Daškovi sõnul hüüdis ta pärast laeva kreeni vajumist üksi roolis olnud 65-aastasele tüürimehele, et too rooli paremale keeraks, Stoljarov aga ei reageerinud.

"Ta isegi ei hüüdnud vastu, mehel võis äkki tervis üles öelda." ütles Daškov Eesti Päevalehele. "Ma ei tea, võib-olla tabas teda infarkt. Midagi igatahes pidi seal juhtuma."

Daškovi sõnul toimus õnnetus hetkel, mil laev hakkas täiskäigul vasakpööret tegema. "Võib-olla saanuks kreenis laeva veel päästa, kui oleks rooli paremale tõmmanud ja mootorid seisma jätnud. Kuid Stoljarov oli üksinda vahis ja mingil põhjusel ei suutnud ta seda teha."

Kapteni väitel olid ülejäänud meeskonnaliikmed õnnetuse hetkel oma kajutites puhkamas.

Väikefirmale Savera Sea Line ins. kuulunud Zenitas oli vanemat tüüpi kaubalaev, mis läbis hiljuti kapitaalremondi.

"Laev oli kindlustatud," ütles laevafirma Eesti agendifirma Albatross Eesti OÜ esindaja Raimond Simmer. "Aga ma ei tea, palju sellise laeva väärtus olla võib."

Veeteede ameti teatel tuleb 63 meetri sügavusel merepõhjas lamav kaubalaev laevateelt minema vedada. Seni on aga teadmata, kes seda tegema peaks.

Tõenäoliselt hakkab laevaõnnetust uurima Eesti valitsuse moodustatud erikomisjon.