pühapäev, 14. märts 2010 Logi sisse

Oled lugejate arvamuste lehel, mille sisu eest Eesti Päevaleht ei vastuta. Lugejate arvamuste sisu eest vastutavad nende autorid.

Eesti Päevaleht kutsub lugejaid üles toimetusele inetutest arvamustest teada andma. Selleks palun helistage toimetuse valvenumbril 680 4440.

Reeglitega on võimalik tutvuda SIIN!

Lugejate arvamused

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 12:44 vasta

Hmm, huvitav....
Kui mina ühel ilusal hommikul lihtsalt tööle ei läheks, mis siis saaks. Pagana põssakari, teile makstakse ju selle töö eest!

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 12:46 vasta

Jumal võib Eestit hoida, aga kas ta ka ära rahuldab?

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:03 vasta

Täitsa humoorikas muidugi, kui järgmistel valimistel KERA rääkima hakkab, et rahvas mingu ikka kindlasti valima.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:08 vasta

Kas sa läheksid valima, tegelikult hääletama, kui ainuke võimalus oleks kas kesik või rasvaliit.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:36 vasta

no aga öeldakse ju, et välja minna tuleb ikka, riku siis sedel või tõmba kriips. Mina muidugist enam ammu ei looda, et valimine midagi muudaks.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:36 vasta

Aga kes selles süüdi on, et Rüütlit ülesse ei seatud? Kas ta poleks vajalikke hääli koku saanud (kusikud + rasvaliit)? OLeks küll. Aga ta oleks pidanud valimisstuudiotes koos teistega siis esinema. Nüüd tal seda kohustust ei olnud, sest ametlikult ei ole ta ka kandidaat.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:36 vasta

No palju siis kukub?

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:41 vasta

iga inimene kellele on tähtis Eesti käekäik tegelikult peaks siinkohal aru saama millise riskiga on seotud KeRa toetamine. Oleks ju naiivne loota et valijaile antud lubadused KeRa seltskonnale oleksid kohustuslikud täita. Ikka leiab mingi kombinatsiooni kuidas teha nii, et asjast asja ei saa.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:41 vasta

65/65//101. Kui ilvesega läheb samuti, siis on hästi, kuna vabamüürlised isikud ei pea Eesti riiki esindama.
Samas aga tuleks parteiline valimissüsteem asendada isikuvalimistega, sest paretijüngreid küll ei tahaks riigi eesotsas näha.
PS: EV seadusi pole keegi rikkunud, nagu ekslikult väidab sm. Ergma.
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:45 vasta

KERA-klaköörile kasutajanimega eesti-mees!

Otstavit bezobrazije! Videli my takihh estonskihh!

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:46 vasta

Sul on õigus- asja võlu selles ongi kuidas sigatseda seadust rikkumata. Ja olgem ausad, oi kui osavalt.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:47 vasta

Esimest korda hakkan inimesi jälestama, et siis Savisaart ja Reiljanit ning nende sabarakke. Kui tegeleased enam tööd teha ei taha ja otsivad vaid seaduseauke, et end üles upitada, siis nende koht ei ole riigikogu ega avlitsus ega ka KOV. Täiesti jabur kamp, kuidas nad üldse inimestele silma sisse julgevad vaadata?

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:50 vasta

Ehk saab nüüd osa rahvast aru, et tuleb valimas käia, et riiki ei juhiks 30% mehed, kes oma hääled saavad venelastele ja vanuritele präänikut näidates.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 13:54 vasta

Jälgisin huviga ETV otsesaadet Toompealt presidendi otsevalimistelt.
Arvata oli,et Ene Ergma valituks ei saa,
Üllatuseks oli mulle,et Ergma sai 65 häält.Vaatame ,mida toovad homsed valimised riigikogus.
Minu eelistuseks ON Toomas-Endrik Ilves.Tahaks loota,et tal homme paremini läheks.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 15:29 vasta

Kas fotol olev plakat oli ka homoparaadil?!?

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 15:42 vasta

kas sa arvad, et neil kahel pekinäöl ja ülejäänud kesikutel-rasvaliitlastel on ka kunagi häbi??? Mitte iial, need tõprad on ainult omakasu peale väljas, rahvas kui niisugune neid ei koti. Peab vist õunapuu alt smaisseri välja kaevama...

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 15:43 vasta

Mõned mõtted, mis tulid pähe teleülekannet vaadates.

Lepiksoni mälestamine keskerakondlaste poolt oli väga silmakirjalik akt.

Ülle Aaskivi ootamatu sõnum mõjus väga positiivselt - meil on veel julgeid inimesi, kes ei ole nõus osade jõudude sooviga riigi areng tagurpidi pöörata.

Ergma sai 65 häält - võimaliku maksimumi! Väga kahju, et need hääled ei andnud talle igati välja teenitud pääset presidendilossi - samas tema poolt hääle andnud saadikute ühtsus tõstab lootusi järgmise valitsuskoalitsiooni osas.
Ilmselt käivitub homme sama stsenaarium ka Ilvese jaoks. Mis aga hakkab juhtuma valimiskogus on siiani suur küsimärk. Loodan, et valijamehed, nähes kogu seda tsirkust, suudavad vaadata kaugemale, kui neile lubatud, kuid savijalgadel seisvad koolikatused ja teha otsuse oma peaga ja riigi huvides.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 15:46 vasta

Näed, terve tund oli server umbes. Lasen siis edasi hiiremäluga:

Kristlased-kommunistid on ikka tavaliselt saanud 99,99%. Judaism oma MEIEGA saavutas enamat! Siin aga lausa sada käes! Kes on klaköörid, vaatame hiljem! Eestlased pole siiski orjad mingite haisvate *sinivereliste* ees.
Aga sest parteilisest KeRa`st mul samuti pohhui! Tahaks riigi esindajatena näha VAID parteituid ja üldsegi *ülevaltpoolt* sõltumatuid isikuid!
PS: EPLO server oli ajutiselt umbes. Lisan Isamaalisele, et need *oranžid* on täpselt samasugused. Mitte õiglus, vaid ikka parteilised huvid!
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 15:47 vasta

tiitlit seltsimees kasuta ikka nende puhul, kes seda ka on! Ergma kindlasti ei ole - nagu ei ole ka Ilves!

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 15:55 vasta

Partpizjuulikutele a´la pada sõimab katelt:
Vahi aga, milline distsipliin neliksigalas! 100 prossa 100st! Ei teagi, kas teised parteilased sellist distsipliininäitajat üldsegi saavad? Eks homme näe, kas vabamüürlised elemendid on kõik selleks teinud, et juut saaks taas EV presidendiks?
Muuseas, vene ajal küll sellist üksmeelt isegi ei näidatud.
Arvan, et nii lihtsalt tasakaalustamise huvides tuleks edaspidi hääletada kas kesikute või raghva poolt, et Eestimaad päris maarjamaaks ei muudetaks!
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 16:00 vasta

selle hääletamise keelamisega äraostmishirmus andsid meile kesk ja RL teada, et nende saadikud on reeturid ja äraostetavad tolgused. Neile ei julge ilmselt selga ka enda erakonna juhid pöörata

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 16:07 vasta

eks ta ise on seltsimees, lörtsib kõigi ausate Eesti meeste head nime.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 16:09 vasta

Kes need partgenossed siis on, kui pole seltsimehed? Ikka oma lambakarjalises Oraganisatsioonis ju seltsilised, ehk teisisõnu seltsimehed-seltsinaised.
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 16:10 vasta

Kui sellest jandist muud kasu ei olnud, siis vähemalt eeslimees on oma keskerakondliku palge lõplikult paljastanud.

See, et talle Eesti maa, rahvas, riik ja põhiseadus korda ei lähe, oli ennegi teada. Nüüd siis vallandusid ta keelepaelad lõplikult.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 16:13 vasta

Miks peaks keegi hääletama nende erakondade poolt, mille saadikud on müüdavad?

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 16:17 vasta

Kuidas sellises usaldamatuse õhkkonnas üldse koos tööd teha saab nagu see KERA-punt omavahel on,vahi kogu aeg ringi et keegi nuga selga ei lööks...!

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 17:14 vasta

EPL võiks sellel saidil sõna Online ära kustutada. Nagu midagi suuremat kuskil sünnib, nii on see online kohe outline.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 17:20 vasta

lp.PL online toimetus!
Kus on teie poolt lubatud Aaskivi video???
Kas keegi kommenteerijatest oskab öelda,mis toimub? Kas keelati ära ja kes siis?

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 17:28 vasta

on n6ukogude kultuur esineja esinemise ajal mitte kuulata vaid omavahel juttu rääkida, ja seda tegi ka Ergma Alakivi esinemise ajal, paktliidu värdidest rääkimata.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 17:45 vasta

NB! Oled kommentaaride lehel. Kommentaarid on avaldatud Delfi lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata ega tsenseerita. Nende sisu ei pruugi ühtida Delfi toimetuse seisukohtadega.

see kiri Delfis ei vasta t6ele, mina ("Ray") praegu ei saa kommenteerida: see on tsensuur, kiri ütleb "ei tsenseerita:" mis mõte üldse sellises peldikus millegil on, roojate roojas ju.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 17:48 vasta

samal ajal see provokaator kes on sama provokatiivset kommentaari postitanud vist oma sada korda saab jätkata. Nõukogude süsteemis ainult seda kes midagi sisukat ütleb keelatakse seda ütlemast, kõiki muu on lubatud. Ja siis imestate teie rahvas on kari harimatuid silepäiseid idioote, nõukogude lolle.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 18:01 vasta

Tubli, boswell, et tagasi tulid, kuid Trepi tänava asjus panid küll mööda. Nagu nõukogude inimene kunagi!
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 18:31 vasta

Millegi pärast mu äsja kirjutatud kommentaari ei avaldatud. Hakati hoopis nõudma mu CV kohta uusi andmeid ja nõuti millegi pärast parooli vahetamist. Ma ei vaheta parooli - jätan selle endiseks. Nüüd aga asja juurde!
Olen pikka aega vaikinud ja püüdnud sellest eriti lähipäevil lõkkele löönud presidendi-valimise hüsteeriast üle olla, kuid täna tahan küll kiita Rahvaliidu ja Keskerakonna kindlameelsust, kes nn Nelja Liidu oma relva oskuslikult viimaste endi vastu täiesti seaduslikus korras ära kasutasid ja päästsid Eestimaa suurest õnnetusest - valida EV Presidendiks silmapaistmatu ja oma senises tegevuses täiesti algatusvõimetu (kuigi akadeemiku tiitlit kandev) ENE ERGMA!
Ehk läheb homme paremini! Ja kui küsida, kas Rüütel või Ilves, siis loomulikult Ilves! Või leitakse koguni hommikul enne valimisi kolmaski - aga loomulikult kogu rahva poolt hinnatud kandidaat!

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 18:32 vasta

vist oli asi ITs, kommentaar alati ei ilmu kohe, vahel kaob pikaks ajaks. Postimees igatahes tsenseerib: see kui kolkaleht on alati igas asjas tagapool. EPL tsenseerib ka. Tsenseerimine on kuritegu. Aga nagu valimised täna näitavad seadus teile ju ei ole, loeb ainult nälgimine.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 18:36 vasta

Kuusamo, parooli vahetamise pakkumine on standardprotseduur. Ehkki EPL tsenseerib, mul mitmel korral on kommentaar hommikuks kadunud. Tsenseerivad ainult diktaatorlikud režiimid, nagu Hiina, demokraatias on tsenseerimine karistatav kuritegu. Riskite ka keegi anab teid kohtusse. Kui tingimused -- kohus, kohtunikud, t6husad juristid (ja mitte sitapead) -- tekkivad ma annan nii EPL, Postimehe kui Delfi kohtusse, ja nii suure kahjutasu eest mida maksate kogu elu. Siin n6metsege, siis on hilja.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 20:20 vasta

to: Kuusamo

Ergma on praeguse Eesti poliitilise kultuuri jaoks kahjuks liiga hea. Temast saaks hea president nt Soomes. Meie poliitika on liiga irratsionaalne. Nagu tänane päev näitas, võib igaüks Riigikogus kõnepulti minna ja võimu haarata. Ergma on selleks liiga intelligentne.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 21:37 vasta

ninSarvik ei lubanud minna ja need ahvid ei läinudki :(

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 22:17 vasta

Spämmi vältimiseks oli vahepeal välismaalt kommenteerimine keelatud.

Mis tegelikult on õige, siis igasugused majandusimmigrandid ei saa laussõimu siia panna.

Majandusimmigrandid tegelegu oma uue koduma aasjadega.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 22:23 vasta

Kuritäi on ka asjadega kursis! Kõike ta teab, mis ühe korraliku täi nägemispiirkonda ulatub.
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja 28. august 2006 22:34 vasta

Selle tiblastunud kesikust Maardu töllmoka peaks ka idapiiri taha saatma,las möliseb seal.

Tuvastamata kasutaja 29. august 2006 16:57 vasta

ja rüütlit eraldaks valituks saamisest 35 häält

Palun logige arvamuse avaldamiseks sisse!

Küsitlused

Kas Rahvaliidu ja sotsiaaldemokraatide ühinemine on hea idee?


Arhiiv

Sudoku

sudoku Sudoku on loogikal põhinev numbrimäng
Mängi sudokut

Ilm

Pilves selgimistega ilm. Lund sajab pea kõikjal. Ida-Eestis puhub läänekaare tuul 3-7 m/s, L... -4 °C minlumi
Ilm täpsemalt
© Eesti Päevalehe AS 1998-2010   Reklaam/Advertising  
Saada kuulutus   Tingimused   EALL