi tsenaariumitest tekkivat ohtu ja hoiatust on väga selgelt välja öelnud Tsehhi peaministr. Juhul kui Rootsi rahaklann ei suuda enesele 1993 aastal Bildti - Clintoni paktiga võetud kohustusi täita, sättivad nood löögi alla ka 2002 aasta Rootsi - Vene hegemoonitsevate jõmmide mõjusfääridepakti. Sellega muutuks Eesti Baltikumis selleks, kes tekkitab majandussfääride tühimiku. Seda segadust pole aga kellelegi vaja. See on ka selge Tsernomõrdini sõbrale Villu Gazjanile, ning Eduars Svikale.
Oleks Andrus või keegi teine, nagu Leedukad ja Lättlased kasvõi riivanud, Rootsi pankade rolli kriisis, oleks Tallinnas, nagu vilnjuses välja ujunud Carl Biltd, ning kordunud oleks Vilnjuse ja Riia sündmused.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 18:22 vasta

Kusotsast reformarid on liberaalne erakond? Puhtalt oligarhe esindav äärmusparempoolne partei, kes rahva arvamusega vähimalgi määral ei arvesta. Näiteid? Tööseadusandlus, millega tehtud ettevõtjatele koondamistasude arvel "kokkuhoid". Selle asemel makstagu need eelarvest. Maksuseadustik, kus neile hulgaliselt eeliseid. Makse maksku need, kes süüa ostavad. Jne. Jpms. Liberalismiga pole neil asjadel vähimatki pistmist. Samuti pole liberalismiga pistmist praegusel bolshevike poolt võimuvõtmisel. See ikka juba puhtakujuline diktatuur.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 18:23 vasta

Kas Ansipil jätkub julgust tagasi astuda?!

Või kehtestab sisuliselt diktatuuri?!

(Vaevalt, et Ilves temale teeb ülesande valitsus moodustada!)

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 18:26 vasta

Ei, miks. Järgnevalt võiks suvalisel põhjusel vabastada kõik IRL-i kuuluvad ministrid ja kõik laulaksid aga kiitust. So what?

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 18:27 vasta

Sest see oleks tegel.ju absurditipp näiteks,kui meil on supersoodust.sots.vallas ja samas pole ressurssi et lükata tagant tootmist,majandust jne.
Ega sots.süsteemil ei ole mitte midagi ju häda veel,ma olen vaadanud nende pealt kes saavad toetust.
Kui kusagilt midagi lonkab siis küsimus on majandamisoskuses.Samas ikkagi ootaks hingekarjaste suuremat panust ühisk.Mõtlen kirikute tegev.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 18:30 vasta

jah... olidki liiga sümpaatsed ja asjalikud inimesed praeguse valitsuse kohta need sotside ministrid. Mingid tropid asemele panna siis saab palju ühtsema pildi...

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 18:31 vasta

Peenike suli rikkus jämedalt seadust.
Ja see on ka loomulik,sest selline rikkumine on loogiline.
Seega ja järelikult peab olukorra tõsidust arvestades
kasutama jämedate sulide asemel ainult peenikesi sulisid,
sest peenikesed sulid rikuvad jämedalt seadusi paremini.
Aga mida teha järgi jäänud jämedate sulidega selleks,et
jämedad sulid ei muutuks jämeduse suurenemise tagajärjel
veelgi jälgimaks?
Jämeduse vähendamiseks peenenemise suunal on väga kasulik
võtta kasutusele rasvamaks ja selle peab välja arvutama
fat idexiga.
Näide.
Jäme suli kaalub 70 kg = fat index = 0
Jäme suli kaalub 100 kg = fat index = 1,3
Ja nüüd on kõik ultralihtne ja kiire riigi tulubaasi suurendamisel ja riigi väljutamisel majanduskriisist.
Võetakse kätte palkade ja maksude kalkulaator:
http://palk.crew.ee/?lang=est
ja korrutatakse sellega välja arvutatud maksud kõigil
läbi fat indexiga.
Näitekse jämedal 100 kg kaaluval sulil fat indexiga 1,3.
Millised saavad olema tulemused ?
*Jämedatel sulidel tekkib õiguspärane ootus peenenemise
suunas.
*Riigi kassa täitub rahaga ja seda saab läbi eelarve
jagada peenikestele sulidele just niipalju palju
neil parasjagu vaja.
*Riik muutub peenikeseks,mistõttu saab jämedalt rikkuda
euroseadusi.
*Riik väljub paindlikult majanduskriisist,sest ta muutub
järjest peenemaks,mistõttu ka paindlikumaks.
*Riik hakkab ootuspäraselt rahunema ,sest suurenema
hakkab peenikeste sulide arvukus,kes on suutelised
jämedalt rikkuma seadusi järjest paremini,paremini ja
paremini.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 19:27 vasta

stabiilsus võrdne Reformi sihtgrupi, rikka rahva soovide täitmisega ülejäänud rahvakihtide arvel.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 19:43 vasta

küll ta teeb, mis tal üle jääb ;)

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 20:19 vasta

Ilves:
"poliitilise kultuuri kohaselt vajab uus valitsus riigikogult uut mandaati."
- eks näe, kas Ilvese sõna poliitilise kultuuri kohta siin Eestis ka midagi maksab.

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 20:29 vasta

To: põnevad_ajad 21. mai 2009 18:23:57

See ongi juhtum, kus kindlasti enamus inimesi mõistab, et demokraatias demokraatia säilitamiseks peavad vältimatult olema mõlemad institutsioonid - nii presidendi kui ka peaministri omad, sest vastasel juhul oleks üsna mugav ja kähku võimalik ühel valitseval võimuahnel isikul kehtestada diktatuur.
Siit saab selgeks, miks võimuahned inimesed aeg-ajalt tahavad ka siin Eestis ära kaotada kas peaministri või siis presidendi institutsiooni.
Tuletage kasvõi S.Kallase ettepanekuid meelde.
Saaks aga ise valitsema ja diktatuurselt!

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 21:27 vasta

Valitsus ikka astub kõigepealt tagasi ja siis annab president alles volitused uue valitsuse moodustamiseks. Paistab, et meil on tsirkus lubatud või kuidas?

Tuvastamata kasutaja 21. mai 2009 23:21 vasta

Mulle tundub et siin üks kikilipsuga vend ajab oma erakonna asju.

Palun logige arvamuse avaldamiseks sisse!

Enimloetud

Enimloetud
Enim arvamusi

Küsitlused

Konjunktuuriinstituudi hinnainfo andmetel olid toidukaupade hinnad 2010. aasta veebruaris aastatagusest selgelt madalamad. Kas olete seda ka oma ostutšekkidel märganud?


Arhiiv

Sudoku

sudoku Sudoku on loogikal põhinev numbrimäng
Mängi sudokut

Ilm

Vahelduva pilvisusega ilm. Mitmel pool sajab vähest lund. Puhub loodetuul 4-10, saartel puhangu... -6 °C minlumi
Ilm täpsemalt
© Eesti Päevalehe AS 1998-2010   Reklaam/Advertising  
Saada kuulutus   Tingimused   EALL